,但係咪無藉口吾俾佢地黎呢??
我一樣話要餵人奶, 同埋我開刀生, 所以要多D時間休息, 但佢兩條老鬼, 竟然日日照樣上嚟, 我日日都喊住叫老公同佢地講少D嚟, 但我老公竟然幫住佢老豆老母, 我不知幾唔開心呀!!!
日日以淚洗面, 我6299就日日嚟坐, 我話餵人奶, 佢地就喺出面廳坐到你餵完為止, 我個PK99仲竟然唔拍門入嚟睇BB, 睇到我餵緊人奶, 我真想小佢, 所以到依家我見佢前憎佢後, 我再無同呢個人講嘢, 更唔會稱呼佢, 佢日日嚟, 我話要休息, 佢同我老公講我可以照訓, 佢上嚟唔會嘈住我喎!!!!!!!!!!!! 大佬我同BB同房, 佢上嚟點唔會嘈住我呀???? 我老公仲要幫住佢老母話99都係想見下個孫, 咁我呢????? 有邊個會埋我感受呀!!!!!!!!!!!!!
嗰時我同老公講再係咁, 我會離婚, 因為我真係頂唔住, 佢日日都見到我喊, 又好情緒化, 再講埋離婚佢先識驚, 但佢老母足足折磨咗我兩三個月, 我諗當時我有產後抑鬱, 因為BB唔肯食人奶, 推開我, 當時我諗點解連阿B都咁對我, 要蝦我, 我咪打佢pat pat, 當時BB大喊, 我先醒一醒, 我做咩要打我個仔, 因為我只係諗到, 如果連仔仔都唔食人奶, 咁99日日嚟實話幫我餵奶粉, 我唔可以比佢得逞, 我仲日日發夢佢地搶走咗我個仔, 所以我好沮喪, 好唔開心, 但好彩我個仔大喊, 喊醒咗我, 我後來都係餵人奶, 心平氣和咁對個仔, 但對住6299就黑面, 等佢地知難而退, 家陣佢地都唔敢嚟我度咁密, 但因為住得近都要一星期見一至兩次, 我照樣黑面, 有時扮聽唔到電話, 佢地以為無人就唔會上嚟, 有時我知佢地想嚟, 我就同BB工人去街避開佢地, 我真係好憎佢地................唔知點先可以唔再見到佢地, 唯有避得就避, 因為我一見到佢地就會無名火起三千丈

原文章由 pino 於 08-6-4 13:15 發表
我打算用上面網友教既方法:
--話要餵人奶吾方便
--話我媽媽已經忙到暈,吾得閒再服侍佢地
--用番佢地吾俾我上佢地屋企果招,話屋企好亂,吾方便招呼佢地
--如果我老公仲吾識做,話吾俾佢地上黎吾係咁好,我會問佢係咪想我產後抑鬱(呢樣野都吾係講笑架,我真係次次同佢地接觸完都實有激氣野,心情都差哂,到時生完情緒吾穩定,見埋佢地,真係分分鐘產後抑鬱)
咁應該擋得住掛??![]()
講真果句,我平時只用"騎呢"形容佢地,根本係俾面我老公,同埋俾番最基本既尊重長輩,費時鬧得咁白咋,從佢地所做既野講既野,我其實係覺得佢地........"衰格"!
原文章由 gragra2008 於 08-6-4 19:58 發表
我c6知我唔like 佢哋, 因為結婚唔夠1個月, 我99係佢的親友面前(我c6去咗厠所時) 鬧我媽唔識教女. 好大侮辱. 我都唔想比佢哋再傷害我媽. 每次同c6表態唔想見佢哋, c6 都會鬧我小氣. 所以都唔知點算好.
好一於試吓 ...
係呀,吾俾我上佢地屋企,係唯一我感激佢地既事!!
原文章由 pino 於 08-6-3 18:02 發表
wmpl
係呀,就係我啦!我10年前上去果時,其實只係覺得多垃雜野囉,又吾係真係話好好好亂既!!
"又唔係有錢人但好似慌死人哋貪佢d嘢家嘛?"-->>哈哈,呢句係d網友講既!![]()
好彩唧,幾驚我記錯呀,
原文章由 OneOneMa 於 08-6-3 16:23 發表
樓主, 最後我真係冇攪滿月呀... 先同 C6 講話請呢個就要請埋邊個(差唔多所有親戚都提過), 然後又講攪開冇理由唔請埋朋友/同事, 到時一開就唔知幾多圍, 雖然有人情收, 不過唔同結婚, 好多人都只係買禮物, 到時又唔見 ...
真係不知所謂!!咁講野!!等我老公成日話佢阿媽13點!!!係啦,你阿媽係最天真無邪果個,幾十歲仲好天真無邪!!
!!!
原文章由 pino 於 08-5-23 16:39 發表
OneOneMa,
其實係咪可以吾擺滿月呢?6299之前吾知攪乜,已經同老公講開擺滿月酒既野啦!!我地兩家其實親戚吾多,就算係亦吾會請哂,一至兩圍大枱已經ok,但佢地鬼咁騎呢,我真係吾想我d親戚見到佢地囉,棧失禮!!
但小b滿月 ...