立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 2385
珍珠宮
積分: 38391
原文章由 PINK2007 於 08-5-22 12:30 發表 反而我覺得三太太比鄧萃雯做幾好 !! pinkpink
瑪瑙宮
積分: 137343
積分: 129366
原文章由 racar 於 08-5-21 21:54 發表 我好變態,好喜歡睇呢d鬧交,勾心鬥角戲,好似溏心風暴咁,正!!!哈哈!!
子爵府
積分: 11959
水晶宮
積分: 58522
原文章由 貝貝 於 08-5-22 12:23 發表 抱歉,没找到和 '銀樓金粉' 相关的土豆视频。
積分: 14151
原文章由 MISSICE128 於 08-5-22 12:12 發表 如果d角色係咁分配就好了 老爺-照舊 大太太-照舊
伯爵府
積分: 17076
原文章由 PANGPANGCHUNG 於 08-5-21 22:08 發表 依家追返頭嗰十幾集 ......不過有部份窒吓窒吓好無癮
積分: 64941
原文章由 sandylaw 於 08-5-22 11:49 發表 http://so.tudou.com/isearch.do?kw=%E3y%98%C7%BD%F0%B7%DB
禁止訪問
積分: 73927
男爵府
積分: 8719
積分: 34179
原文章由 PANGPANGCHUNG 於 08-5-22 11:44 發表 http://www.xiaoli.cc/video/detail/1821 ....不過其中有啲窒窒吓,好無癮
積分: 74630
王國長老
積分: 89582
原文章由 catobaby 於 08-5-22 11:35 發表 其實我幾鐘意楊思琪, 覺得佢好純,好乖. 演戲巳比以前進步. 但仍然唔係好掂, 講對白永遠不能一句到尾, 成日好似要諗吓,講到斷開哂. (我唔係好式形容). 總之好唔流暢啦.表情方面比以前好咗d. 真係唔怪得比佘詩曼恰佢. ...
積分: 2686
別墅
積分: 521
原文章由 麟媽媽 於 08-5-22 09:39 發表 家燕姐一出場好有「皆大歡喜」feel....
積分: 30278
積分: 4971
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy