跳至

首頁
1

尾頁
   0


洋房

積分: 82


1#
發表於 08-5-19 01:29 |只看該作者
我個Micah 仔仲係唔肯講嘢,莫講話單字都唔識講,連爸爸媽媽都唔肯叫,:;pppp: 我地用d佢鍾意o既嘢引佢講,佢就係唔講,真係俾佢激c.:evil:


公爵府

積分: 27684

畀面勳章


18#
發表於 08-7-23 18:43 |只看該作者
原文章由 Rachel小妹 於 08-6-10 23:34 發表
我個仔仔都淨係識講其餘嗰D都係依依哦哦講自己DBB話..........
有時想叫佢講完先俾D野佢,但佢都唔理我,仲大大聲尖叫..... 佢近期都係停咁尖叫....唉!!各位有咩好方法?? ...

我大女都係講單字同埋BB話咋...番健康院D姑娘話要識講食飯, 飲奶, 著鞋咁啦~~ 而家又話佢唔PASS喇...30個月要再番去睇呀!


洋房

積分: 67


17#
發表於 08-6-10 23:34 |只看該作者
我個仔仔都淨係識講<車車,爸爸,媽咪,包包,奶奶,嫲嫲,打打>其餘嗰D都係依依哦哦講自己DBB話..........
有時想叫佢講完先俾D野佢,但佢都唔理我,仲大大聲尖叫..... 佢近期都係停咁尖叫....唉!!各位有咩好方法??


洋房

積分: 82


16#
發表於 08-6-7 01:56 |只看該作者
好開心micah仔終於都肯開口講爸爸,媽媽,公公,婆婆,...拜拜,雖然佢唔會主動講,但係都好有進步,真係開心c!


別墅

積分: 903


15#
發表於 08-6-6 17:57 |只看該作者
激c我啦, 阿仔呢排玩野! 之前教佢講婆婆都好正音, 跟住就叫佢講爸爸, 阿爸..... 大人聽到佢講得正當然開心又大笑啦! 噤就出事啦!
佢依家我同佢講"水" "水" 佢對眼左望右望跟住就講"O爸 / 阿爸"....... 個衰樣擺明"玩野"


原文章由 cfunallc 於 08-6-3 02:50 發表
我阿女都係, 對住d 猫狗就講 hi & bye, 又叫狗仔 "roll roll"....


禁止訪問

積分: 3951


14#
發表於 08-6-3 02:50 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 833


13#
發表於 08-5-30 15:00 |只看該作者
我仔都勁小講野
早幾日同佢去人地家玩
個到有隻dog, 佢對住隻dog時識叫佢個名同sit, comecome 個衰仔 平時又唔見佢講下野

<a href="http://pregnancy.baby-gaga.com/"><img src="http://tickers.baby-gaga.com/p/dev216pr___.png" alt="pregnancy calendar" border="0" /></a>


別墅

積分: 606


12#
發表於 08-5-29 22:47 |只看該作者

回覆 #4 cfunallc 的文章

我個仔就好好笑基本上佢要乜都識講,有時就跟我地口水尾,好得意


大宅

積分: 1425


11#
發表於 08-5-28 19:37 |只看該作者
我e+ o既做法同你一個月前o既一樣, 希望迪迪仔都同琛琛咁有興趣講啦.
各位mami, 加油~~

原文章由 Kanax 於 08-5-26 22:48 發表
早一個月琛琛都係唔講野,但係我都會不斷同佢講,如果佢想食某樣野,一定要佢講「食」,如果佢要我抱,就一定要佢講抱,就算佢唔知講咩,都要讚佢,之後講多一次正確講法。

琛琛有一日突然開始有興趣講,而家識講好多野,只要 ...


大宅

積分: 1425


10#
發表於 08-5-28 19:35 |只看該作者
迪迪仔都係, 要佢講先俾野佢, 佢就好求其咁發d聲就當自己講左, 不過我都會讚佢, 希望佢下次再講, 又希望佢講講下就有改善囉.


原文章由 smilefish 於 08-5-24 23:59 發表

我阿女都係一樣,明你講,但自己係唔講,叫佢講先比野佢啦,佢就係咁易好求其"um"既音...(以為自己已經講咗咁),糾正佢先比啦,就發晒脾氣...都唔知點好..


男爵府

積分: 8817


9#
發表於 08-5-26 22:48 |只看該作者
早一個月琛琛都係唔講野,但係我都會不斷同佢講,如果佢想食某樣野,一定要佢講「食」,如果佢要我抱,就一定要佢講抱,就算佢唔知講咩,都要讚佢,之後講多一次正確講法。

琛琛有一日突然開始有興趣講,而家識講好多野,只要你知道佢地明你講咩,佢地一係唔講,一講就進步好快架喇!所以唔駛担心,keep住多d同佢地講野就得架喇(不過要慢d同簡單d,但避免講bb話)。


禁止訪問

積分: 3951


8#
發表於 08-5-26 13:32 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


洋房

積分: 82


7#
發表於 08-5-26 01:21 |只看該作者
因為我Micah 仔唔識講o野,下個月佢要返健康院做發展監察, 唔知會唔會有得見醫生呢? d姑娘話早d返nursey對佢講o野有幫助,佢9月就開學,佢可以快d識講o野就好啦!


大宅

積分: 2572


6#
發表於 08-5-24 23:59 |只看該作者
原文章由 bb媽咪grace 於 08-5-24 21:07 發表
我個Ryan都係一樣. 講咩係都明, 但就係咩都唔講. 就算好想要個樣野, 都只會用手勢表達. 我扮唔明, 一陣就發脾氣, 再唔係就寧願唔要

我阿女都係一樣,明你講,但自己係唔講,叫佢講先比野佢啦,佢就係咁易好求其"um"既音...(以為自己已經講咗咁),糾正佢先比啦,就發晒脾氣...都唔知點好..


大宅

積分: 3622


5#
發表於 08-5-24 21:07 |只看該作者
我個Ryan都係一樣. 講咩係都明, 但就係咩都唔講. 就算好想要個樣野, 都只會用手勢表達. 我扮唔明, 一陣就發脾氣, 再唔係就寧願唔要


大宅

積分: 2368


4#
發表於 08-5-24 17:27 |只看該作者
我囡囡又係米識呀...


別墅

積分: 903


3#
發表於 08-5-24 10:52 |只看該作者
oscar仔都係咩都唔肯講, 最近好左d, 都努力緊講下d音.mouth:


原文章由 Mrs.利 於 08-5-20 17:58 發表
迪迪仔都一樣, 乜都唔肯講, mama都唔肯講, 不過近呢兩個星期有少少改善, 肯講"巴巴" (巴士), "bye bye", "巾巾"(要紗巾食手指), "bo"(抱抱), "扁"(餅餅)同埋 "加"(瓜子, 佢好鍾意食).
我起初都好擔心, 不過見佢開始 ...


大宅

積分: 1425


2#
發表於 08-5-20 17:58 |只看該作者
迪迪仔都一樣, 乜都唔肯講, mama都唔肯講, 不過近呢兩個星期有少少改善, 肯講"巴巴" (巴士), "bye bye", "巾巾"(要紗巾食手指), "bo"(抱抱), "扁"(餅餅)同埋 "加"(瓜子, 佢好鍾意食).
我起初都好擔心, 不過見佢開始肯講少少都好d, 希望一路有進步啦~~

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo