自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


子爵府

積分: 14663


1#
發表於 08-6-5 09:50 |只看該作者
話說琴日放工返屋企啦, 係觀塘上車, 我上到上層都已經無乜位既啦, 見到前排有個位, 米坐囉, 坐我隔離係位肥仔(都有20+-30)!!到九龍灣, 佢接個電話後....
講野勁大聲~ 仲要下下句句 "x你x母"係個頭 中間就 "x你" 句尾又"x你x母" 間中仲有"x街"同"x樣"客串, 真係聽到我人都暈,
越聽越煩, 但又冇位轉, 咁我就聽歌 (開到d音樂都好大聽既啦).. 但間中d音樂都有粗口做和音 , 我聽緊既情歌都變左粗口歌" , 聽聽下後就訓左, 但幾次又俾"x你x母"噪醒, 直到落車時, 到下層, 仲聽到個哥仔把聲
佢又唔知成車人都用d好唔like既眼光望住佢.. 真係
我雖然唔係話完全接受唔到粗口果d人, 因為自己老公都會講, 但都唔好咁離譜呀, 巴士都係公共場所來嫁~~!!
攪到我成晚個腦都有時浮d"x老x母"出現

(晚上同老公講下啦~ 點知..老公一句.."攪能錯"xxxxx" ..(o曬嘴)又係咁, 唉~ 唔可以用第句來代d粗口既咩, 但我老公係唔會似個男人咁!! (因為佢最憎呢d人!!)


寶石宮

積分: 415537

2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章


4#
發表於 08-6-5 10:08 |只看該作者


大宅

積分: 1936


3#
發表於 08-6-5 10:04 |只看該作者
唉~~香港地就係有d咁乞人憎既人~~

幾年前既一朝~~我坐巴士返工~~由元朗出九龍~~架車唔滿~~咁好多人都會瞓一陣補眠~~但係一個咁靜既車箱~~就突然有位外表斯文既 "母夜叉" 不斷係咁好大聲講電話~~已經好多人望住佢架啦~~佢仲好串咁話: 哎唷有好多望住我呀...大聲講電話犯法架咩...唔俾呀...上次有個人叫司機上黎叫我細聲d...結果有個男人叫個司機落番去開車...哈...哈...哈.......

呢種咁既潑婦~~可惜當時我部手機無攝錄功能~~如果唔係一定 post 上 youtube~~等大家睇下個潑婦既 cheap 樣

一d 公德心都無~~迫成架車既人聽你講電話



別墅

積分: 566


2#
發表於 08-6-5 10:01 |只看該作者
係呀,而家D人好鍾意係巴士度高談闊論。攪到全車人都聽到你講乜!唔單只講粗口,有時重講埋哂D賤嘢,例如去大陸叫雞D嘢…


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo