家庭理財

跳至

首頁
1

尾頁
   1


伯爵府

積分: 15061

2016畫展勳章


1#
發表於 15-2-3 17:31 |只看該作者
哇~今日跌到得返5.9x.....
入唔入得過呀?


大宅

積分: 4987

最關心BB問題熱投勳章


10#
發表於 15-2-4 10:05 |只看該作者
大力大力 發表於 15-2-4 04:44
無就可以入少少做定期,反正港幣近零息~

温馨提示 - 人民幣可升可跌 ~~ - http://www.baby-king ...

正想將筆人仔轉澳元定期, 如果同一間銀行係咪可以直接兌換就做到? 如轉去另一銀行又要點做?

先謝.



男爵府

積分: 5908


9#
發表於 15-2-4 09:32 |只看該作者
總有反彈既時候, 除非旅行,讀書 否則都唔入澳元....住


伯爵府

積分: 15061

2016畫展勳章


8#
發表於 15-2-4 08:17 |只看該作者

引用:澳幣宣佈左減息啦 +

原帖由 lafield 於 15-02-04 發表
澳幣宣佈左減息啦
咁即係仲會有得跌?





子爵府

積分: 12495

2018復活節勳章


7#
發表於 15-2-4 05:22 |只看該作者

回覆:澳元入唔入得過?

澳幣宣佈左減息啦




象牙宮

積分: 222735

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


6#
發表於 15-2-4 04:44 |只看該作者

引用:人民幣呢

本帖最後由 大力大力 於 15-2-4 04:45 編輯
原帖由 lowle 於 15-02-03 發表
人民幣呢

無就可以入少少做定期,反正港幣近零息~

温馨提示 - 人民幣可升可跌 ~~ - http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=4139200

溫提: 未來一年人民幤或會輕微下跌
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=13451747

大力理財篇 之 子女理財!

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3868590&extra=page%3D1
買基金真係好傷
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3294843&extra=page%3D1


伯爵府

積分: 15061

2016畫展勳章


5#
發表於 15-2-3 22:13 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+momojoyse+於+15-02-03+發表

原帖由 falcao 於 15-02-03 發表
入唔過,等下半年美國加息消息確認
Thx




禁止訪問

積分: 5411


4#
發表於 15-2-3 21:12 |只看該作者

回覆:澳元入唔入得過

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 940


3#
發表於 15-2-3 19:17 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Kmoon+於+15-02-03+發表哇~今

原帖由 momojoyse 於 15-02-03 發表
好似澳洲會再減息喎
入唔過,等下半年美國加息消息確認




禁止訪問

積分: 5752


2#
發表於 15-2-3 18:39 |只看該作者

引用:哇~今日跌到得返5.9x.....入唔入得過呀

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo