自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


水晶宮

積分: 72641


1#
發表於 15-4-27 14:53 |只看該作者
如果你既細佬錫老婆果邊既兒甥多過自己個仔..
我都明佢老婆痴外家、我自己都係,但我一直都好錫佢地既仔女、成日帶佢地去玩同買禮物、點知見到佢地旅行連手信都唔準備份俾自己個姪、媽、家姐阿哥、大人我都覺算、但細路仔、反而佢老婆兒甥都有,門面野都唔做。有點心淡。




公爵府

積分: 28591


30#
發表於 15-4-27 17:43 |只看該作者

回覆:會心淡嗎?

其實係喎架啦!男人本身就唔係咁細心。我細佬都係一樣,自己生日攞完亞媽封利是走去同外父外母過食飯!無得計架。

新娘有名你叫,就係新阿娘咁解,有左新既,仲記得舊既咩!我自己生仔,做好曬準備。


珊瑚宮

積分: 113640

HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 hashtag影視迷勳章


29#
發表於 15-4-27 17:42 |只看該作者
算啦, 唸住咪盞攪到自己唔開心


男爵府

積分: 8622


28#
發表於 15-4-27 17:19 |只看該作者

回覆:會心淡嗎?

就算係親戚都係分夾5夾。



象牙宮

積分: 227927

2024年龍年勳章


27#
發表於 15-4-27 17:15 |只看該作者

引用:咪當係緣份囉。自己仔女,最緊要自己錫,其

原帖由 my005 於 15-04-27 發表
咪當係緣份囉。

自己仔女,最緊要自己錫,其他都錫佢地既話,咪當bonus囉。 ...



瑪瑙宮

積分: 128559

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 開心吸收勳章


26#
發表於 15-4-27 17:10 |只看該作者
有d野人夾夾緣.


珍珠宮

積分: 36469


25#
發表於 15-4-27 17:01 |只看該作者

引用:會,我父母只錫內孫,我99只錫男孫,我都覺

原帖由 yanyan0906 於 15-04-27 發表
會,我父母只錫內孫,我99只錫男孫,我都覺得心淡,但冇計,十隻手指有長短,佢地唔錫咪自己錫囉!



...
我父母都係只錫內孫。。明顯到連我仔自己(十一歲)都feel到。。又可以點?

最緊要自己錫。。又唔係自己小朋友做得唔好, 唔錫咪當係外人算law。


禁止訪問

積分: 937


24#
發表於 15-4-27 16:30 |只看該作者

回覆:會心淡嗎?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 61529

大廚勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


23#
發表於 15-4-27 16:13 |只看該作者
回覆 luckybaby2011 的帖子

十隻手指有長短~最緊要你錫自己d仔女咪得囉~!
為咗見到黃先生個為食樣~誓要煮好每一餐飯~ 黃先生食得開心~黃師奶煮得用心


珍珠宮

積分: 35916


22#
發表於 15-4-27 16:12 |只看該作者

回覆:會心淡嗎?

不會心淡,有自己錫自己個仔咪得,無話親啲就一定錫多啲,好多因素影響


伯爵府

積分: 16757


21#
發表於 15-4-27 16:07 |只看該作者
因為細佬是男人, 粗心大意 ; 弟婦是女人, 細心顧及佢外家. 弟婦無責任公平對待男家架.
包容個細佬囉, 對男人不要期望過高.


水晶宮

積分: 51578

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 牛年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


20#
發表於 15-4-27 16:01 |只看該作者
自己父母錫自己都唔係必然, 何況舅父.....
我搞下笑架咋, 唔好插我呀!!!!!!!!!!


琥珀宮

積分: 169633


19#
發表於 15-4-27 15:56 |只看該作者

引用:如果你既細佬錫老婆果邊既兒甥多過自己個仔

原帖由 luckybaby2011 於 15-04-27 發表
如果你既細佬錫老婆果邊既兒甥多過自己個仔..
我都明佢老婆痴外家、我自己都係,但我一直都好錫佢地既仔女 ...
呢d通常係女人細心先記著買手信,佢老婆錫自己女家親戚多d有買手信好正常,只係佢老婆唔識做人無買埋男家果便!
你細佬只係無心肝記著買手信,而唔係你細佬買比人地個仔無買比你個仔,所以唔係錫果邊多d!




禁止訪問

積分: 937


18#
發表於 15-4-27 15:46 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 甜心朱古力 於 15-04-27 發表

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1362


17#
發表於 15-4-27 15:42 |只看該作者
主要睇手信邊個買既囉。可能係你細佬老婆自己買既呢。


珍珠宮

積分: 41589


16#
發表於 15-4-27 15:40 |只看該作者

回覆:會心淡嗎?

不會,只當認清事實,冇期望冇失望




珊瑚宮

積分: 108856

環保接龍勳章


15#
發表於 15-4-27 15:39 |只看該作者

回覆:會心淡嗎?

我未有小朋友,近水樓台,除非好固執分邊個親,否則邊個接觸得多就自己fd一點,好自然。我老公都錫我兒甥,最主要係佢抵錫,下下錫我老公面珠,我妹又識做,咁我老公好難唔錫個小朋友。但姑奶就比較唔做出來,成日同佢仔玩,但大人無咩反應,鍾意唔鍾意都講聲嘛,幾年後,都無咁好閒情了。但我超鍾意我外甥架,因為佢真係好乖,由細都知佢好鍾意我,見親面或聚會就坐我旁,想我陪佢玩。
所以有時抵錫係人夾人的,唔好太介意。

人邁向新的一天跨新步放眼遠方迎來朝暉將人照亮


侯爵府

積分: 20164


14#
發表於 15-4-27 15:39 |只看該作者

引用:男人大多唔會買手信俾兄弟姊妹,就算係父母

原帖由 甜心朱古力 於 15-04-27 發表
男人大多唔會買手信俾兄弟姊妹,就算係父母都少,我老公一定唔會買,連我有時都無,可能佢老婆自己買俾外甥 ...
我成日同我99講笑甘講:個仔系你生同教出黎既,佢孝唔孝順唔關我事咖。


水晶宮

積分: 72641


13#
發表於 15-4-27 15:39 |只看該作者

回覆:DoReMi媽媽 的帖子

都係既、諗起自己一直咁錫佢既仔女,有點感慨吧,我自己就男家既小朋友都盡量做埋、當氹下小朋友啫,當然無得要求人既,諗下睇少d佢fb算




琥珀宮

積分: 152982


12#
發表於 15-4-27 15:36 |只看該作者
男人結咗婚係痴老婆個邊多架啦, 而且睇婆媳版個邊, 身抱同姑9姑仔個D都通常不咬弦, 咁如果你細佬係聽老婆話多既, 咁就算啦, 你對佢哋個仔好對得住佢哋同自己, 但佢哋係唔係要對返你個仔咁好, 你無得要求.

所以人哋話生仔好睇, 生女好命囉, 女人結咗婚都鍾意痴外家, 男人結咗婚就痴女人個邊架啦.

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo