自由報料

跳至

首頁
12

尾頁
   14


珍珠宮

積分: 31671


1#
發表於 15-4-29 12:40 |只看該作者
想睇骨科醫生。有冇邊個醫生好可以介紹?thx


男爵府

積分: 8250


37#
發表於 15-5-4 13:16 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 ling142367 於 15-05-02 發表

原帖由 April2009 於 15-05-02 發表
出事那位是腸胃科胡興正醫生呢。really so sad...
係呀,胡興正医生!


大宅

積分: 3843


36#
發表於 15-5-4 12:44 |只看該作者
ling142367 發表於 15-4-30 19:37
你唔知胡医生已經意外過左生嗎?
胡醫生是養和醫院的骨科主任醫生。他還健康,是個很好的醫生。
我去年做骨科手術,都是他做的。我朋友話,在養和做的員工,都認識他,知道的手術做得好,所的我朋友介紹我去找他的。



男爵府

積分: 5033


35#
發表於 15-5-3 00:12 |只看該作者

回覆:有冇骨科醫生介紹?

出事那位係腸胃科醫生喎。唔好攪錯😶




[img align=right]http://mud.mm-a7.yimg.com/image/3857997831[/img]


男爵府

積分: 6278


34#
發表於 15-5-2 22:55 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 bubblex2 於 15-05-02 發表發

原帖由 ling142367 於 15-05-02 發表
上年,在遊艇墮海,意外被捲入螺旋槳斃命
出事那位是腸胃科胡興正醫生呢。really so sad...


男爵府

積分: 8250


33#
發表於 15-5-2 22:36 |只看該作者

引用:Quote:ling142367 發表於 15-4-30 19:37 你

原帖由 bubblex2 於 15-05-02 發表
發生什麼事?
上年,在遊艇墮海,意外被捲入螺旋槳斃命


男爵府

積分: 7650


32#
發表於 15-5-2 21:24 |只看該作者
ling142367 發表於 15-4-30 19:37
你唔知胡医生已經意外過左生嗎?
發生什麼事?


大宅

積分: 1448


31#
發表於 15-5-2 20:45 |只看該作者

引用:康衡-+黃文遜

原帖由 Yammiewu 於 15-05-02 發表
康衡- 黃文遜
好細心,吾拖証,好有愛心的一位醫生,我女同事識黃醫生,佢每年都會返國內義診




別墅

積分: 751


30#
發表於 15-5-2 19:58 |只看該作者
Raymond Yip是專長在脊骨手術,是一位很nice的醫生。


男爵府

積分: 7801


29#
發表於 15-5-2 10:11 |只看該作者
康衡- 黃文遜


複式洋房

積分: 265


28#
發表於 15-5-2 09:16 |只看該作者

回覆:有冇骨科醫生介紹?

賴偉文都ok, 之前佢幫媽咪隻腳做手術




別墅

積分: 708


27#
發表於 15-5-2 08:57 |只看該作者

回覆:Win0501 的帖子

尖沙咀林育義 同 美國銀行中心李閏海 都好好


男爵府

積分: 5392


26#
發表於 15-5-1 19:59 |只看該作者

回覆:琋琋媽媽 的帖子

我都想搵骨科醫生睇腳



[


伯爵府

積分: 18480

大廚勳章 畀面勳章


25#
發表於 15-4-30 22:51 |只看該作者

回覆:有冇骨科醫生介紹?

楊樂賢醫生,骨科教授
http://www.seedoctor.com.hk/dr_detail-1.asp?dr_doctor=2231




男爵府

積分: 8250


24#
發表於 15-4-30 19:37 |只看該作者

引用:養和 胡永祥。之前做骨科手術,都是找他。

原帖由 masunko 於 15-04-29 發表
養和 胡永祥。之前做骨科手術,都是找他。
你唔知胡医生已經意外過左生嗎?


子爵府

積分: 12796


23#
發表於 15-4-30 15:02 |只看該作者

回覆:琋琋媽媽 的帖子

錢平

一個舊會員新嘅秘密身份, 哈哈!


水晶宮

積分: 65773


22#
發表於 15-4-30 07:32 |只看該作者
中環中建大厦的Raymond Yip,好好,不過吾平。如果小事就吾一定要搵佢。


珍珠宮

積分: 31671


21#
發表於 15-4-30 00:04 |只看該作者

引用:呢個好,我自己同屋企人都睇過

原帖由 哈利媽 於 15-04-29 發表
呢個好,我自己同屋企人都睇過
你指楊揚??


子爵府

積分: 12796


20#
發表於 15-4-29 23:56 |只看該作者

回覆:fleshmoon 的帖子

呢個好,我自己同屋企人都睇過

一個舊會員新嘅秘密身份, 哈哈!


珍珠宮

積分: 31671


19#
發表於 15-4-29 22:21 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 琋琋媽媽 於 15-04-29 發表如

原帖由 cherry媽咪 於 15-04-29 發表



首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo