立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 4431
子爵府
積分: 13404
原帖由 Vana 於 15-04-07 發表 請問邊款? 我正想買,tks
原帖由 gigisjmin 於 15-04-08 發表 我每次去到迪廸尼先叫囡穿這條裙,離開迪迪尼前會换番D去街衫,再用長袋入番條裙要封口,咁屋企就唔會有金 ...
原帖由 guguned13 於 15-04-07 發表 Yes 就因為連d公主公仔d裙都有金粉,所以幾靚、阿女幾鍾意都冇買
原帖由 ht2011 於 15-04-07 發表 我買左1set 2條果款,其中一條剪咗牌比阿女試, 試著咗5分鐘,已經成地金粉,阿女d頭髮同塊面都有好多金粉 ...
積分: 10811
積分: 11095
原帖由 少理阿爸 於 15-04-06 發表 唱歌elsa都係
伯爵府
積分: 17188
原帖由 Babynettie 於 15-04-06 發表 唔抵,幾百蚊買條裙,我諗住冇單都試下退
珍珠宮
積分: 42541
積分: 10857
原帖由 Mrs.Kangaroo 於 15-04-06 發表 最憎有金粉嘅嘢
別墅
積分: 709
禁止訪問
積分: 49718
原帖由 coffeeyan 於 15-04-07 發表 我都中個一開袋好似落雨咁,我用膠紙黏走部分先再手洗,宜家著左近一年仲有甩少少金粉~~~~迪 ...
原帖由 carrieylaa 於 15-04-07 發表 回覆 Babynettie 的帖子 當然未剪啦,一拿返屋企打開包裝見成地金粉,嗱嗱聲袋好佢
原帖由 minna-no 於 15-04-06 發表 已經每日開幾次機,洗完個洗衣機幾日都仲有d金粉係到
積分: 10778
積分: 19661
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy