自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


男爵府

積分: 5610


1#
發表於 15-4-23 18:21 |只看該作者
大家點睇關愛坐? 如果一個老人/大肚婆/傷殘人士/小孩,要一個年青人/成人起身比佢坐,大家覺得是必須比佢坐嗎?有權叫佢起身嗎?


伯爵府

積分: 15561


39#
發表於 15-4-24 01:21 |只看該作者

回覆:大家點睇巴士上既“關愛坐\\\"?

關愛座寫明俾邊d人錯既啵!司機有權叫人讓座!其實讓座俾有需要既人,真係咁難嗎?




公爵府

積分: 27262

hashtag影視迷勳章


38#
發表於 15-4-24 00:15 |只看該作者

回覆:大家點睇巴士上既“關愛坐\\\"

其實關愛座d位置唔好座,我多數上上層


伯爵府

積分: 17128


37#
發表於 15-4-23 23:54 |只看該作者

回覆:UniqueS 的帖子

日經平均指數



男爵府

積分: 5610


36#
發表於 15-4-23 23:38 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 bkfans 於 15-04-23 發表如果

原帖由 UniqueS 於 15-04-23 發表
我每朝都見一個大肚婆會叫坐關愛坐既人起身比佢坐,試過有個女士慘到要show身份證佢睇佢年過60,我覺得佢無 ...
尼個女人我見佢有幾次叫人比位佢坐,仲要用英文,d阿姐真係驚佢,但我見佢坐低咗之後睇韓劇同用中文打whatsapp,感覺佢好似蝦人咁


水晶宮

積分: 69080

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 開心吸收勳章


35#
發表於 15-4-23 22:33 |只看該作者
有位我一定唔坐關愛座,其實肉眼未必睇到邊個最需要個關愛座。所以我搭巴士一定上樓上座。


伯爵府

積分: 16899

馬年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章


34#
發表於 15-4-23 22:26 |只看該作者
回覆 UniqueS 的帖子

有時有D暫時性傷殘, 未必有人睇到, 我試過整親條腰骨企一陣都好痛, 去搭巴士專登行多一個站有位坐, 點知坐車途中有個約九十多數嘅婆婆上車, 佢站响我前面叫我比佢坐, 我當時都唔係坐關愛座, 雖然都係有讓位, 但都十分唔願意, 如果當時我冇讓位, 又可能比好多人响心入面鬧我啦 , 但係冇人會知道我都需要個位架


水晶宮

積分: 58606

牛年勳章 2018復活節勳章


33#
發表於 15-4-23 21:57 |只看該作者

回覆:大家點睇巴士上既“關愛坐\\\"?

我搭火車、巴士都唔會座關愛座,有時帶小朋友去街,一上火車/巴士唔理3721就走去座,我同佢講呢d位唔係比你座架,佢問我咁係咩人座,我教佢睇下公仔,比有需要既人座,講多幾次佢E+都知咩叫關愛座。

要求人地讓座,不如教多d下一代咩係美德比較重要d。

P.S 有時坐火車(由羅糊<--->九龍塘),如果我條腰好累好痛,我都唔會讓座。




水晶宮

積分: 52389


32#
發表於 15-4-23 21:22 |只看該作者

回覆:UniqueS 的帖子

不如咁喇
所有交通工具都改做企位
個個拎櫈仔咪有得坐又吾駛爭囉




禁止訪問

積分: 4443


31#
發表於 15-4-23 21:20 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


用戶要求終止服務

積分: 56846

畀面勳章 BK Milk勳章


30#
發表於 15-4-23 21:18 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+bebebibi+於+15-04-23+發表強

原帖由 luisiulam 於 15-04-23 發表
一係全部變床位吖
成架巴士都鋪床肉
鐘意點坐都得
床位太誇張喇



望咩呀望


珍珠宮

積分: 40979

虎到金來勳章 減齡達人勳章 認識瑞士牛牛第二回 好媽媽勳章 睛靈勳章


29#
發表於 15-4-23 21:07 |只看該作者

回覆:大家點睇巴士上既“關愛坐\\\"?

如果坐左關愛座,緊係要起身讓座啦




男爵府

積分: 7739


28#
發表於 15-4-23 21:06 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+seaheart88+於+15-04-23+發表

原帖由 bebebibi 於 15-04-23 發表
強烈建議交通工具全部變企位,唔駛嘈
一係全部變床位吖
成架巴士都鋪床肉
鐘意點坐都得




珍珠宮

積分: 49896

環保接龍勳章


27#
發表於 15-4-23 21:05 |只看該作者

引用:坐關愛同普通位一樣都係會比人影相放上網既

原帖由 yubiwa310 於 15-04-23 發表
坐關愛同普通位一樣都係會比人影相放上網既。

利申,架車有位冇位都女,我都唔會坐關愛坐既。
都好先真

大家好,我是子悠~~


珍珠宮

積分: 49896

環保接龍勳章


26#
發表於 15-4-23 21:05 |只看該作者

回覆:大家點睇巴士上既“關愛坐\\\"

坐關愛同普通位一樣都係會比人影相放上網既。

利申,架車有位冇位都女,我都唔會坐關愛坐既。

大家好,我是子悠~~


珍珠宮

積分: 33172


25#
發表於 15-4-23 21:02 |只看該作者
我喺日本旅行, 無論搭巴士或火車, 無見過有年輕人或小朋友會坐關愛座. 我第一次坐日本巴士時唔識, 見架巴士差唔多坐滿普通位, 貪方便坐關愛座, 結果見後嚟上車既後生有關愛座都唔坐, 寧願全程企喺度, 我先發覺呢樣嘢, 亦因為咁我從此唔會再坐呢啲位.

留番關愛座比老人, 孕婦同健障人士坐同主動讓座比有需要人士, 我覺得係要從小教育既美德.


伯爵府

積分: 16482


24#
發表於 15-4-23 20:20 |只看該作者

引用:其實讓座係美德黎需要人讓座的唔好老馮態度

原帖由 meowei 於 15-04-23 發表
其實讓座係美德黎

需要人讓座的唔好老馮態度,可以讓座的又體諒下有需要人士



用戶要求終止服務

積分: 56846

畀面勳章 BK Milk勳章


23#
發表於 15-4-23 20:19 |只看該作者

引用:+本帖最後由+曼谷奶茶+於+15-4-23+18:35+編

原帖由 曼谷奶茶 於 15-04-23 發表
本帖最後由 曼谷奶茶 於 15-4-23 18:35 編輯

政府快啲設立(專屬關愛[尊]用車), 方便啲.
鐵路實施應該易過巴士



望咩呀望


男爵府

積分: 5610


22#
發表於 15-4-23 19:48 |只看該作者

引用:要讓坐既唔係關愛都會讓~唔會讓既~坐關愛

原帖由 水滴滴 於 15-04-23 發表
要讓坐既唔係關愛都會讓~唔會讓既~坐關愛既都唔會起身
今日見個OL坐關愛坐,有個婆婆坐佢隔離。有個小妹妹同工人姐姐上車,婆婆話讓坐比小女孩坐,工人話唔駛,婆婆又同小女孩傾計同玩,OL完全無視。我都幾肯定佢唔係傷殘人士,咁我又覺得佢太無品


男爵府

積分: 5610


21#
發表於 15-4-23 19:44 |只看該作者

引用:Quote:UniqueS 發表於 15-4-23 18:21 大家

原帖由 bkfans 於 15-04-23 發表
如果唔肯起身唔犯法, 算唔算無權?
我每朝都見一個大肚婆會叫坐關愛坐既人起身比佢坐,試過有個女士慘到要show身份證佢睇佢年過60,我覺得佢無權叫人起身比佢坐,應該係自發性的


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo