論盡家傭

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 623


1#
發表於 08-6-4 13:51 |只看該作者
我覺得政府一直漠視我地意見, 工人年年加薪, 我今年都係加
$400元, 嘩!! 我地要加成百蚊比佢, 包佢食,住, 通脹對佢地來講影響幾乎零, 工人打破碗.碟.花瓶等又唔使賠, 整親呀B, 攪到呀B要睇醫生,仲有整唔見屋企d嘢, 洗到d衫唔要得等等又唔使賠,
有時唔滿意佢, 仲要就住同佢講, 想大聲d都唔感,怕明天我返
左工佢會找BB來出氣....

打工仔都係按表現來定薪酬, 政府強迫僱主劃一加薪, 反對!!
不合理地向僱主徵收每月交$400稅, 反對!!!

如果有僱主大遊行我一家會參加的


大宅

積分: 1004


10#
發表於 08-6-5 14:36 |只看該作者
I will join to support also.


別墅

積分: 663


9#
發表於 08-6-5 09:39 |只看該作者
係咪行者? 幾時去?

7月1日? 又會被其他D 反政府聲音蓋過...


大宅

積分: 1145


8#
發表於 08-6-4 23:28 |只看該作者
原文章由 victor2003 於 08-6-4 23:12 發表
Agree! 一齋去行!



支持! 一家大細都去


大宅

積分: 4041

好媽媽勳章 醒目開學勳章


7#
發表於 08-6-4 23:12 |只看該作者
Agree! 一齋去行!
原文章由 cicilps 於 08-6-4 13:51 發表
我覺得政府一直漠視我地意見, 工人年年加薪, 我今年都係加
$400元, 嘩!! 我地要加成百蚊比佢, 包佢食,住, 通脹對佢地來講影響幾乎零, 工人打破碗.碟.花瓶等又唔使賠, 整親呀B, 攪到呀B要睇醫生,仲有整唔 ...


大宅

積分: 2388


6#
發表於 08-6-4 23:04 |只看該作者
好呀,時間arm,一定去
I love baby


大宅

積分: 2746


5#
發表於 08-6-4 20:10 |只看該作者
支持!支持! 我去!
:-D


公爵府

積分: 26643

好媽媽勳章


4#
發表於 08-6-4 14:57 |只看該作者
原文章由 ANDREAMLEE 於 08-6-4 14:19 發表
bk最近攪過兩次的遊行,我都有參與,如攪得成而我又有時間,我一定帶埋兩個小朋友同埋媽咪去,我真係在外傭政策方面好唔妥"正苦" ...

遊行唔係BK搞架
係僱主自發籌組
請知悉


已刪除用户

積分: 25576

BK Milk勳章 畀面勳章


3#
發表於 08-6-4 14:19 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 55644


2#
發表於 08-6-4 13:53 |只看該作者
参加参加...

[ 本文章最後由 54heima 於 08-6-4 14:48 編輯 ]

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo