自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 7735


1#
發表於 08-5-19 17:53 |只看該作者
可口可樂是今次大災難唯一嘅贏家,係咪要捐返些少呢?


公爵府

積分: 27357

好媽媽勳章


6#
發表於 08-5-20 10:05 |只看該作者
我朋友係入面做, 話佢地捐$1, 公司捐$1喎


珍珠宮

積分: 31039

畀面勳章


5#
發表於 08-5-20 09:12 |只看該作者
國內人叫可樂, 一定係百事, coca-cola會指定叫可口可樂

網上流傳仲有好多間在中國發財又未捐款的大集團企業
未經證實, 不便公開名字


大宅

積分: 1845


4#
發表於 08-5-20 02:23 |只看該作者
佢又無講係咩可樂! 況且大陸人多數飲既 "可樂" 係 "百事可樂" 喎 !!


男爵府

積分: 7647

好媽媽勳章


3#
發表於 08-5-19 19:25 |只看該作者
http://forum.baby-kingdom.com/vi ... amp;extra=page%3D16


大宅

積分: 2022


2#
發表於 08-5-19 18:08 |只看該作者
原文章由 daphneho28 於 08-5-19 17:53 發表
可口可樂是今次大災難唯一嘅贏家,係咪要捐返些少呢?



點解係"唯一嘅贏家" ?????????????

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo