自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2385

畀面勳章


1#
發表於 08-5-21 21:33 |只看該作者
嘩! 頭先薜家燕同陳秀珠果場鬧交戲


珍珠宮

積分: 38391


82#
發表於 08-5-22 13:49 |只看該作者


原文章由 PINK2007 於 08-5-22 12:30 發表
反而我覺得三太太比鄧萃雯做幾好 !!

pinkpink


瑪瑙宮

積分: 137343

2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


81#
發表於 08-5-22 13:44 |只看該作者


瑪瑙宮

積分: 129366

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 好媽媽勳章 BK Milk勳章


80#
發表於 08-5-22 13:24 |只看該作者
原文章由 racar 於 08-5-21 21:54 發表
我好變態,好喜歡睇呢d鬧交,勾心鬥角戲,好似溏心風暴咁,正!!!哈哈!!

ME TOO


子爵府

積分: 11959


79#
發表於 08-5-22 13:20 |只看該作者
阿秋菊d演技真係有待改進,成日得個幾個表情


水晶宮

積分: 58522


78#
發表於 08-5-22 13:17 |只看該作者
原文章由 貝貝 於 08-5-22 12:23 發表
抱歉,没找到和 '銀樓金粉' 相关的土豆视频。


咁用番呢個
http://www.qire.com/tvb/YLJF/


子爵府

積分: 14151


77#
發表於 08-5-22 12:30 |只看該作者
反而我覺得三太太比鄧萃雯做幾好 !!

pinkpink


原文章由 MISSICE128 於 08-5-22 12:12 發表
如果d角色係咁分配就好了

老爺-照舊
大太太-照舊


伯爵府

積分: 17076


76#
發表於 08-5-22 12:25 |只看該作者
原文章由 PANGPANGCHUNG 於 08-5-21 22:08 發表
依家追返頭嗰十幾集 ......不過有部份窒吓窒吓好無癮

依家可以上 NOW.COM 免費睇一個月, 可以睇翻之前睇漏左0既劇集, 睇完 1個月後取消翻佢, 咁就得啦, 唔係之後就要俾錢.


水晶宮

積分: 64941

叻叻勳章 畀面勳章


75#
發表於 08-5-22 12:23 |只看該作者
抱歉,没找到和 '銀樓金粉' 相关的土豆视频。

原文章由 sandylaw 於 08-5-22 11:49 發表

http://so.tudou.com/isearch.do?kw=%E3y%98%C7%BD%F0%B7%DB


禁止訪問

積分: 73927


74#
發表於 08-5-22 12:19 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8719


73#
發表於 08-5-22 12:12 |只看該作者
如果d角色係咁分配就好了

老爺-照舊
大太太-照舊 <- 感覺好賢淑
二太太-照舊
三太太-照舊
四太太-鄧萃雯
二老爺-陳豪 <-略嫌伍小生唔夠留學生的感覺
二老爺- 或者 三哥都幾好
秋菊-照舊


禁止訪問

積分: 34179


72#
發表於 08-5-22 11:51 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 58522


71#
發表於 08-5-22 11:49 |只看該作者
原文章由 PANGPANGCHUNG 於 08-5-22 11:44 發表



http://www.xiaoli.cc/video/detail/1821 ....不過其中有啲窒窒吓,好無癮


試下呢兩個

http://www.qire.com/tvb/YLJF/

http://so.tudou.com/isearch.do?kw=%E3y%98%C7%BD%F0%B7%DB


禁止訪問

積分: 34179


70#
發表於 08-5-22 11:44 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 74630


69#
發表於 08-5-22 11:44 |只看該作者
我都對楊思琪無咩反感, 佢都係圈中既純品女仔典範, 如果要貪慕虛榮, 又點會同李生一齊咁多年, 一早已經搵件好既飛上枝頭啦
同埋我覺得曾志偉d game show 成日搵佢上節目玩, 可能佢係好玩得之人


王國長老

積分: 89582

好媽媽勳章 王國長老


68#
發表於 08-5-22 11:39 |只看該作者
佢真人都係好鬼純品,
有咩法子唔比其他姐仔恰佢吖?


原文章由 catobaby 於 08-5-22 11:35 發表
其實我幾鐘意楊思琪, 覺得佢好純,好乖. 演戲巳比以前進步. 但仍然唔係好掂, 講對白永遠不能一句到尾, 成日好似要諗吓,講到斷開哂. (我唔係好式形容). 總之好唔流暢啦.表情方面比以前好咗d. 真係唔怪得比佘詩曼恰佢. ...


大宅

積分: 2686


67#
發表於 08-5-22 11:35 |只看該作者
其實我幾鐘意楊思琪, 覺得佢好純,好乖. 演戲巳比以前進步. 但仍然唔係好掂, 講對白永遠不能一句到尾, 成日好似要諗吓,講到斷開哂. (我唔係好式形容). 總之好唔流暢啦.表情方面比以前好咗d. 真係唔怪得比佘詩曼恰佢. 爭氣d啦!


別墅

積分: 521


66#
發表於 08-5-22 11:30 |只看該作者
原文章由 麟媽媽 於 08-5-22 09:39 發表
家燕姐一出場好有「皆大歡喜」feel....

加油!加油啊!


珍珠宮

積分: 30278

環保接龍勳章 hashtag影視迷勳章


65#
發表於 08-5-22 11:22 |只看該作者
一個人之所以快樂,不是因為她擁有得多, 而是因為她計較得少


禁止訪問

積分: 4971


64#
發表於 08-5-22 10:43 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo