自由講場

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 4431

畀面勳章


1#
發表於 15-4-6 16:09 |只看該作者
你地個條係唔係?洗完都係咁甩呀


子爵府

積分: 13404


60#
發表於 15-4-8 16:47 |只看該作者

回覆:迪士尼elsa裙嚴重甩金粉,點算好?

最憎金粉,永不買


大宅

積分: 4431

畀面勳章


59#
發表於 15-4-8 16:34 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 Babynettie 於 15-04-06 發表

原帖由 Vana 於 15-04-07 發表
請問邊款? 我正想買,tks
elsa藍色最typical個條


大宅

積分: 4431

畀面勳章


58#
發表於 15-4-8 16:34 |只看該作者

引用:我每次去到迪廸尼先叫囡穿這條裙,離開迪迪

原帖由 gigisjmin 於 15-04-08 發表
我每次去到迪廸尼先叫囡穿這條裙,離開迪迪尼前會换番D去街衫,再用長袋入番條裙要封口,咁屋企就唔會有金 ...
怕入眼呀



大宅

積分: 4431

畀面勳章


57#
發表於 15-4-8 16:32 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 Mrs.Kangaroo 於 15-04-06 發

原帖由 guguned13 於 15-04-07 發表
Yes 就因為連d公主公仔d裙都有金粉,所以幾靚、阿女幾鍾意都冇買
你醒


大宅

積分: 4431

畀面勳章


56#
發表於 15-4-8 16:31 |只看該作者

引用:我買左1set 2條果款,其中一條剪咗牌比阿女

原帖由 ht2011 於 15-04-07 發表
我買左1set 2條果款,其中一條剪咗牌比阿女試, 試著咗5分鐘,已經成地金粉,阿女d頭髮同塊面都有好多金粉 ...
去試下,我剛生完,去唔到咋,當我去既時候,我一定拎去換,幾百蚊條裙衰過淘寶


子爵府

積分: 10811


55#
發表於 15-4-8 01:03 |只看該作者
我每次去到迪廸尼先叫囡穿這條裙,離開迪迪尼前會换番D去街衫,再用長袋入番條裙要封口,咁屋企就唔會有金粉,利申我有車所以方便攞來攞去,冇諗過退裙喎!


子爵府

積分: 10811


54#
發表於 15-4-8 00:53 |只看該作者
回覆 Babynettie 的帖子

我新買番嚟又係咁,成地都係,所以第二日攞左出去街抹下佢,等佢冇咁呜金粉


子爵府

積分: 11095


53#
發表於 15-4-7 22:46 |只看該作者

引用:唱歌elsa都係

原帖由 少理阿爸 於 15-04-06 發表
唱歌elsa都係
有人送咗個比我個女又係成屋閃粉


伯爵府

積分: 17188

好媽媽勳章 陪月勳章


52#
發表於 15-4-7 22:15 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 lska808 於 15-04-06 發表我

原帖由 Babynettie 於 15-04-06 發表
唔抵,幾百蚊買條裙,我諗住冇單都試下退
請問邊款? 我正想買,tks


珍珠宮

積分: 42541


51#
發表於 15-4-7 22:09 |只看該作者
洗多幾次


子爵府

積分: 10857


50#
發表於 15-4-7 22:03 |只看該作者

引用:最憎有金粉嘅嘢

原帖由 Mrs.Kangaroo 於 15-04-06 發表
最憎有金粉嘅嘢
Yes 就因為連d公主公仔d裙都有金粉,所以幾靚、阿女幾鍾意都冇買




別墅

積分: 709


49#
發表於 15-4-7 21:22 |只看該作者
我買左1set 2條果款,其中一條剪咗牌比阿女試, 試著咗5分鐘,已經成地金粉,阿女d頭髮同塊面都有好多金粉,我比老公鬧到9彩,唔知家下仲可唔可以退?


禁止訪問

積分: 49718


48#
發表於 15-4-7 07:30 |只看該作者

引用:最憎有金粉嘅嘢

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4431

畀面勳章


47#
發表於 15-4-7 06:45 |只看該作者

引用:我都中個一開袋好似落雨咁,我用膠紙黏走部

原帖由 coffeeyan 於 15-04-07 發表
我都中個一開袋好似落雨咁,我用膠紙黏走部分先再手洗,宜家著左近一年仲有甩少少金粉~~~~迪 ...
真係離曬譜呀


大宅

積分: 4431

畀面勳章


46#
發表於 15-4-7 06:44 |只看該作者

引用:回覆 Babynettie 的帖子當然未剪啦,一拿返

原帖由 carrieylaa 於 15-04-07 發表
回覆 Babynettie 的帖子

當然未剪啦,一拿返屋企打開包裝見成地金粉,嗱嗱聲袋好佢
你醒目,我以為洗左冇


大宅

積分: 4431

畀面勳章


45#
發表於 15-4-7 06:43 |只看該作者

引用:已經每日開幾次機,洗完個洗衣機幾日都仲有

原帖由 minna-no 於 15-04-06 發表
已經每日開幾次機,洗完個洗衣機幾日都仲有d金粉係到
me too!!


子爵府

積分: 10778


44#
發表於 15-4-7 00:58 |只看該作者

回覆:迪士尼elsa裙嚴重甩金粉,點算好?

我都中個一開袋好似落雨咁,我用膠紙黏走部分先再手洗,宜家著左近一年仲有甩少少金粉~~~~迪士尼正版仲差個淘寶




伯爵府

積分: 19661

認識瑞士牛牛第一回 畀面勳章


43#
發表於 15-4-7 00:01 |只看該作者
回覆 Babynettie 的帖子

當然未剪啦,一拿返屋企打開包裝見成地金粉,嗱嗱聲袋好佢


伯爵府

積分: 19661

認識瑞士牛牛第一回 畀面勳章


42#
發表於 15-4-6 23:59 |只看該作者
回覆 Babynettie 的帖子

當然要keep單

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo