親子旅遊

跳至

首頁

尾頁
   4


寶石宮

積分: 340823

2024年龍年勳章


1#
發表於 15-2-28 19:34 |只看該作者
我五月会去「 德國+瑞士 」,請問有乜野值得買呀?

幸福可以好簡單


寶石宮

積分: 340823

2024年龍年勳章


72#
發表於 15-4-19 15:56 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 BBJOJO 於 15-04-19 發表係丫

原帖由 hallstatt89 於 15-04-19 發表
兩度都又靚又多shopping area, 玩得開心
thx

幸福可以好簡單


禁止訪問

積分: 12112


71#
發表於 15-4-19 15:54 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 hallstatt89 於 15-04-19 發

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


寶石宮

積分: 340823

2024年龍年勳章


70#
發表於 15-4-19 15:51 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 BBJOJO 於 15-04-18 發表我個

原帖由 hallstatt89 於 15-04-19 發表
咦,改左去第2度?不過意大利都好值得去
係丫,唔成团……假期日子又定左,所以改地方


幸福可以好簡單


禁止訪問

積分: 12112


69#
發表於 15-4-19 14:51 |只看該作者

引用:我個團唔成……改左去意大利+法國

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


寶石宮

積分: 340823

2024年龍年勳章


68#
發表於 15-4-18 10:33 |只看該作者

回覆:hallstatt89 的帖子

我個團唔成……改左去意大利+法國

幸福可以好簡單


寶石宮

積分: 340823

2024年龍年勳章


67#
發表於 15-4-18 10:32 |只看該作者

引用:瑞士真係求其買既朱古力都好正

原帖由 rika1874 於 15-04-18 發表
瑞士真係求其買既朱古力都好正
唉……

幸福可以好簡單


禁止訪問

積分: 12112


66#
發表於 15-4-18 06:59 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 hallstatt89 於 15-03-04 發

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 1341


65#
發表於 15-4-18 00:39 |只看該作者

回覆:德國+瑞士

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 12612


64#
發表於 15-4-17 23:36 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 Vana 於 15-03-04 發表我無買

原帖由 hallstatt89 於 15-03-04 發表
我最鍾意蒲dm, 買到好多skincare, shampoo之類 ,又平又好用
DM 係未指葯房?有冇名?


男爵府

積分: 5118


63#
發表於 15-3-20 11:57 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+tky9802+於+15-03-20+發表請

原帖由 BBJOJO 於 15-03-20 發表
德國入,德國出。
Thx a lot




寶石宮

積分: 340823

2024年龍年勳章


62#
發表於 15-3-20 07:35 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 BBJOJO 於 15-02-28 發表我五

原帖由 tky9802 於 15-03-20 發表
請問你係咪德入瑞士走?
瑞士邊個機場走比較順路及方便?
德國入,德國出。

幸福可以好簡單


男爵府

積分: 5118


61#
發表於 15-3-20 03:19 |只看該作者

引用:我五月会去「+德國+瑞士+」,請問有乜野值

原帖由 BBJOJO 於 15-02-28 發表
我五月会去「 德國+瑞士 」,請問有乜野值得買呀?
請問你係咪德入瑞士走?
瑞士邊個機場走比較順路及方便?




公爵府

積分: 26278

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 Poo得好勳章 開心吸收勳章 認識瑞士牛牛第一回 DHA勳章 畀面勳章


60#
發表於 15-3-8 23:55 |只看該作者
BBJOJO 發表於 15-2-28 19:34
我五月会去「 德國+瑞士 」,請問有乜野值得買呀?
如果你們喜歡白酒、冰酒,德國Main, Rhien 好多有質素的酒莊,好山好水,可以試飲及購買。啤酒都好飲,仲可以超市回樽,D地道啤酒,平到你唔信


男爵府

積分: 5506


59#
發表於 15-3-7 12:50 |只看該作者

回覆:Vana 的帖子




寶石宮

積分: 340823

2024年龍年勳章


58#
發表於 15-3-4 22:35 |只看該作者

引用:答番樓主問題.... 瑞士真係咁係超巿買隻朱

原帖由 Vana 於 15-03-04 發表
答番樓主問題.... 瑞士真係咁係超巿買隻朱古力都好好味..... 你可以買D 試吓, 好味再買多D 做手信....

我 ...
thx

幸福可以好簡單


伯爵府

積分: 17188

好媽媽勳章 陪月勳章


57#
發表於 15-3-4 22:28 |只看該作者

答番樓主問題.... 瑞士真係咁係超巿買隻朱古力都好好味..... 你可以買D 試吓, 好味再買多D 做手信....

我無影低, 但有幾款真係超級好食...唔係大BRAND

我係德國仲有買lego.... 係fussen有買, 咁岩有sale.... 係frankfurt lego store都有買.... 自己可以choose人樣各樣黎砌個人.....

仲有係海德堡買鞋.... 我個時買boots好平.... 個間係self - helped 鞋舖..我見好多地方都有得買..但又係唔記得名....


禁止訪問

積分: 12112


56#
發表於 15-3-4 22:21 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 hallstatt89 於 15-03-04 發

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 17188

好媽媽勳章 陪月勳章


55#
發表於 15-3-4 22:19 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 BBJOJO 於 15-03-04 發表真係

本帖最後由 Vana 於 15-3-4 22:24 編輯
原帖由 hallstatt89 於 15-03-04 發表
其實黎明時有煙霧仲靚,我呢張烈日當空已經扣左分

1425478744571.jpg

係又要有煙霞又有晨光先靚....呢張我用手機架咋.... 我起身就行過去...

之前好多煙霞, 但無陽光唔靚..... 等到只有一刻有陽光即影, 但又無哂D 煙...好難影...


我見D 年老日本人攝影師係SET好哂等成朝架..



禁止訪問

積分: 12112


54#
發表於 15-3-4 22:13 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 hallstatt89 於 15-03-04 發

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo