跳至

首頁

尾頁
   0


複式洋房

積分: 181


1#
發表於 08-6-19 11:45 |只看該作者
請問有無人睇不肓,要做iui/ivf,討論下啦


別墅

積分: 525


69#
發表於 08-11-19 22:24 |只看該作者
澳門山頂可以幫你轉介去香港瑪麗醫院做ivf, (不過要排期), 去香港醫院住3日做最重要的手術(抽卵子, 係試管受精), 其他過程如打針或噴鼻等係澳門山頂做!


別墅

積分: 728


68#
發表於 08-11-19 21:15 |只看該作者
原文章由 Lumpy 於 08-11-18 18:31 發表
Airam,

我好耐無上嚟了,八下先.
我去左睇駱醫生,攪完一輪,結論是:不明原因.
駱醫生建議我唔好再食排卵藥,休息三個月,之後去山頂打針+做iui.
現在見你咁講,話山頂無管(無管??出面有無得賣架,自己買去得唔得呀??),咁 ...


乜澳門都有得做ivf 咩?


大宅

積分: 2542


67#
發表於 08-11-18 18:31 |只看該作者
Airam,

我好耐無上嚟了,八下先.
我去左睇駱醫生,攪完一輪,結論是:不明原因.
駱醫生建議我唔好再食排卵藥,休息三個月,之後去山頂打針+做iui.
現在見你咁講,話山頂無管(無管??出面有無得賣架,自己買去得唔得呀??),咁我下個月先去搵黃醫生問iui的野了.我自己就想下年一月做.

若果安排到你在澳門做ivf又幾好喎,命中率高好多.呢段期間你要小心身體呀,免得到時批左你做ivf,但你傷風感冒,唔知有無影響.

小心身體呀!


別墅

積分: 525


66#
發表於 08-11-9 20:17 |只看該作者
其實我同我老公都有d問題: 我老公係d精子活躍度不足,形態唔係咁好....我就子宮內膜薄, 有4-5肌瘤(最大個粒有3cm), 同埋年紀大(37.5歲) 影響d卵子可能會有老化跡象...
黃醫生話未受精前係我老公問題, 但係若受到精以後, 就係可能係我問題令到個b著床唔穩.....(上次小產都唔知係咪咁原因?)

我有個朋友介紹我去睇一個中醫叫劉群英, 佢係這方面專科, 唔知你地有無聽過佢呢? 上次我做第4次iui時, 係睇佢食中藥調理加強受孕, 最後真係有左, 不過第一天已有見紅, 要留係屋企休息, 結果無再睇佢, 我依家都想再搵佢幫我調理, 唔知你地有無其他醫生可介紹下呢?


別墅

積分: 525


65#
發表於 08-11-9 20:01 |只看該作者
其實我係3月頭小產,係山頂做左手術, 之後醫生轉介我去睇黃醫生, 直到現在我睇左佢3-4次, 但係次次都係得個講字, 開始時佢話我若健康良好的話, 7月就可以試下做iui, (雖然佢曾見議我做ivf, 但我為左某些問題而暫時婉拒), 結果到9月我再見佢, 佢話無哂管, 要我下個月再去, 到10月佢話d管都未番到, 於是我就決定同佢講不如做ivf, 佢話要寫信比上司睇下批唔批我做, 結果到依家都係得個等字, 無法啦, 鬼叫山頂唔使錢咩, 唯有等到12月下旬睇下有消息, 否則, 佢話都可以幫我做最多3次iui, 而家心情時好時壞, 點解想生個bb都咁多阻滯, 我身邊d同事一個一個咁生bb, 聽到自己都好心酸.......


別墅

積分: 657


64#
發表於 08-11-7 13:00 |只看該作者
原文章由 Airam 於 08-11-6 22:00 發表
去大陸做手勢好唔好ga? 因我有個同事試過係大陸做ivf, 但係失敗左, 同埋佢話做手術的時候無止痛, 佢痛到眼淚係咁流, 我聽到都脚軟, 好似好唔穩鎮咁..... ...

手勢好唔好,好睇個人情況,
我個朋友就幾好
好處:
1.平好多,約2萬多人仔
2.近,出關口搭的士都係十幾分鐘就到,即由關閘去到都係半個鐘
3.快,唔駛等排期,睇你身體狀況,ok既,快既話兩,三個月就可決定得唔得
4.公家醫院,有保證,省重點ivf醫院

缺點:
1.人太多,太多內地人去睇,仲熱鬧過街市
2.人多,輪時間長,建議要睇最好一早7點沖關去等醫生,早掛定號唔駛多等,一過8點就好多人,好似8點半先開始..如果九點後先去,肯定要排到11點後先有得睇
3.好多人話無私隱,太多人唔係外面排隊沖入去圍住醫生(當排隊),不過生仔大過天,俾人知有乜所謂,同埋多數都係內地人,都唔驚俾人知
4.手術痛係痛,...點止痛到眼水流,隨時幾個鐘,1,2日落唔到床都有聽聞,呢d好睇個人身體狀況同埋取卵多少決定,不過長痛(無得生)不如短痛,短暫既痛楚,當你有左,之前點痛都唔理啦..

最好用中醫調理好身體再去做啦


別墅

積分: 728


63#
發表於 08-11-7 11:11 |只看該作者
原文章由 Airam 於 08-11-6 21:55 發表
我都有睇過鄭其昌, 不過睇左半年, 食左半年藥都無消息, 之後先去香港睇私家西醫, 而且我食鄭醫生的藥好燥, 可能我同佢唔夾啦...山頂黃x敏醫生話我老公的虫虫形態同活躍度都不理想, 加上我年紀唔細, 子宮環境及卵子都 ...



你係黃醫生睇左几耐呀??我係新証來架..想了解多d


別墅

積分: 525


62#
發表於 08-11-6 22:00 |只看該作者
去大陸做手勢好唔好ga? 因我有個同事試過係大陸做ivf, 但係失敗左, 同埋佢話做手術的時候無止痛, 佢痛到眼淚係咁流, 我聽到都脚軟, 好似好唔穩鎮咁.....


別墅

積分: 525


61#
發表於 08-11-6 21:55 |只看該作者
我都有睇過鄭其昌, 不過睇左半年, 食左半年藥都無消息, 之後先去香港睇私家西醫, 而且我食鄭醫生的藥好燥, 可能我同佢唔夾啦...山頂黃x敏醫生話我老公的虫虫形態同活躍度都不理想, 加上我年紀唔細, 子宮環境及卵子都有可能老化, 係好難自然受孕, 做iui中機會都唔高, 結果我係香港做iui, 第4 次先bingo, 可惜10週幾無左啦, 黃醫生見議我不如做ivf, 唔好哂冒時間, 但係佢都要寫信比上頭等批, 唔批的話只可以做最多3次iui, 其他就無辦法ga la! 自己比錢又好"容", $70000 (香港做)...都唔知點算....


別墅

積分: 657


60#
發表於 08-11-6 11:15 |只看該作者
原文章由 夫人 於 08-9-2 01:39 發表
澳門真係冇乜不育的專業醫生,所以真係好迷茫...我兩年啦~~唉...

建議去搵鄭其昌醫生,佢可以幫你調理身體,如果真係輸卵管問題要做ivf,佢會推介去珠海婦幼院搵楊醫生(佢ivf成功率好高)
治療其間可以返澳門搵鄭醫生幫你打針(唔駛日日返珠海)成功後又可以叫佢開d中藥安胎.
我有朋友搵左佢睇,之後介紹去搵楊醫生,幾個月就有左啦,費用只係用左2萬幾人仔..
隔幾日去珠海都好過隔幾日過大海去香港甘辛苦啦..
珠海2,3個月就ok,唔駛去香港要排期再排期,又貴

鄭醫生好full,要早d去預約,同埋佢份人較少話講,睇佢時要多d問佢,問多d,知多d,主動問佢,同埋告知佢你既情況..會好d.^^
http://www.kccheang.com/news.aspx?id=3

如想知關於楊doctor既情況,我再詳談


複式洋房

積分: 181


59#
發表於 08-11-5 09:19 |只看該作者
Airam:
無管禁都得,不過我都覺得佢地係好拖延時間,一時話要放假一時話多公眾假期右唔做,一時右話要出差,總之好多問題,我都睇左就來兩年都未bingo,今個月先第次bingo.總言之澳門就係與別不同.


別墅

積分: 728


58#
發表於 08-11-2 18:33 |只看該作者
原文章由 Airam 於 08-11-2 12:14 發表
我都係等緊山頂批唔批我去香港做ivf, 最快12月尾先知得唔得...好無耐......唔駛錢嘅野係要咁麻煩....只係叫你等等等.....最慘係我到明年4月就唔可以有免費(到38歲啦), 好心急...希望批我啦....
本來9月尾可以做下iui ...


你是黃潔x 醫生嗎?


別墅

積分: 525


57#
發表於 08-11-2 12:14 |只看該作者
我都係等緊山頂批唔批我去香港做ivf, 最快12月尾先知得唔得...好無耐......唔駛錢嘅野係要咁麻煩....只係叫你等等等.....最慘係我到明年4月就唔可以有免費(到38歲啦), 好心急...希望批我啦....
本來9月尾可以做下iui, 但係黃醫生話d管用哂, 要番貨先有, 點知到10尾都未番到貨....超無耐....結果佢話不如幫我試下遞信做ivf..依家只好再等到12月睇下有無消息啦.....


複式洋房

積分: 205


56#
發表於 08-10-30 19:37 |只看該作者
唔該該哂.


大宅

積分: 2658


55#
發表於 08-10-30 15:07 |只看該作者
原文章由 shinco 於 08-10-26 17:35 發表
想問吓有無人直接去香港做ivf, 費用幾多,邊間醫院好,我要點做???



仁安醫院啦, 睇董醫生啦(BOOKING都要排半年甘上下), 大概要7~8萬元做IVF, 你要做既事系...................快..........................
記住卵子系會隨時間而老化.........即系愈早IVF愈容易有


大宅

積分: 2658


54#
發表於 08-10-30 15:03 |只看該作者
原文章由 shinco 於 08-10-29 20:02 發表
qmh是邊間?



好似系瑪麗, 又好似要經山頂轉介才可以睇, 因為系公立醫院


複式洋房

積分: 205


53#
發表於 08-10-29 20:02 |只看該作者
qmh是邊間?


複式洋房

積分: 181


52#
發表於 08-10-27 10:02 |只看該作者
原文章由 shinco 於 08-10-26 17:35 發表
想問吓有無人直接去香港做ivf, 費用幾多,邊間醫院好,我要點做???

qmh有私家証,ivf約要$70,000左右,養和都有你可以試下問.


複式洋房

積分: 205


51#
發表於 08-10-26 17:35 |只看該作者
想問吓有無人直接去香港做ivf, 費用幾多,邊間醫院好,我要點做???

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo