嬰兒用品

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 277


1#
發表於 15-1-21 06:14 |只看該作者
想請問一下各位人奶媽媽用緊邊隻電泵呀?可以分享埋用後感覺?
我係新手媽媽,乜都唔識,thanks!



徵愛麗他淋浴油


大宅

積分: 1210


7#
發表於 15-1-22 01:27 |只看該作者
http://bbcareshop.hk/index.php/--6405/.html
係太子警署對面


複式洋房

積分: 277


6#
發表於 15-1-21 23:44 |只看該作者

引用:Spectra+9+,M1,S1!韓國貨,parts少,易用

原帖由 Chowmanlau 於 15-01-21 發表
Spectra 9+,M1,S1!韓國貨,parts少,易用,夠力,又靜!
一田有冇賣嫁?我急用



徵愛麗他淋浴油


複式洋房

積分: 277


5#
發表於 15-1-21 23:43 |只看該作者

引用:我買medela+swing~聽好多人說是最好用,但

原帖由 aikozeng 於 15-01-21 發表
我買medela swing~聽好多人說是最好用,但還沒用~
一田有冇得買?急住用




徵愛麗他淋浴油


大宅

積分: 1210


4#
發表於 15-1-21 21:04 |只看該作者
Spectra 9+,M1,S1!韓國貨,parts少,易用,夠力,又靜!


別墅

積分: 660


3#
發表於 15-1-21 12:56 |只看該作者
我買medela swing~聽好多人說是最好用,但還沒用~


複式洋房

積分: 277


2#
發表於 15-1-21 11:08 |只看該作者

回覆:有關電泵問題

Up



徵愛麗他淋浴油

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo