自由報料

跳至

首頁
12

尾頁
   7


子爵府

積分: 12087

畀面勳章


1#
發表於 15-3-24 23:01 |只看該作者
有冇好介紹去除方法?
家有bb唔想用太多化學野,thx


男爵府

積分: 6251


29#
發表於 15-3-28 14:53 |只看該作者

引用:放兩卷廁紙入去。

原帖由 愛B媽媽 於 15-03-25 發表
放兩卷廁紙入去。
我都係卷厠纸
日本節目介绍過


翡翠宮

積分: 83252

2018復活節勳章 認識瑞士牛牛第一回 玩具勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


28#
發表於 15-3-27 23:38 |只看該作者
BIGPAT 發表於 15-3-27 07:49
請問d用咩入住
用絲襪庄住, 用到耐左無味攞出來洗細件衣物。
一杯香茗,一卷書,偷得半日閒散;一抹斜陽,一壺酒,願求半世消遙。


男爵府

積分: 6455


27#
發表於 15-3-27 23:17 |只看該作者

回覆:呀仔 的帖子

用炭超吸味





大宅

積分: 4518


26#
發表於 15-3-27 21:56 |只看該作者

回覆:鞋櫃好臭

我去開bbq都攞幾件炭點回家,放鞋櫃到吸味


珍珠宮

積分: 30641

2025勳章蛇年勳章


25#
發表於 15-3-27 20:47 |只看該作者
BIGPAT 發表於 15-3-27 07:49
請問d用咩入住
整碎入茶包袋或紙巾包住或成塊放都得


子爵府

積分: 13704

2024年龍年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 畀面勳章


24#
發表於 15-3-27 13:26 |只看該作者
本帖最後由 wing421 於 15-3-27 13:27 編輯
nikfan 發表於 15-3-24 23:46
我唔定,去到藥房,拎D皂聞下,邊個味香、濃,就買果款,cheap cheap十幾蚊有一pack果D,都放幾個月:wahaha ...

想問下係唔係就咁開左張紙,成舊皂放入鞋櫃就得?放幾耐換皂架?如果我鞋櫃有幾層,係唔係切開D皂放幾層好D架?


男爵府

積分: 9227


23#
發表於 15-3-27 12:43 |只看該作者

回覆:鞋櫃好臭

清潔左鞋底先放入櫃


別墅

積分: 791


22#
發表於 15-3-27 09:27 |只看該作者

回覆:鞋櫃好臭

送竹炭包


珍珠宮

積分: 47707


21#
發表於 15-3-27 07:49 |只看該作者

引用:Quote:幸福小師奶 發表於 15-3-24 23:01 有

原帖由 liy7239 於 15-03-24 發表
放蜂花牌檀香皂(一般藥房可以買到),衣櫃都放埋,沒曬味道,仲有香味,不過唔知你鐘唔鍾意個味,買前最好 ...
請問d用咩入住


大宅

積分: 2370


20#
發表於 15-3-27 01:36 |只看該作者

引用:Quote:幸福小師奶+發表於+15-3-24+23:01+有

原帖由 liy7239 於 15-03-24 發表
放蜂花牌檀香皂(一般藥房可以買到),衣櫃都放埋,沒曬味道,仲有香味,不過唔知你鐘唔鍾意個味,買前最好 ...





子爵府

積分: 12087

畀面勳章


19#
發表於 15-3-26 13:46 |只看該作者

回覆:鞋櫃好臭

多謝大家介紹,我返去試下先


子爵府

積分: 11574


18#
發表於 15-3-26 13:11 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 alienalice 於 15-03-25 發表

原帖由 愛B媽媽 於 15-03-25 發表
生活巧門,唔信?上網查下



男爵府

積分: 9578


17#
發表於 15-3-25 23:33 |只看該作者

引用:回覆+愛B媽媽+的帖子點解呢?鞋櫃我通常,+打

原帖由 alienalice 於 15-03-25 發表
回覆 愛B媽媽 的帖子

點解呢?
生活巧門,唔信?上網查下




侯爵府

積分: 21974


16#
發表於 15-3-25 10:06 |只看該作者
回覆 愛B媽媽 的帖子

點解呢?

鞋櫃我通常, 打開小少隙咋~


水晶宮

積分: 54910


15#
發表於 15-3-25 07:51 |只看該作者

回覆:鞋櫃好臭

竹炭



    


男爵府

積分: 9578


14#
發表於 15-3-25 03:37 |只看該作者

回覆:鞋櫃好臭

放兩卷廁紙入去。




子爵府

積分: 12111

BK Milk勳章


13#
發表於 15-3-25 02:38 |只看該作者

回覆:鞋櫃好臭

我放抽濕盒!長期無味


男爵府

積分: 8719


12#
發表於 15-3-25 01:49 |只看該作者

回覆:鞋櫃好臭

放報紙入隻鞋度吸走水氣。記得要耐唔耐換


大宅

積分: 4048


11#
發表於 15-3-25 01:04 |只看該作者

引用:有冇好介紹去除方法?家有bb唔想用太多化學

原帖由 幸福小師奶 於 15-03-24 發表
有冇好介紹去除方法?
家有bb唔想用太多化學野,thx
免費方法: 擺咖啡“jar\"

點評

Yo818    發表於 15-3-26 22:30

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo