自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 12839


1#
發表於 08-6-10 01:45 |只看該作者
今晚原本好浪漫地同c6 &仔仔楂車上山頂睇風景....我c6都係第一次楂車上去(當然唔係好識路啦)點知上到去.想搵個位泊車...又唔見有路牌話我知點行喎...見到路咪行囉...(隔離有駕警察車又唔理我地)
我地就入o左條唔俾入的路喇..
我地都醒即刻走架喇...點知個警察就走入黎.抄我地牌喇.話呢到唔俾入....
我地就同個警察講.我地在你隔離經過..慢慢行.o係到搵路.睇路..
你又唔指示我地點行.我地一入去.你就立即抄我地牌...

佢就即刻唔出聲轉開話題....

到我地走番出來.又有第二架車唔識路.又想走入去.呢個警察就話俾佢知.呢條路唔入得.指第二條路俾佢行...
我地就覺得好唔公平喇.我地行入去.又唔見佢叫我地行第二條路..就立刻抄我地牌...
所以我想投訴呢兩位不公平的警察呀...
請問我是否應該打去警察投訴科?定還是打去交通檢控呢?
請問投訴科是否會認真去處理架呢?
謝謝解答


禁止訪問

積分: 11321


82#
發表於 08-6-21 01:00 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 829


81#
發表於 08-6-20 01:55 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 11321


80#
發表於 08-6-20 01:51 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 13105


79#
發表於 08-6-18 17:29 |只看該作者
原文章由 awah112 於 08-6-18 16:24 發表
我諗投訴個警察,對個警察都冇乜影響...大家唔好咁勞氣...

Who knows? If the complaint is fault, why complaint??? Wasting our taxpayer's money to handle those nonsense:;pppp:


禁止訪問

積分: 93097


78#
發表於 08-6-18 16:24 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 413


77#
發表於 08-6-18 00:35 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4059


76#
發表於 08-6-16 00:28 |只看該作者
我都覺得你應該主動問喎,我都試過行錯路,直頭入左落馬洲過關個禁區,D亞sir淨係好緊張咁教返我點行出去咋


別墅

積分: 926


75#
發表於 08-6-14 22:40 |只看該作者
俾人插到咁,我諗樓主家下可能後悔投訴個警察?!


侯爵府

積分: 21022

馬年勳章 2026勳章 2025勳章蛇年勳章 2023年兔年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 育兒性格勳章 最關心BB問題熱投勳章 Xmas吸收勳章 開心吸收勳章 瞓得好勳章


74#
發表於 08-6-14 22:05 |只看該作者
原文章由 cracker 於 08-6-14 00:45 發表


同意,同意
有乜related到公務員到實沒完沒了,位位樓主俾人插到阿媽都唔認得


樓主,

如果有理據如何"群起而攻" ?? 如何插到阿媽都唔認得呢?
之前買奶樽單野為例, 証明大家聽的一面之詞, 未必係是實之全部,
大家聽到既表面野, 真相可能係另一回事........好在有人見到


禁止訪問

積分: 34179


73#
發表於 08-6-14 20:35 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 4074


72#
發表於 08-6-14 16:50 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珊瑚宮

積分: 113477

好媽媽勳章


71#
發表於 08-6-14 16:41 |只看該作者
原文章由 Elimme 於 08-6-11 14:32 發表
我記得,年半前lu
佢架車泊響元朗千色店對出唔比等人既地方,警察叫佢開車,
佢話有個bb得15日大開唔到車,警察應該通融唔應該趕佢,警察抄左佢,佢話會投訴個警察!


...


haha 我都記得呢位 bk mami , 佢話要去千色買奶樽嘛 , 架車停得遠又話唔方便 , 仲兩公婆一齊爆粗鬧人 tim , 真係乜人都有 , 正一惡人先告狀


大宅

積分: 4154


70#
發表於 08-6-14 00:45 |只看該作者
原文章由 肥仔金 於 08-6-14 00:19 發表


呢個又係事實喎,好似上次消防一樣姐,有咩事插到埋黎太太團就會"群起而攻"


同意,同意
有乜related到公務員到實沒完沒了,位位樓主俾人插到阿媽都唔認得


別墅

積分: 926


69#
發表於 08-6-14 00:26 |只看該作者
sorry,i am a bitch! who is神秘人?


禁止訪問

積分: 34179


68#
發表於 08-6-14 00:23 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 769


67#
發表於 08-6-14 00:19 |只看該作者
原文章由 ICbaby 於 08-6-13 23:00 發表


佢次次最後都係個句架: [呢度有好多c9 , c6 係pc 黎, 唔好講佢地不是呀] 講到我都記得.


呢個又係事實喎,好似上次消防一樣姐,有咩事插到埋黎太太團就會"群起而攻"


禁止訪問

積分: 11321


66#
發表於 08-6-14 00:18 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 11321


65#
發表於 08-6-14 00:14 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 4074


64#
發表於 08-6-13 23:58 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo