自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


水晶宮

積分: 58522


1#
發表於 08-6-17 14:49 |只看該作者
近呢幾日bk極度唔穩定,不停出現錯誤,如 無icons、Timeout、烏龜速度、504、500、文章小於10個字,究竟仲要整幾耐先整好呀???

求你給我一個確實日期,等我唔駛日日上黎激氣啦


已刪除用户

積分: 27873


56#
發表於 08-6-18 11:01 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 58522


55#
發表於 08-6-18 11:01 |只看該作者
原文章由 hola 於 08-6-18 10:56 發表
哩d叫冇咁大個頭就唔好戴咁大頂帽喇


bk根本都唔明呢個道理


珊瑚宮

積分: 104756


54#
發表於 08-6-18 10:58 |只看該作者
原文章由 sandylaw 於 08-6-18 10:54 發表


咪係

如果班廣告商見到有咁多投訴topic,仲點會落廣告呀

不過BK好似唔怕死,膽生毛咁,
你地有你地投訴,我有我買廣告,上到就上到,上唔到就唔好上啦


侯爵府

積分: 20058


53#
發表於 08-6-18 10:56 |只看該作者
哩d叫冇咁大個頭就唔好戴咁大頂帽喇

原文章由 sandylaw 於 08-6-18 10:41 發表


如果bk keep到正常速度,佢地賣咩廣告我都無所謂,但為左個廣告攪到成個網站C下C下,就好難忍受了

其實我好想知bk要養幾多員工,駛唔駛賣咁多廣告黎賺錢呀? ...


水晶宮

積分: 58522


52#
發表於 08-6-18 10:54 |只看該作者
原文章由 phoebelamlam 於 08-6-18 10:43 發表

錢無人覺得多,

所以BK博曬老命接ORDER,但係佢又唔諗下,如果佢死得咁密,到時唔好話我地呢D C9 仔唔上BK,可能連廣告都無人咁賣呀 ...


咪係

如果班廣告商見到有咁多投訴topic,仲點會落廣告呀


珊瑚宮

積分: 104756


51#
發表於 08-6-18 10:43 |只看該作者
原文章由 sandylaw 於 08-6-18 10:41 發表


如果bk keep到正常速度,佢地賣咩廣告我都無所謂,但為左個廣告攪到成個網站C下C下,就好難忍受了

其實我好想知bk要養幾多員工,駛唔駛賣咁多廣告黎賺錢呀? ...

錢無人覺得多,

所以BK博曬老命接ORDER,但係佢又唔諗下,如果佢死得咁密,到時唔好話我地呢D C9 仔唔上BK,可能連廣告都無人咁賣呀


水晶宮

積分: 58522


50#
發表於 08-6-18 10:41 |只看該作者
原文章由 hola 於 08-6-18 10:33 發表
都係架,不過bk本身都花枝招展,
所以d廣告要更加花樣百出


如果bk keep到正常速度,佢地賣咩廣告我都無所謂,但為左個廣告攪到成個網站C下C下,就好難忍受了

其實我好想知bk要養幾多員工,駛唔駛賣咁多廣告黎賺錢呀?


子爵府

積分: 10177

好媽媽勳章


49#
發表於 08-6-18 10:35 |只看該作者
其實同碧x那個廣告有關嗎 ??
唔知點解, 我總係覺得自從出了那個廣告, bk就半死半死
而且覺得呢個廣告好討厭, 有聲成日令人嚇一跳
(你知啦, 好多時等仔仔瞓咗, 全屋靜晒先上bk)
仲令我間接對呢隻碧x好反感.....
其實廣告唔係一定有正面作用
好似呢個廣告, 就令我好反感囉


原文章由 sandylaw 於 08-6-18 10:29 發表


我都知道網站係要靠廣告生存,但bk會唔會太多呢

我都未見過一個香港網站有咁多廣告


侯爵府

積分: 20058


48#
發表於 08-6-18 10:33 |只看該作者
都係架,不過bk本身都花枝招展,
所以d廣告要更加花樣百出

原文章由 sandylaw 於 08-6-18 10:29 發表


我都知道網站係要靠廣告生存,但bk會唔會太多呢

我都未見過一個香港網站有咁多廣告


水晶宮

積分: 58522


47#
發表於 08-6-18 10:29 |只看該作者
原文章由 hola 於 08-6-18 10:13 發表
m2,m2...
加廣告加到花枝招展我都由佢架喇
(網站要生存係必須既,唔通收我錢咩)

只要順順暢暢就心滿意足


我都知道網站係要靠廣告生存,但bk會唔會太多呢

我都未見過一個香港網站有咁多廣告


子爵府

積分: 14132

好媽媽勳章


46#
發表於 08-6-18 10:22 |只看該作者


原文章由 sonic04 於 08-6-17 18:37 發表
四川重建完

b.k都未攪掂啦

一係忍受

一係
Hello everybody~~!


侯爵府

積分: 20058


45#
發表於 08-6-18 10:13 |只看該作者
m2,m2...
加廣告加到花枝招展我都由佢架喇
(網站要生存係必須既,唔通收我錢咩)

只要順順暢暢就心滿意足

原文章由 小詹 於 08-6-17 19:36 發表

我係bk都忍左好多年.. ,
都知你地努力緊,不過快手d啦大臣,無謂令咁多位媽咪古燥不安..


男爵府

積分: 6326

好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


44#
發表於 08-6-18 10:03 |只看該作者
PRINCE-TKO


珍珠宮

積分: 49733

畀面勳章


43#
發表於 08-6-17 23:49 |只看該作者
Always error error and error


男爵府

積分: 6253


42#
發表於 08-6-17 23:00 |只看該作者


公爵府

積分: 28330

畀面勳章


41#
發表於 08-6-17 22:58 |只看該作者
504 504 504
我每出一個post后都死一次
[img][/img]


伯爵府

積分: 18746


40#
發表於 08-6-17 22:54 |只看該作者
2bad


翡翠宮

積分: 91289

好媽媽勳章 畀面勳章


39#
發表於 08-6-17 22:49 |只看該作者
500 - Internal Server Error


水晶宮

積分: 58522


38#
發表於 08-6-17 22:31 |只看該作者
原文章由 大臣 於 08-6-17 19:16 發表
抱歉, 真的十份抱歉, 的確不停在升級工程, 現在仍有些調整, 相信很快會搞好, 請再忍耐一會.

大臣

原文章由 大臣 於 08-6-3 20:34 發表

實在向各位道歉, 我們的升級其實已完成, 原定有一些加速的工程都推遲, 希望讓各位先有一個穩定的環境, 可惜事與願違, 當我們以為可以平平安安的時候, 我們存放伺服器的HKNET, 突然機房出現故障, 而且不能於短時間內修復, 為此我們已十份著急, 多次跟進及投訴, 可惜最後仍要搞到今天早上才能修好.

有關這個意外, 我們也需負上責任, 再次向各位致歉.

希望今後的速度會越來越順, 為大家提供更好的環境. 也謝謝各位的包容及支持.

大臣


大臣

6月3日的回覆中提到升級其實巳完成,事隔了兩星期反而會變返現在仍有些調整,請問完成又調整、完成又調整到幾時呢?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo