親子旅遊

跳至

首頁

尾頁
   14


大宅

積分: 3155


1#
發表於 15-3-27 10:17 |只看該作者
你地準備好晒未?
有冇人會網上買legoland入場券?要定埋日期時間,好難預算
大阪巿仲未決定租唔租車


男爵府

積分: 6406

醒目開學勳章


77#
發表於 15-4-19 15:24 |只看該作者
我5月19 – 23日,今次老公同我二人世界過生日,不帶三寶,CX零晨機,全程四晚住大阪vista grande,老公話想行程中預去京都1.5日,佢鍾意睇古文物、寺嗰啲,神戶0.5-大半日會食牛,其餘時間俾我Shopping話事,刨文plan行程中,無plan溫泉但刨文見到又心思思中,想hea遊飲飲食食+購物,今次唔會去環球影城,老公話遲啲帶埋三寶才去。


大宅

積分: 1446


76#
發表於 15-4-19 15:05 |只看該作者

回覆:cancancc 的帖子

請問你係邊度book十架?


大宅

積分: 1446


75#
發表於 15-4-19 14:59 |只看該作者

回覆:ALICEHUNGBB 的帖子

我想問你係咪book twin room?



子爵府

積分: 14983


74#
發表於 15-4-19 13:51 |只看該作者
anangel1214 發表於 15-4-12 13:21
玩得開心,等你分享
Rinku outlet 好大好多日本人
我老婆都買到幾件T恤
質素似旺角聯合廣場嘅$300貨
呢到吾洗$150
但都係mic


大宅

積分: 1444


73#
發表於 15-4-12 17:02 |只看該作者

引用:Quote:acmcdull 發表於 15-4-11 22:11 我直

原帖由 swdt2007 於 15-04-11 發表
五月頭嘅天氣如何?浸到溫泉嗎?我都諗緊去住一晚。。。
溫泉打算大人浸,小朋友兩歳半在房浸(book了那種露天風侶附和室),所以天氣應不是太大問題!


大宅

積分: 1235


72#
發表於 15-4-12 13:21 |只看該作者

引用:Quote:anangel1214 發表於 15-4-11 19:47

原帖由 manu4211963 於 15-04-12 發表
我下星期去完話你知
玩得開心,等你分享


子爵府

積分: 14983


71#
發表於 15-4-12 12:40 |只看該作者
anangel1214 發表於 15-4-11 19:47
係啵,多謝提醒。咁去唔到了,個outlet值得去嗎?
我下星期去完話你知


伯爵府

積分: 17059

最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 陪月勳章 畀面勳章


70#
發表於 15-4-11 23:05 |只看該作者
acmcdull 發表於 15-4-11 22:11
我直接係佢地website book, 叫兵衛向陽閣,一泊兩食,5K
五月頭嘅天氣如何?浸到溫泉嗎?我都諗緊去住一晚。。。


大宅

積分: 1444


69#
發表於 15-4-11 22:11 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 acmcdull 於 15-03-27 發表我

原帖由 kitty28_2 於 15-04-11 發表
你係邊book 有馬溫泉呀?幾錢?
我直接係佢地website book, 叫兵衛向陽閣,一泊兩食,5K


男爵府

積分: 6411


68#
發表於 15-4-11 20:12 |只看該作者

回覆:5月去大阪jm,揮揮手

say 個 hi..... 21/5-26/5


大宅

積分: 3155


67#
發表於 15-4-11 20:02 |只看該作者
anangel1214 發表於 15-4-11 19:47
係啵,多謝提醒。咁去唔到了,個outlet值得去嗎?
我都諗緊去呢個定神戶那個


大宅

積分: 1235


66#
發表於 15-4-11 19:47 |只看該作者

引用:Quote:anangel1214 發表於 15-4-11 14:02

原帖由 manu4211963 於 15-04-11 發表
12:30機返香港早1.5小時前check in
仲有時間去outlet?
係啵,多謝提醒。咁去唔到了,個outlet值得去嗎?


大宅

積分: 1235


65#
發表於 15-4-11 19:46 |只看該作者

引用:回覆 anangel1214 的帖子5月10去到咁多地方

原帖由 釘釘 於 15-04-11 發表
回覆 anangel1214 的帖子

5月10去到咁多地方??
其實淨係想去2個市場,但睇地圖原來都好遠,可能2選1


大宅

積分: 2652


64#
發表於 15-4-11 16:34 |只看該作者

引用:我12/5 - 18/5, 坐CX,住cross 加一晚有馬

原帖由 acmcdull 於 15-03-27 發表
我12/5 - 18/5, 坐CX,住cross 加一晚有馬溫泉酒店
你係邊book 有馬溫泉呀?幾錢?


子爵府

積分: 14983


63#
發表於 15-4-11 16:27 |只看該作者
anangel1214 發表於 15-4-11 14:02
初步行程
(4/5) 14:30到關西機場-通天閣-梅田空中庭園-HepFive-梅田地下街
(5/5) ...
12:30機返香港早1.5小時前check in
仲有時間去outlet?


大宅

積分: 3155


62#
發表於 15-4-11 15:51 |只看該作者
回覆 anangel1214 的帖子

5月10去到咁多地方??


大宅

積分: 1235


61#
發表於 15-4-11 14:02 |只看該作者

回覆:5月去大阪jm,揮揮手

初步行程
(4/5)         14:30到關西機場-通天閣-梅田空中庭園-HepFive-梅田地下街
(5/5)         今昔館-天保山摩天輪-海遊館-天保山market Place- 心齋橋
(6/5)         大阪-清水寺-二条阪-三条阪-八阪神社-衹園-花見小路- 平安神宮-心齋橋
(7/5)        大阪-京都車站-嵐山小火車-嵐山公園-渡月橋-金閣寺-錦市場-心齋橋
(8/5)        黑門市場-大阪城-四天王寺 / 奈良公園-東大寺-宇治
(9/5)        USJ
(10/5)      大阪-白濱-Toretore市場-和歌山黑潮市場-心齋橋                          shopping
(11/5)       outlet- 12:30機返香港

其實有d貪心 比d意見我


別墅

積分: 541


60#
發表於 15-4-11 12:19 |只看該作者
我都住白良莊, 有冇人住過? 好唔好呢?


伯爵府

積分: 17059

最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 陪月勳章 畀面勳章


59#
發表於 15-4-10 21:38 |只看該作者
釘釘 發表於 15-3-30 12:30
白濱:adventure world
神戶麵包超人館
奈良餵鹿
我都想去白浜,但好似帶住兩個小朋友,再要拖喼坐JR, 好似好難搞。。。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo