母乳餵哺

跳至

首頁
12

尾頁
   4


男爵府

積分: 5423

MommyPanel勳章


1#
發表於 15-4-23 07:11 |只看該作者
請分享

就快返工,唔想日日好似打仗咁帶咁多野




大宅

積分: 1196


33#
發表於 15-5-4 20:19 |只看該作者
奶泵, parts, 冰種, handfree bra, 真係好鬼重!


大宅

積分: 1017

認識瑞士牛牛第一回 畀面勳章


32#
發表於 15-5-3 23:45 |只看該作者

引用:反工泵奶好慶幸公司有泵奶房,有locker ,雪

原帖由 Lorraine425 於 15-05-02 發表
反工泵奶好慶幸公司有泵奶房,有locker ,雪櫃,熱水壺,
我帶medela泵,3個奶樽,𣲙種,冰袋,保鮮 ...
X 2


別墅

積分: 812


31#
發表於 15-5-3 18:30 |只看該作者

回覆:返工泵奶用具

冰袋,冰種,1個儲奶杯,2個喇叭連2個奶樽(我用雙泵),電泵,一個背囊入得哂 (我每日咩背囊番工)。每日拎喇叭番屋企洗+steam, 乾淨d麻。



大宅

積分: 2036


30#
發表於 15-5-3 12:21 |只看該作者

引用:其實用普通微波爐盒加熱水叮喇叭消毒得唔得

原帖由 neela7783 於 15-05-03 發表
其實用普通微波爐盒加熱水叮喇叭消毒得唔得呢
個盒如果係新可能ok?


大宅

積分: 1196


29#
發表於 15-5-3 09:15 |只看該作者

回覆:返工泵奶用具

其實用普通微波爐盒加熱水叮喇叭消毒得唔得呢




洋房

積分: 47


28#
發表於 15-5-2 23:10 |只看該作者
反工泵奶好慶幸公司有泵奶房,有locker ,雪櫃,熱水壺,
我帶medela泵,3個奶樽,𣲙種,冰袋,保鮮盒就搞掂。
不過每日帶個環保袋反工。好似c9咁,不過見到個女食到肥肥白白係開心既,幾辛苦都值得,你都一齊加油💪😝


大宅

積分: 2036


27#
發表於 15-5-2 21:58 |只看該作者

引用:我係公司只泵兩次。兩次加埋只有450ml。都

原帖由 matse 於 15-05-02 發表
我係公司只泵兩次。兩次加埋只有450ml。都算ok啦手!
唉每,每次最多100左右咋


大宅

積分: 1042


26#
發表於 15-5-2 21:45 |只看該作者

回覆:貓仔包 的帖子

我係公司只泵兩次。兩次加埋只有450ml。都算ok啦手!




大宅

積分: 2036


25#
發表於 15-5-2 20:36 |只看該作者

引用:我唔係放奶樽。我係放奶袋。可放到6包每包1

原帖由 matse 於 15-04-30 發表
我唔係放奶樽。我係放奶袋。可放到6包每包150ml。個奶樽放係公司唔帶返屋企。奶樽只係一星期帶返屋企洗一次 ...
好羨慕,多奶


男爵府

積分: 5423

MommyPanel勳章


24#
發表於 15-5-2 10:15 |只看該作者

引用:我唔係放奶樽。我係放奶袋。可放到6包每包1

原帖由 matse 於 15-04-30 發表
我唔係放奶樽。我係放奶袋。可放到6包每包150ml。個奶樽放係公司唔帶返屋企。奶樽只係一星期帶返屋企洗一次 ...
👍👍👍




大宅

積分: 1042


23#
發表於 15-4-30 19:04 |只看該作者

回覆:tofulo 的帖子

我唔係放奶樽。我係放奶袋。可放到6包每包150ml。個奶樽放係公司唔帶返屋企。奶樽只係一星期帶返屋企洗一次。




公爵府

積分: 27305


22#
發表於 15-4-30 17:20 |只看該作者

回覆:返工泵奶用具

每日帶fridge to go,四個樽,兩對parts,泵,每日走難咁…… 最慘係少咗好多同同事social嘅時間………猶記得上胎掛泵果時幾爽


複式洋房

積分: 166


21#
發表於 15-4-30 16:57 |只看該作者

回覆:返工泵奶用具

日日帶冰袋,冰種,奶泵,1個奶樽,lunch淨泵一次,泵完d喇巴就咁用水冲下,帶返屋企先洗,日日咩咁大袋嘢,得嗰3安奶=_=




子爵府

積分: 10864

最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 育兒性格勳章


20#
發表於 15-4-30 15:33 |只看該作者

引用:係。冰袋係12蚊店買。冰種就用嚟款。

原帖由 matse 於 15-04-30 發表
係。冰袋係12蚊店買。冰種就用嚟款。
請問可放多少個奶樽? keep到幾耐?


大宅

積分: 1042


19#
發表於 15-4-30 15:28 |只看該作者

回覆:tofulo 的帖子

係。冰袋係12蚊店買。冰種就用嚟款。
myphoto.jpg




子爵府

積分: 10864

最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 育兒性格勳章


18#
發表於 15-4-30 15:22 |只看該作者

引用:返工泵奶要帶電泵+喇叭+奶樽+冰種+保溫袋。

原帖由 matse 於 15-04-23 發表
返工泵奶要帶電泵+喇叭+奶樽+冰種+保溫袋。如果有兩部電泵+喇叭+奶樽就放一set係公司一set係屋企。咁每日就 ...
請問你係買普通冰袋同雪種嗎?


大宅

積分: 1042


17#
發表於 15-4-28 13:39 |只看該作者

回覆:katkathk 的帖子

冇。我會用熱水叮




男爵府

積分: 5423

MommyPanel勳章


16#
發表於 15-4-28 09:23 |只看該作者

引用:我用嚟個微波爐消毒盒+ +

原帖由 matse 於 15-04-25 發表
我用嚟個微波爐消毒盒
就咁放d水o係底然後入微波爐?有無野隔住d件同水?




大宅

積分: 3031


15#
發表於 15-4-26 17:23 |只看該作者

回覆:katkathk 的帖子

See my post
睇吓啱啱用




首頁
12

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo