爸爸專區

跳至

首頁
12

尾頁
   2


大宅

積分: 2373


1#
發表於 15-1-26 23:19 |只看該作者
想跟naka concept 買車,請問應該注意d咩?我想搵hkmi驗車可靠嗎?
1. 係咪冇價講?
2. 應該買邊隻 g ,xltd?我問佢,佢話冇分別,只你電門與唔電門分別。
有冇人同佢買過可信嗎?可以分享下你買車經驗嗎?

唔該曬!


禁止訪問

積分: 984


32#
發表於 15-10-1 19:02 |只看該作者

引用:咁係後加電門, 而且唔係出廠時加, 如你要re

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2329


31#
發表於 15-10-1 09:03 |只看該作者

回覆:robykelly 的帖子

咁係後加電門, 而且唔係出廠時加, 如你要remote開關電門, 最簡單就係外加防盗


禁止訪問

積分: 984


30#
發表於 15-9-30 22:46 |只看該作者

引用:車key有冇電門制

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2329


29#
發表於 15-9-30 22:45 |只看該作者

回覆:robykelly 的帖子

車key有冇電門制?咩年份?


禁止訪問

積分: 984


28#
發表於 15-9-30 20:47 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 robykelly 於 15-09-30 發表

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 14954


27#
發表於 15-9-30 19:56 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+cywtommy+於+15-09-30+發表你

原帖由 robykelly 於 15-09-30 發表
多謝你解析

因為新手,怕架車砌出離
車行定私讓?定車行扮私讓?

揾人驗下車好啲。




禁止訪問

積分: 984


26#
發表於 15-9-30 18:03 |只看該作者

引用:你呢部有機會係x 版, 再後加單趟。 後加意

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2329


25#
發表於 15-9-30 09:18 |只看該作者

回覆:robykelly 的帖子

你呢部有機會係x 版, 再後加單趟。 後加意思可以係日本出廠時加既option item, 或 揸左一段時間再後加


禁止訪問

積分: 984


24#
發表於 15-9-30 08:23 |只看該作者

引用:x 米色色內籠,雙電索門xltd 灰黑色內籠, 左

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1277


23#
發表於 15-2-5 08:22 |只看該作者

回覆:chunwcm 的帖子

咩介口?


大宅

積分: 2329


22#
發表於 15-2-3 11:40 |只看該作者
土瓜灣換; kenwood 大面板; 有RDS , Bluetoth, USB, (no GPS), 後泊cam 連工包料約3000


大宅

積分: 2373


21#
發表於 15-2-3 10:36 |只看該作者

引用:我部07 sienta xltd都剛換車機加後泊cam

原帖由 cywtommy 於 15-02-03 發表
我部07 sienta xltd都剛換車機加後泊cam
介唔介意講下係邊度換?幾錢?可以影車機相膠下嗎?有咩功能。。收音機。。。藍牙等等


大宅

積分: 2329


20#
發表於 15-2-3 09:30 |只看該作者
我部07 sienta xltd都剛換車機加後泊cam


大宅

積分: 2373


19#
發表於 15-2-3 08:55 |只看該作者

引用:回覆 chunwcm 的帖子Sienta, 有分3個常規版

原帖由 alyk 於 15-01-27 發表
本帖最後由 alyk 於 15-1-27 11:23 編輯

回覆 chunwcm 的帖子
多謝你解答,我最終買左2010 xltd, 左電門(自動的,在司機位有制按的,門就自動打開,),右電索門,
由於是日本版,gps都係日文,我還未改車機,想問下各位有冇自己出面換過,冇同佢換呢?
我主要想要 前後鏡頭 可方便泊位。
又想要行車記錄儀 前後的鏡頭
。。。。等等


大宅

積分: 1796


18#
發表於 15-1-30 13:30 |只看該作者
我聽過斜路用電門有機會整壞度門。


大宅

積分: 3606


17#
發表於 15-1-30 12:06 |只看該作者
tsarin_li 發表於 15-1-27 21:01
電索門應該係乘客比小小力拉,度門會自動開同關盡。電門應該係指司機位有制㩒。。。有錯請指正 ...
請問 , 易壞D 呀 ?

Thanks.


大宅

積分: 2373


16#
發表於 15-1-29 10:03 |只看該作者

引用:yes, 電索只會在關門到最後時幫你索緊

原帖由 cywtommy 於 15-01-28 發表
yes, 電索只會在關門到最後時幫你索緊
感謝各位巴打回覆!


大宅

積分: 2329


15#
發表於 15-1-28 16:18 |只看該作者
yes, 電索只會在關門到最後時幫你索緊


別墅

積分: 769


14#
發表於 15-1-28 14:51 |只看該作者

引用:電索門應該係乘客比小小力拉,度門會自動開

原帖由 tsarin_li 於 15-01-27 發表
電索門應該係乘客比小小力拉,度門會自動開同關盡。電門應該係指司機位有制㩒。。。有錯請指正 ...
電索門係人手關門時輕力趟埋,電動同你關實佢。係唔會同你開門。差不多同全人手開關門。


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo