自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1886


1#
發表於 08-5-27 22:39 |只看該作者

【明報專訊】四川地震傷亡慘重,屯門某英中中一女生早前在網誌表達意見,說「完全無覺得傷心」及災民「死多咪好囉」,引起網民激憤,紛紛向學校投訴。女生早前已公開道歉,但校方昨日決定向女生記大過,以示她「要為言論負責」。立法會 議員張文光認為「女生需接受教育而非處分」,校方不應以學生言論的錯誤觀點「入罪」。
張文光:應警誡 不應罰
該英中名校校長回應事件時指出,訓導組商議後,校方將記女生一次大過;該女生深感懊悔愧疚,經輔導及跟進後情緒已穩定。校長指出,該女生主動要求向全校師生道歉及願意接受處分,校方接納其請求,上周五早會上她已正式向師生致歉。
校方要求她日後多參與義工服務,學習關懷和付出,多閱讀心靈佳作選及定期提交報告,以建立正確人生觀。
校長說,已於早會中鼓勵全校師生接納及原諒該女生,讓她重投校園生活,該校教師、社工、教育心理學家和其家長會繼續合作,輔導和鼓勵她。
張文光認為,所有人都要為自己的言論負責,女生也需要顧及民族感情、對死者尊敬,校方有責任教導女生,但未必要記大過作為處分。他指出,該女生只是言論觀點錯誤,校方及女生可視記大過為警誡,但不應當作處罰。


我都覺得唔使記大過咁嚴重.


大宅

積分: 4560


67#
發表於 08-7-3 01:38 |只看該作者
講咩都冇用,輔導下佢仲好啦.佢咁諗好有問題喎


男爵府

積分: 8716


66#
發表於 08-7-3 01:29 |只看該作者
我又唔明點解咁都要記大過?乜香港唔係主張言論自由咩?
其實學校唔係應該要了解吓個女生,點解會講啲咁說話?佢心理狀況係點呢?可能佢屋企有問題呢。


侯爵府

積分: 23569

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


65#
發表於 08-7-3 01:22 |只看該作者
記大過~
個女仔係講得衰D,不過都唔駛記大過掛...
一個學生比人記左大過好似會有記錄架///對佢升學會好大影響!!

人就是如此!喜歡隨著環境轉變.是對是錯,當下覺得好玩就不顧後果!做了媽媽時常會大罵孩子的好奇.好勝心.但做媽媽的會否反醒自己也不是如此!


伯爵府

積分: 18078

畀面勳章


64#
發表於 08-7-3 00:32 |只看該作者


複式洋房

積分: 141


63#
發表於 08-7-3 00:22 |只看該作者
學校點解咁無里頭比個大過個女學生,奇奇怪怪mouth:


大宅

積分: 2018


62#
發表於 08-7-2 23:13 |只看該作者
唉.. 就算個中一女生係錯. 都係父母, 老師, 學校無教, 佢地都有錯.. 記過咁係用咩名議.. 都要有罪名架.. 真係係blog 衰口賤都可以入罪呀 ...

不過呢個校長... 都唔係好人... 佢未做校長之前做訓導主任..
出晒名唔查明原因就入你罪.. 我都試個俾佢屈偷人野. 但事實查出黎無做過.但我呢世女都記得佢鬧過我 無家教..

當年唔係我唔識野. 阿媽又要搵食. 我當日實complained 佢呢條
pk.

咁pk 既人都可以做校長.. 真係教育界既淪陷... 學生們既不幸...


男爵府

積分: 5208


61#
發表於 08-5-30 16:12 |只看該作者


子爵府

積分: 11902


60#
發表於 08-5-30 15:11 |只看該作者
我都唔明點解要記大過 !??連學校都將事件處理錯誤,難怪會有咁的學生


民房

積分: 61


59#
發表於 08-5-30 14:37 |只看該作者
其實記大過又係5係咁大件事呢...都可以令呢個女仔係未來既成長路途入面一個標示...一個警剔...係未來人生路途上會有好多問題發生...比佢記住自己既錯...我覺得冇問題law!!
5通記一個大個會毀左佢前途咩...我5認為law...只要佢好好認清對與錯...知道件事應該點樣正面去睇...都5係一件壞事la!!


洋房

積分: 76


58#
發表於 08-5-30 12:09 |只看該作者
一個中一女仔, 佢地既思考方式, 好多時係受屋企朋友學校影響, 我覺得要做既, 係灌輸返啲正面思想個女仔, 而唔係記大過....


侯爵府

積分: 22630

牛年勳章 月餅勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


57#
發表於 08-5-30 12:07 |只看該作者
呢間學校都九唔搭八
佢只係中一學生, 佢只是寫網誌, 又冇犯法, 認同佢係需要教育, 而唔係記大過!
我地可以鬧個女仔言論冷血, 但我相信冇一條校規話要懲罰"言論冷血"既學生喎~有d咁垃圾既校長, 先會有香港既劣質教育!


禁止訪問

積分: 2149


56#
發表於 08-5-30 11:30 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6469


55#
發表於 08-5-30 11:26 |只看該作者


伯爵府

積分: 18955

15週年勳章 畀面勳章 醒目開學勳章 BK猜猜猜慶中秋


54#
發表於 08-5-30 11:23 |只看該作者
言論自由係吾可以濫用的,一句言論自由就可以隨意甘去hurt人,甘仲成世界.

呢個小妹妹就一定要罰,因佢都甘大個,應該知咩係arm咩係吾arm,而記大過都係一個教導佢既方法,等佢知道咩叫慎言,錯左就一定要付出代價,千其吾好學莎朗婆婆(佢依家道歉都無人原諒,因佢已係成年人).

仲有呢位小妹妹除左失言之外,行為上都有大問題,所以今次記大過都係無可厚非的.


大宅

積分: 1535


53#
發表於 08-5-30 11:18 |只看該作者
記大過也不為過!!
大陸同樣的case, 差人已登門.


民房

積分: 61


52#
發表於 08-5-30 10:38 |只看該作者
問題係..文章裡面好似係佢自己要求受到處罰..可能係想贖罪..想減小自己既內疚感...不過if 佢都願意接受學校既處分...都叫做係比佢既一個提示....當然心靈輔導...矯正佢既道德觀念先係最重要.


男爵府

積分: 5800


51#
發表於 08-5-30 10:27 |只看該作者
其實我相信年輕人一定有唔同既睇法, 不過呢位學生, 真係蠢在寫哂出泥囉, 自己咁諗無問題, 連唔警覺到寫出泥會有問題先係問題~~~~
凡事都有定期 、 天下萬務都有定時 . 生有時 、 死有時 .


男爵府

積分: 7292

好媽媽勳章 畀面勳章 大廚勳章


50#
發表於 08-5-30 09:55 |只看該作者

唔知有冇人為佢出頭,爆佢學校個e-mail,等佢唔洗記過呢?

[ 本文章最後由 motherlau 於 08-5-30 09:57 編輯 ]


珍珠宮

積分: 44134


49#
發表於 08-5-30 08:09 |只看該作者
現在我們一家三口每日都過著幸福快樂的生活。~好感恩現在所擁有的一切人與事,我們必定會好好珍惜這個幸福的家!《幸福會遲到但不會缺席!》       ...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo