懷孕前後

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 2321


1#
發表於 15-2-4 08:28 |只看該作者
理得你有咗幾多個月身紀,一個唔鐘意就撞開你,推開你,今朝塔地鐵時,比一個入唔到閘嘅女人一手推開我,黑心嘅我心諗,抵你入唔到閘啦!


大宅

積分: 2321


27#
發表於 15-2-4 19:11 |只看該作者

回覆:lolitaloves 的帖子

真係唔鐘意比人撞,我有次都比個阿婆用手推開我,我咪鬧爆佢囉!阿婆唔係大哂囉!


男爵府

積分: 9552

DHA勳章


26#
發表於 15-2-4 18:25 |只看該作者
我都好憎,有啲香港人都係架,架地鐵已經冇乜位架啦,都仲要係甘湧入黎迫住,
等多幾分鐘搭第二班
車都好似會死甘


大宅

積分: 2321


25#
發表於 15-2-4 17:55 |只看該作者

回覆:CopperCopper 的帖子

係嫁,佢係睇唔到嫁,因為佢從後撞埋嚟呀嘛,但佢PK在係有心用手大大力撞開我囉,條路好大嫁,咁佢都可以一手推開我,佢仲要覺得係冇野囉所以我先話抵佢入唔到閘,入唔入閘係佢嘅事,但冇可以咁撞開人囉!就算比佢撞開哂啲人,佢都係入唔到閘嫁啦!



大宅

積分: 2321


24#
發表於 15-2-4 17:48 |只看該作者

回覆:Mamazaki 的帖子

我唔係講讓唔讓坐呀…………我係講緊比強國人撞開同推開呀………………


大宅

積分: 2321


23#
發表於 15-2-4 17:46 |只看該作者

回覆:winnie_totti 的帖子

係呀,之前我去健康院,嗰日我記得係8點幾左右去搭地鐵,都冇人讓坐,但我平時返工時,9點幾搭車就會有人讓


別墅

積分: 956


22#
發表於 15-2-4 17:41 |只看該作者
讓座呢家嘢真係~~ 我個時差唔多生, 蘿咁大個肚, 仲要比個西裝友爭巴士位, 個下覺得自己好慘, 不過算啦~~ 後來, 有個女人讓比我, 我又好感動XDDDD

比人撞真係好嬲GA! 不過可能佢睇唔到妳大肚呢? 我通常會抱住個肚等車, 係街會迫開啲人, 抱住個肚 = 話比人知唔好撞埋我到, SO FAR 啲人都好好吖, 無比人撞過。


大宅

積分: 1894


21#
發表於 15-2-4 16:19 |只看該作者

回覆:真係好憎啲強國人

我都試過成車人唔讓座
得個操普通話既女仔讓俾我
所以都真係唔可以一概而論


複式洋房

積分: 490


20#
發表於 15-2-4 15:58 |只看該作者

引用:同埋幾點返工呀?其實搭咩車同埋係咩時間搭

原帖由 245 於 15-02-04 發表
同埋幾點返工呀?其實搭咩車同埋係咩時間搭車都關事會唔會有人讓坐比你

...
我都覺,試過三次讓座都係放工時間(地鐵),翻工就無喇,可能個個都未訓醒,想訓多陣


複式洋房

積分: 295


19#
發表於 15-2-4 14:10 |只看該作者
我上次係BB展咁岩遇到D小朋友去表演,佢地有媽媽陪住行,我咁岩經過,企定讓俾佢行,都比其中一個媽媽一手推開我 無禮貌既人多到分唔到大6定香港人,只不過大6人普遍D lol


大宅

積分: 2321


18#
發表於 15-2-4 14:09 |只看該作者

回覆:kubi152 的帖子

同埋幾點返工呀?其實搭咩車同埋係咩時間搭車都關事會唔會有人讓坐比你


大宅

積分: 2321


17#
發表於 15-2-4 14:07 |只看該作者

回覆:kubi152 的帖子

你返工搭咩車嫁?


大宅

積分: 3833


16#
發表於 15-2-4 14:03 |只看該作者

回覆:真係好憎啲強國人

算啦,世上只有有品同冇品既人


男爵府

積分: 5313


15#
發表於 15-2-4 14:01 |只看該作者

回覆:hoganbaby 的帖子

實有好人嘅,不過目前為止,我一星期返6日工,都系試過兩次有人讓位




大宅

積分: 2717


14#
發表於 15-2-4 13:58 |只看該作者
winnie_totti 發表於 15-2-4 09:14
好多香港人都係咁。。但又有強國人讓座喎。。。不能一概而論既 。。
非常同意


公爵府

積分: 27460


13#
發表於 15-2-4 13:52 |只看該作者
回覆 kubi152 的帖子

呢個都唔可以以一概全,之前我坐巴士,都見到有大6人讓位,所以我覺得呢D唔好嘅行為,應該都係個别嘅


大宅

積分: 2321


12#
發表於 15-2-4 13:48 |只看該作者

回覆:vracoco 的帖子

真係好鬼乞人憎


複式洋房

積分: 265


11#
發表於 15-2-4 13:12 |只看該作者

回覆:真係好憎啲強國人

我份工係勁多大6人喜愛既連所店,之前我班同事怕我比佢地撞到,都叫我著番條大肚裙,上星期六日知道實爆場,咪著下囉,其實結果都係一樣,行得慢實比佢地撞死。。。好彩平時訓練有素:lol反而著褲比香港人見到我肚突突,佢地都會叫我小心d,有盲丙衝埋黎都會提醒我。。。所有媽媽去到邊都真係要自求多福,佢地隻眼睛拎黎裝飾架咋


大宅

積分: 2321


10#
發表於 15-2-4 11:11 |只看該作者

回覆:kubi152 的帖子

年青人!?算吧啦!

佢哋只會諗自己


男爵府

積分: 5313


9#
發表於 15-2-4 10:50 |只看該作者

回覆:245 的帖子

其實而家香港人都已經同大陸人同化咁滯,我30w返工搭巴士,成車年青香港人無人讓座都算,霸住晒啲關愛座,落車都要系咁撞埋黎




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo