自由講場

跳至

首頁

尾頁
   2


男爵府

積分: 5610


1#
發表於 15-4-27 13:23 |只看該作者
今朝搭巴士返工,坐下層,隔離位OL係車係咁批蕩,由粉餅,eye shadows, 夾捷毛……… 至唇膏,full make up。其實我覺得幾肉酸,點解唔可以早10分鐘出門前化咗佢呢?


瑪瑙宮

積分: 141888

親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


56#
發表於 15-4-27 17:35 |只看該作者
我遇過有人搽指甲油, 係一個黑人空姐, 指甲油有陣味, 好難頂


珍珠宮

積分: 38598

2024年龍年勳章 開心吸收勳章 認識瑞士牛牛第一回 想生BB熱投 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


55#
發表於 15-4-27 17:32 |只看該作者

引用:Quote:Sallyb1a 發表於 15-4-27 13:47 絶對

原帖由 Pollyowen 於 15-04-27 發表
好難忍到唔望佢啊, 不過車上化都預左俾人望
我完全無望佢。


翡翠宮

積分: 75375


54#
發表於 15-4-27 17:29 |只看該作者

回覆:係公共交通工具上化妝係咪唔係幾好?

咁搽hand cream呢?




xoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxo


別墅

積分: 914


53#
發表於 15-4-27 17:07 |只看該作者

引用:我覺得都有影響到人架,之前有個女仔係度上

原帖由 kimchimom 於 15-04-27 發表
我覺得都有影響到人架,之前有個女仔係度上粉底d粉周圍飛,我覺得好污joe呀

...





男爵府

積分: 7151

2018復活節勳章 畀面勳章


52#
發表於 15-4-27 16:06 |只看該作者
我覺得好影響人, 試過坐隔離, 又走唔到, 成車人, 焗住吸佢D粉, 跟住勁流鼻水, 成程我都要搵紙巾當MASK

最恐怖係佢之後跌左粉盒塊膠片落地下, 佢執返上嚟用手指抹幾下就放返入粉盒, 跟手繼續用同一隻手化眼


珍珠宮

積分: 40594


51#
發表於 15-4-27 16:00 |只看該作者
kimchimom 發表於 15-4-27 15:01
我覺得都有影響到人架,之前有個女仔係度上粉底d粉周圍飛,我覺得好污joe呀

...
我會驚吸入肺, 我個肺唔駛化到咁白架


珍珠宮

積分: 40594


50#
發表於 15-4-27 15:59 |只看該作者
我會覺得哩d人好無儀態, dislike.
最怕佢批盪d灰飛到周圍都係, 又唔可以逐粒收佢$1500


瑪瑙宮

積分: 141888

親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


49#
發表於 15-4-27 15:48 |只看該作者
毛毛大眼 發表於 15-4-27 14:31
我見過朝早地公鐵迫返工時, 有個2X - 3X小姐由toner開始Full makeup...... 超勁嘅地方係佢唔需要扶手, 唔會 ...

咁又真係想睇下佢表演


大宅

積分: 3250

BB防敏心得分享勳章


48#
發表於 15-4-27 15:47 |只看該作者
我未化妝會帶face mask...之後返到公司先化


瑪瑙宮

積分: 141888

親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


47#
發表於 15-4-27 15:47 |只看該作者
Sallyb1a 發表於 15-4-27 13:47
絶對係。

上次有個女仔(肥肥地),坐我對面化妝,佢一路化一路望我,直至佢化好妝。

好難忍到唔望佢啊, 不過車上化都預左俾人望


珊瑚宮

積分: 108889

畀面勳章 BK Milk勳章


46#
發表於 15-4-27 15:46 |只看該作者
seaman1982 發表於 15-4-27 13:55
我唔介意人地咁做,或者人地有人地原因。我唔會理唔會管。但我唔會,因為冇咁既功力。

...
同意
<3<3Rilakkuma+PostPet+Pooh


伯爵府

積分: 19666


45#
發表於 15-4-27 15:40 |只看該作者

回覆:係公共交通工具上化妝係咪唔係幾好

影響唔到人,我就覺得冇所謂。


寶石宮

積分: 318145

開心吸收勳章 hashtag旅遊勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


44#
發表於 15-4-27 15:40 |只看該作者
麵包超人^o^ 發表於 15-4-27 15:39
坐車 full mask
堅的


珍珠宮

積分: 35916


43#
發表於 15-4-27 15:39 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 UniqueS 於 15-04-27 發表同

原帖由 good_pig 於 15-04-27 發表
最怕d人話唔影響人,做埋d古怪野,例 full mask
坐車 full mask


大宅

積分: 4941


42#
發表於 15-4-27 15:37 |只看該作者

引用:唔係幾媽,不過對我無影響!我仲覺得佢哋好

原帖由 Onlok 於 15-04-27 發表
唔係幾媽,不過對我無影響!我仲覺得佢哋好勁,架車咁郁都唔畫歪!
認同


公爵府

積分: 29081


41#
發表於 15-4-27 15:37 |只看該作者

回覆:係公共交通工具上化妝係咪唔係幾好

我唔會咁做 ,但又唔會理人


大宅

積分: 1703


40#
發表於 15-4-27 15:31 |只看該作者

回覆:係公共交通工具上化妝係咪唔係幾好

我自己一定唔會咁做


男爵府

積分: 5610


39#
發表於 15-4-27 15:26 |只看該作者
毛毛大眼 發表於 15-4-27 14:31
我見過朝早地公鐵迫返工時, 有個2X - 3X小姐由toner開始Full makeup...... 超勁嘅地方係佢唔需要扶手, 唔會 ...

可能訓練過下功夫, 馬步好, hahaha


翡翠宮

積分: 76420

熱血勳章 好媽媽勳章 hashtag影視迷勳章


38#
發表於 15-4-27 15:14 |只看該作者

回覆:係公共交通工具上化妝係咪唔係幾好

唔係幾媽,不過對我無影響!我仲覺得佢哋好勁,架車咁郁都唔畫歪!


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo