網購天地

跳至

首頁

尾頁
   0


象牙宮

積分: 235830


1#
發表於 15-1-9 15:21 |只看該作者
夜貓菲兒消息:
請留意,請留意。使用本店集運的客人。網購時請勿用申通寄來本店。近排大陸申通公司掉件嚴重。使用申通的客人如有任何問題。本店概不負責!


複式洋房

積分: 271


48#
發表於 15-1-10 20:39 |只看該作者

回覆:無話可說 的帖子

不停旺店主都無人覆,已申請退款了!!


大宅

積分: 1118


47#
發表於 15-1-10 19:37 |只看該作者

回覆:幸運的豆腐 的帖子

我仲有兩個申通件




象牙宮

積分: 235830


46#
發表於 15-1-10 19:20 |只看該作者

引用:全中國咁大,唔一定全部都有問題,相信只係個

原帖由 cc4321 於 15-01-10 發表
全中國咁大,唔一定全部都有問題,相信只係個別區域手腳唔乾淨,我早排先用完無事 ...
個別區手腳唔好就死得,我地香港人多數發東莞同深圳嘛



象牙宮

積分: 235830


45#
發表於 15-1-10 19:19 |只看該作者

引用:Quote:XDDD 發表於 15-1-10 18:02 拒收就麻

原帖由 whisky511 於 15-01-10 發表
我都同佢講貢做好合理,無論邊間快遞都應該貢做,賣家都成日叫我地驗收喇,包裝爛左,當然唔收得,最多打回 ...



象牙宮

積分: 235830


44#
發表於 15-1-10 19:19 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 cc4321 於 15-01-10 發表回覆

原帖由 twin2 於 15-01-10 發表
賣家講申通拒收。
下,咩賣家拒收?可能報得唔好


象牙宮

積分: 235830


43#
發表於 15-1-10 19:18 |只看該作者

引用:全中國咁大,唔一定全部都有問題,相信只係個

原帖由 cc4321 於 15-01-10 發表
全中國咁大,唔一定全部都有問題,相信只係個別區域手腳唔乾淨,我早排先用完無事 ...
早排我都有用,可能係呢排


伯爵府

積分: 18160

BK Milk勳章


42#
發表於 15-1-10 18:11 |只看該作者
XDDD 發表於 15-1-10 18:02
拒收就麻煩D, 不過對我地都有保障

一陣菲兒簽收左, 到左香港入面D野又唔齊就麻煩了
我都同佢講貢做好合理,無論邊間快遞都應該貢做,賣家都成日叫我地驗收喇,包裝爛左,當然唔收得,最多打回頭,發過第二間快遞姐!


大宅

積分: 3431


41#
發表於 15-1-10 18:02 |只看該作者
whisky511 發表於 15-1-10 14:57
我都問過,佢話單件就問題唔大,千其唔好入面幾十件,因如果外包裝破損,佢會拒收,驚入面唔齊野! ...

拒收就麻煩D, 不過對我地都有保障

一陣菲兒簽收左, 到左香港入面D野又唔齊就麻煩了

同埋菲兒又唔知我地買左D咩, 對件數都對唔到了


大宅

積分: 1359


40#
發表於 15-1-10 17:50 |只看該作者

引用:回覆 twin2 的帖子拒收應該唔關申通事呀,咁

原帖由 cc4321 於 15-01-10 發表
回覆 twin2 的帖子

拒收應該唔關申通事呀,咁都入申通數
賣家講申通拒收。


男爵府

積分: 5824


39#
發表於 15-1-10 16:40 |只看該作者
回覆 twin2 的帖子

拒收應該唔關申通事呀,咁都入申通數


男爵府

積分: 5824


38#
發表於 15-1-10 16:39 |只看該作者
全中國咁大,唔一定全部都有問題,相信只係個別區域手腳唔乾淨,我早排先用完無事


大宅

積分: 1359


37#
發表於 15-1-10 16:23 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+twin2+於+15-01-09+發表我買

原帖由 無話可說 於 15-01-10 發表
下,咩事?仿牌呀?
外套一件,同賣家講左幾日都攪唔掂。退$




大宅

積分: 4527


36#
發表於 15-1-10 15:24 |只看該作者

引用:我都見到,+菲兒都有同我講,+佢話係最近好多

原帖由 XDDD 於 15-01-10 發表
我都見到, 菲兒都有同我講,

佢話係最近好多客人講收到貨, 而入面少左, 好多都係申通
哇 甘大獲
甘申通治安好差wo



談自己 只有自卑 屬於我.


伯爵府

積分: 18160

BK Milk勳章


35#
發表於 15-1-10 14:57 |只看該作者
XDDD 發表於 15-1-10 12:02
我都見到, 菲兒都有同我講,

佢話係最近好多客人講收到貨, 而入面少左, 好多都係申通
我都問過,佢話單件就問題唔大,千其唔好入面幾十件,因如果外包裝破損,佢會拒收,驚入面唔齊野!


珍珠宮

積分: 46527

2024年龍年勳章 畀面勳章


34#
發表於 15-1-10 12:41 |只看該作者

回覆:大家盡量唔好用申通呀!

剛晌12月尾拍左單,今次叫賣家全用中通,因之前幾次買野,發現中通好快,3日就到東莞,而且中間只轉一次就直去廣州上東莞, 不過,有d賣家無中通就轉圓通,再無先用申通,拍左9間,2間圓通,1間申通,其他中通,數日子最後是申通,不過,好彩無唔見

Stay Hungry , stay foolish !!


大宅

積分: 3431


33#
發表於 15-1-10 12:02 |只看該作者
我都見到, 菲兒都有同我講,

佢話係最近好多客人講收到貨, 而入面少左, 好多都係申通

查番申通中心個重量同佢地入貨重量有出入,

估係申通中心有人拆貨偷野



象牙宮

積分: 235830


32#
發表於 15-1-10 11:35 |只看該作者

引用:我都係岩岩有件貨賣家用申通…我寄去夜貓個

原帖由 zaki 於 15-01-09 發表
我都係岩岩有件貨賣家用申通…我寄去夜貓個倉到但件貨唔係去左個度仲被簽收了…………旺旺個店主又無回覆… ...
查清楚,不停追賣家,再唔係退款呀!


象牙宮

積分: 235830


31#
發表於 15-1-10 11:34 |只看該作者

引用:我買外套,間舖用申通就出事喇

原帖由 twin2 於 15-01-09 發表
我買外套,間舖用申通就出事喇
下,咩事?仿牌呀?


珍珠宮

積分: 49369

醒目開學勳章 環保接龍勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


30#
發表於 15-1-10 02:12 |只看該作者
無話可說 發表於 15-1-9 22:47
如果差唔多價唔會好多賣家用申通,尤其係外省!我一買外省野多數申通,廣東省就中通

...

同意, 我買親包郵貨品, 大部份都係包申通, 我估申通收得好平

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo