網購天地

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 4527


1#
發表於 15-3-15 10:30 |只看該作者
驚佢而家五係高峰期都會掉人件
因為五清楚申通而家仲好不好用

談自己 只有自卑 屬於我.


大宅

積分: 4527


9#
發表於 15-3-16 04:21 |只看該作者

引用:乜通都死.12/3 落左單糸老客戶,立即俾左個

原帖由 sohato 於 15-03-15 發表
乜通都死.12/3 落左單糸老客戶,立即俾左個圓通號.

昨朝 14/3 朝早都未見有物流,收件都未有
咁都得?甘最後收到退款?

談自己 只有自卑 屬於我.


大宅

積分: 4527


8#
發表於 15-3-16 04:20 |只看該作者

引用:岩岩用申通既貨到左,無掉件,就係一個字“慢

原帖由 ty6841 於 15-03-15 發表
岩岩用申通既貨到左,無掉件,就係一個字“慢”!!
催左好多次先有物流信息更新
深圳至惠洲,4日
哇 佢地好似係最忙既一間集運

談自己 只有自卑 屬於我.


男爵府

積分: 5584


7#
發表於 15-3-15 13:59 |只看該作者
乜通都死.12/3 落左單糸老客戶,立即俾左個圓通號.

昨朝 14/3 朝早都未見有物流,收件都未有

立即旺個賣家,點知到 15:30 都無上線,把鬼火,去噤退錢.

今朝 07:00 己退番錢.

今朝個賣家起勢 sorry ,因為我只有 10 條幼電極線,好細包只有
200克,條友收左,返去倒出來時留左係袋底, 今朝個賣家追時先發覺件野未入機,
揾得返,我都凚左退錢.

件貨由深圳到東萗都出事.

原來賣家成班伙記星期六黎左香港鳩鳴,今朝先返深圳 !

早知佢地自己帶過來,今朝另個賣家補貨,件野到左天水圍,睇怕一陣到 !


男爵府

積分: 8044

馬年勳章 2026勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章


6#
發表於 15-3-15 13:20 |只看該作者
剛剛旺旺客服...申通又丟件..


複式洋房

積分: 149


5#
發表於 15-3-15 12:34 |只看該作者

回覆:最近申通還會掉件嗎?

岩岩用申通既貨到左,無掉件,就係一個字“慢”!!
催左好多次先有物流信息更新
深圳至惠洲,4日


大宅

積分: 3430


4#
發表於 15-3-15 12:09 |只看該作者

回覆:最近申通還會掉件嗎?

新年前嗰批貨就正常,冇穿冇爛。我比貨冇易碎品


大宅

積分: 4527


3#
發表於 15-3-15 12:03 |只看該作者

引用:快遞大力用手用腳掉件係不變的,只是會不會

原帖由 tammy2008 於 15-03-15 發表
快遞大力用手用腳掉件係不變的,

只是會不會掉失(弄不見)才是應該注意的
最重要五好五見
好在今次d貨無易爛既野

談自己 只有自卑 屬於我.


水晶宮

積分: 50566


2#
發表於 15-3-15 11:19 |只看該作者

回覆:最近申通還會掉件嗎?

快遞大力用手用腳掉件係不變的,

只是會不會掉失(弄不見)才是應該注意的


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo