自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   1


公爵府

積分: 29789


1#
發表於 15-1-29 09:37 |只看該作者
上星期請左5日病假,呢個星期好返晒但完全唔肯返學,一早起身已經話唔鐘意返學,去到門口狂喊,狂扭計,日日都係咁,點解?老師對佢好好的。之前放完長假期都唔會咁。




男爵府

積分: 7765


28#
發表於 15-1-29 12:36 |只看該作者

回覆:阿仔呢個星期都唔肯返學,點解?

哈哈,我女都有咁,一換校服就喊話唔返學,我同佢講:唔返學無問題,不過要同校長和老師講聲,你等間自己去到學校同校長老師講你唔想返學,佢哋話ok,媽咪就即刻帶你返屋企。我女靜咗一陣,去到學校門口見到校長,我叫佢自己講啦!我女回答我:唔駛講啦,我會玩得開心d㗎la!然後飛快kiss我一啖,比老師拖住落樓梯了我女平時的性格行為真的好搞笑的你可以試下唔好勸個仔,用d搞笑方式,可能佢會受




用戶要求終止服務

積分: 7682


27#
發表於 15-1-29 12:28 |只看該作者

回覆:阿仔呢個星期都唔肯返學,點解?

可能佢見之前病就有得留家玩,乜都唔駛做兼爸爸媽媽又可陪佢,所以以為只要唔番學就可一直保持呢種生活


男爵府

積分: 9359


26#
發表於 15-1-29 12:08 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 BorntobeFree 於 15-01-29 發

原帖由 tkop 於 15-01-29 發表
會痴定無痴
Sorry,會痴身啲



珍珠宮

積分: 39381

2024年龍年勳章 2018復活節勳章 熱血勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


25#
發表於 15-1-29 11:56 |只看該作者
因為佢發現左饗屋企好玩,舒服過返學


公爵府

積分: 29789


24#
發表於 15-1-29 11:53 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+蕃茄薯仔湯+於+15-01-29+發表

原帖由 衝勁BB 於 15-01-29 發表
係呀,真係俾佢知喊都要返學就得。我個仔k2,放完聖誕假又係入課室喊,但佢之前冇試過架°氹左佢幾日仲係咁 ...
嗯。明白




公爵府

積分: 29789


23#
發表於 15-1-29 11:53 |只看該作者

引用:我想問佢有冇弟弟/妹妹?記得我大女讀K1開學

原帖由 chiliwu 於 15-01-29 發表
我想問佢有冇弟弟/妹妹?

記得我大女讀K1開學時, 個個喊到收唔到聲, 唯獨佢唔喊, 仲望住人喊, 返屋企問我點 ...
謝謝你。我地冇細佬妹




男爵府

積分: 5241


22#
發表於 15-1-29 11:05 |只看該作者

引用:如果日日問都係咁 就索性唔好問 用肯定語氣

原帖由 蕃茄薯仔湯 於 15-01-29 發表
如果日日問都係咁 就索性唔好問 用肯定語氣話佢知要返學就得

你越問 有時佢越因為attention seeking而不停 ...
係呀,真係俾佢知喊都要返學就得。我個仔k2,放完聖誕假又係入課室喊,但佢之前冇試過架°氹左佢幾日仲係咁,索性唔理佢,同佢講點都要返架啦°跟住佢好快又冇事,而家返學又好開心啦。 其實我覺得氹係冇用,點都要靠佢自己調節同適應。


大宅

積分: 4077

2018復活節勳章


21#
發表於 15-1-29 10:56 |只看該作者
我想問佢有冇弟弟/妹妹?

記得我大女讀K1開學時, 個個喊到收唔到聲, 唯獨佢唔喊, 仲望住人喊, 返屋企問我點解D小朋友返學要喊。
返咗2個月學, 佢竟然唔肯入學校, 上堂喊, 攬住老師, 叫老師幫拒搵媽咪。老師打俾我, 問咗一大堆嘢, 結論係: 佢呷醋/妒忌。
因為細佬初出世, 佢要爭寵, 所以做 D 嘢出嚟, 定我地關心佢, 注意佢。
最後用咗個零2個月時間糾正佢, 要老師同家長配合, 大家 ignore 佢呢個行為。

初初未搵到原因時, 佢好多藉口, 又話返學唔開心, 又話小朋友虾佢, 我問過老師, 老師話我女口中講嗰位小朋友係好動d, 但同佢冇交集, 只係老師成日口中都叫嗰位小朋友個名, 所以我女就擺佢上枱...

希望你搵得出佢扭計個原因啦!


瑪瑙宮

積分: 133366


20#
發表於 15-1-29 10:46 |只看該作者

引用:小朋病完係咁架,我囡不嬲好鍾意返學,但上

原帖由 BorntobeFree 於 15-01-29 發表
小朋病完係咁架,我囡不嬲好鍾意返學,但上星期病左幾日,請左3日病假,之後幾日返學都有喊,佢唔係唔肯返 ...
會痴定無痴


公爵府

積分: 29789


19#
發表於 15-1-29 10:45 |只看該作者

引用:小朋病完係咁架,我囡不嬲好鍾意返學,但上

原帖由 BorntobeFree 於 15-01-29 發表
小朋病完係咁架,我囡不嬲好鍾意返學,但上星期病左幾日,請左3日病假,之後幾日返學都有喊,佢唔係唔肯返 ...
謝謝




公爵府

積分: 29789


18#
發表於 15-1-29 10:45 |只看該作者

引用:曾就呢個問題問過老師。話小朋友放了幾日假

原帖由 reinbo 於 15-01-29 發表
曾就呢個問題問過老師。

話小朋友放了幾日假,有父母等陪足幾日,到返學就無父母陪,所以唔肯返學。
好謝謝




公爵府

積分: 29789


17#
發表於 15-1-29 10:44 |只看該作者

引用:吾水理架反反下無野架la吾係有老c吾好無同

原帖由 bongbongpatty 於 15-01-29 發表
吾水理架
反反下無野架la
吾係有老c吾好無同學蝦佢就問題吾大





男爵府

積分: 9359


16#
發表於 15-1-29 10:40 |只看該作者

回覆:阿仔呢個星期都唔肯返學,點解?

小朋病完係咁架,我囡不嬲好鍾意返學,但上星期病左幾日,請左3日病假,之後幾日返學都有喊,佢唔係唔肯返,係上上下堂喊,老師問佢咩事,佢話掛住媽咪

呢個星期正常返喇,比多幾日時間小朋友,大病完無痴身啲,加油




別墅

積分: 724


15#
發表於 15-1-29 10:38 |只看該作者

回覆:阿仔呢個星期都唔肯返學,點解?

曾就呢個問題問過老師。

話小朋友放了幾日假,有父母等陪足幾日,到返學就無父母陪,所以唔肯返學。

同在家較自由,無需守規矩。




水晶宮

積分: 52056


14#
發表於 15-1-29 10:21 |只看該作者

回覆:阿仔呢個星期都唔肯返學,點解?

如果日日問都係咁 就索性唔好問 用肯定語氣話佢知要返學就得

你越問 有時佢越因為attention seeking而不停話唔想返學

我好百搭o架! 煲魚,煲牛,煲瘦肉,煲甘荀乜都得!!


水晶宮

積分: 73570

BK Milk勳章


13#
發表於 15-1-29 10:17 |只看該作者

回覆:阿仔呢個星期都唔肯返學,點解?

吾水理架
反反下無野架la
吾係有老c吾好無同學蝦佢就問題吾大

我仔k1講吾鍾意反學

K2吾會再講
因為知道点都要反學同反學好開心


公爵府

積分: 29789


12#
發表於 15-1-29 10:13 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ivycowcow+於+15-01-29+發表

原帖由 sweetieyuki 於 15-01-29 發表
收窄啲範圍問,例如,你唔鍾意返學係咪因為想多啲同媽媽一齊呀?定係同同學玩好開心架喎,你有無掛住佢地呀 ...
謝謝你。我有同佢講老師好掛住你,佢就答我唔中意見到老師!但我肯定老師係冇問題的,仲要特別錫佢。anyway我今晚會再問下佢




子爵府

積分: 11205

2024年龍年勳章 2018復活節勳章 hashtag影視迷勳章


11#
發表於 15-1-29 10:08 |只看該作者
我女日日同我講:唔想返學,我要睡覺,我都想講:媽媽都唔想返工

點評

tammy9999    發表於 15-1-29 12:04


侯爵府

積分: 22284


10#
發表於 15-1-29 10:06 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 cherry_cici 於 15-01-29 發

原帖由 ivycowcow 於 15-01-29 發表
Thanks但佢之前放長假期都冇野。唉今日我陪佢入埋課室都喊左勁耐。老師都搞佢唔掂。



...
K1其實好多嘢都聽得明,只要肯耐心去解釋好快回復正常


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo