自由講場

跳至

首頁

尾頁
   2


公爵府

積分: 28399


1#
發表於 15-4-29 12:42 |只看該作者
大仔4歲幾,放假我中意帶佢去街,細仔太細我交俾婆婆湊,c6唔去我自己帶,平時日日返學咁辛苦,放假朝早訓晏d先起身,同表哥玩去郊外去沙灘去邊都好,一定玩足全日放電,午睡skip,通常係街食埋晚飯先返,夜晚一上床佢攰到暈低,到返學日就正常生活
但c6就覺得我地放假一樣要7點起身,個仔要食早餐先夠營養,平時返學太忙,放假先有時間屋企食多d野,仲一定要午睡,所以邊度都去唔到,係屋企睇電視玩ipad就一日,最多落樓下公園玩陣,個仔經常去都冇咩興趣跟佢去寧願玩ipad
已經嘈過好多次,我覺得佢悶蛋,佢就怪我打亂生活規律,而且街外食物冇營養食壞個仔


伯爵府

積分: 16230


73#
發表於 15-4-29 21:13 |只看該作者

回覆:湊小朋友方法同c6有嚴重分歧,嘈到好想放棄婚姻

你和老公的方法,我覺得都可以,但最大問題是,原來你老公都唔會參與。 我覺得這個問題大些。

和你老公傾下,我覺得你每次放低細仔都唔好。 如果跟c6 建議,佢會出席,亦帶細仔一齊,這才是family day. 至於地方時間,我覺得half day or 附近都可以,重點是全家出動。

我女2,3歲時,我老公又係星期日瞓瞓瞓,我自己一個帶女出去,好似單親咁所以,我迫我老公要一齊雖囉。


侯爵府

積分: 20164


72#
發表於 15-4-29 20:10 |只看該作者

引用:大仔4歲幾,放假我中意帶佢去街,細仔太細

原帖由 emimi 於 15-04-29 發表
大仔4歲幾,放假我中意帶佢去街,細仔太細我交俾婆婆湊,c6唔去我自己帶,平時日日返學咁辛苦,放假朝早訓 ...
你老公既方法錯系邊度?呢度大把人都系甘湊小朋友。作為父母,無人想個仔衰既。每人一個星期plan節目囉。
我同你既情況相似,我放假唔會系屋企,一定要出街既。而我老公就唔中意帶個仔出街,因為佢懶諗節目。甘通常都系星期六佢同個仔系屋企做功課,附近公園玩下甘(我星期六要翻工)。星期日就一定系一家三口出街,翻外家食完晚飯先翻。


翡翠宮

積分: 81391

2018復活節勳章 開心吸收勳章 親子王國15週年勳章


71#
發表於 15-4-29 19:12 |只看該作者
emimi 發表於 15-4-29 18:18
我好驚渣車,渣過一兩次又塞下車,嚇到頭暈
其實香港搭交通工具好方便咩地方都可以去到

唔需要理先生,自己玩個夠啦

我有好幾次帶對囝囡3y+5y
去城門水塘、濕地公園、鯉魚門
係咁轉車+轉車
其實只要安排好行程
預早少少
冇問題的
返屋企先call daddy出黎食晚飯

結果人人都開心



大宅

積分: 3886


70#
發表於 15-4-29 19:03 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 sasa0208 於 15-04-29 發表你

原帖由 emimi 於 15-04-29 發表
就算我地留係屋企,佢都係訓到1,2點先起身,99會煮野佢食,上午我同仔玩,食完飯我就同仔訓覺,根本冇咩交 ...
哦。。。原來係重要啊媽湊既“小男孩“,咁明哂啦,飯來張口,衣來張手。。。你自己帶個仔出去吧啦,唔駛理佢


公爵府

積分: 28399


69#
發表於 15-4-29 19:00 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 emimi 於 15-04-29 發表大仔4

原帖由 Coffeekk 於 15-04-29 發表
你c6懶就懶啦。。。我覺得小朋友放假多d接觸外面世界,例如去郊外行下,踩單車,去行科學館,博物館咁幾去 ...
其實一般我理想係訓到9點幾,食埋早餐11點幾出門,玩一陣join埋表哥表姐,食左lunch先正式玩,6點左右就走準備走,係街食完晚餐,10點前返到屋企,當然中間都會有休息時間會食下野,會搭車,唔係不停跑足幾個鐘,如果玩半日,搭車一程都成個鐘,來回冇左2個鐘,去得一陣好冇癮


大宅

積分: 3886


68#
發表於 15-4-29 18:53 |只看該作者

引用:大仔4歲幾,放假我中意帶佢去街,細仔太細

原帖由 emimi 於 15-04-29 發表
大仔4歲幾,放假我中意帶佢去街,細仔太細我交俾婆婆湊,c6唔去我自己帶,平時日日返學咁辛苦,放假朝早訓 ...
你c6懶就懶啦。。。我覺得小朋友放假多d接觸外面世界,例如去郊外行下,踩單車,去行科學館,博物館咁幾去。不過生活規律要守,早睡早起,三餐定時咁。一係安排半日既行程囉,似終小朋友體力有限。不如兩個坐低慢慢講啦,搵個大家都ok既行程


翡翠宮

積分: 94017

減齡達人勳章


67#
發表於 15-4-29 18:22 |只看該作者

回覆:湊小朋友方法同c6有嚴重分歧,嘈到好想放棄婚姻

我個女依家三歲半,都係跟你老公做法


公爵府

積分: 28399


66#
發表於 15-4-29 18:18 |只看該作者

引用:最簡單方法係樓主自己揸車,咁就方便哂!老

原帖由 LEGOLAND 於 15-04-29 發表
最簡單方法係樓主自己揸車,咁就方便哂!
老公唔去玩,你又冇所謂,咁你咪話:老公,你
返工辛苦,放假我帶 ...
我好驚渣車,渣過一兩次又塞下車,嚇到頭暈


公爵府

積分: 28399


65#
發表於 15-4-29 18:16 |只看該作者

引用:Quote:emimi 發表於 15-4-29 13:05 但如果

原帖由 小歪仔 於 15-04-29 發表
午睡又唔係一定要訓落床, 可以同佢搭長途巴士, 由佢在巴士訓架
我都會同佢搭長途車,不過佢每次都眼光光訓唔著,可能少去玩唔慣周街訓


公爵府

積分: 28399


64#
發表於 15-4-29 18:13 |只看該作者

引用:回覆 emimi 的帖子我傾向你老公嗰套,我仔

原帖由 ivylam82 於 15-04-29 發表
回覆 emimi 的帖子

我傾向你老公嗰套,我仔兩歲半,n班,星期一至日都係九點訓覺,早上七點前自然醒,中午 ...
但4歲半又唔同2歲半,大d訓覺時間又少d,上年去迪迪尼,我都有住酒店,c6因為太熱唔肯排隊,咩都未開始玩就要我地返酒店午睡,結果佢大覺訓,個仔就訓唔著,等爸爸訓醒等左個半鐘,不停問表哥去左邊?點解唔同表哥一齊去睇mickey? c6仲話以後唔會假期去呢d地方玩,因為太多人,但唔係假期個仔又要返學


侯爵府

積分: 24263


63#
發表於 15-4-29 16:25 |只看該作者

回覆:湊小朋友方法同c6有嚴重分歧,嘈到好想放棄婚姻

大家都係為子女大,傾下揾個協調位,我同老公都係咁協調返黎,我老公以前成日嫌去得遠,去得麻煩就唔去,因為無車,我就覺得搭巴士都係一種樂趣,我又同佢堅持唔帶工人,一人一個小朋友咁出發,開初佢好多怨言,但我堅持,慢慢佢慣左辛苦,我就就番佢揾d時間係屋企休息,慢慢揾到個位大家都舒服,就無架吵。


水晶宮

積分: 69113

2024年龍年勳章 wyeth冷知識勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011至尊種植勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


62#
發表於 15-4-29 16:21 |只看該作者

引用:Quote:emimi 發表於 15-4-29 12:42 大仔4歲

原帖由 亞貴 於 15-04-29 發表
你有你既觀點,

佢有佢既理由,
講得好


伯爵府

積分: 15754

熱血勳章 好媽媽勳章


61#
發表於 15-4-29 16:15 |只看該作者
你c6都瞓到咁晏, 學咩人講規律
我日日番都攰, 但幾乎每個假期都會出街, 除非病到唔郁得囉.
逢6, 日, 長假都會plan 呢到去 o個到去, 遊巴士河, 遊火車河, 個囝又鐘意, 又可以學到更多學校學唔到o既事物 雖然我c6都係悶蛋唔會周圍去, 而家會跟我地大隊一齊出街


禁止訪問

積分: 1562


60#
發表於 15-4-29 15:46 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 32699

開心吸收勳章 畀面勳章


59#
發表於 15-4-29 15:43 |只看該作者

引用:你C6懶就懶啦....小朋友係要出去玩先會大..

原帖由 貓山公主 於 15-04-29 發表
你C6懶就懶啦....小朋友係要出去玩先會大...
不過我都覺得食飯, 4歲仲細, 唔好食咁多街的味精..
其實可以自 ...
Agree!

想問樓主c6係咪文弱書生十指不沾陽春水?

香港已經係石屎森林,週未一定要多活動,去下戶外,咁先健康成長。

唯一可讓步係食埋早餐先出去,早少少返屋企食健康飯

我是一隻喵


琥珀宮

積分: 158845

畀面勳章


58#
發表於 15-4-29 15:35 |只看該作者

回覆:湊小朋友方法同c6有嚴重分歧,嘈到好想放棄婚姻

要玩趁幼稚園好玩,遲下上小學假期都要溫書架啦




水晶宮

積分: 72336

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 開心吸收勳章 hashtag影視迷勳章 大廚勳章


57#
發表於 15-4-29 15:24 |只看該作者
同C6傾下, 搵個平衡位, 你老公HEA得滯, 你又玩得太盡, 可以去玩, 但唔同次次假期去盡都可以架嘛....


大宅

積分: 2882


56#
發表於 15-4-29 15:11 |只看該作者
回覆 emimi 的帖子

我傾向你老公嗰套,我仔兩歲半,n班,星期一至日都係九點訓覺,早上七點前自然醒,中午一點自然眼訓。去玩可以睡午覺前出去,或睡完午覺後出去,極少改變,去迪士尼我地都租一晚酒店,等佢可以照樣訓午覺,及晚上九點訓。街外食物的確係無乜益,但我都會同佢出街食,一個月一至兩次。
但留喺屋企,唔係睇電視同玩ipad,我地同佢玩玩具,玩字卡,扮醫生,玩煮飯仔,玩泥膠,一齊跳舞唱歌,同埋落公園或去波波池。



珍珠宮

積分: 40594


55#
發表於 15-4-29 15:07 |只看該作者
emimi 發表於 15-4-29 13:05
但如果堅持午睡,活動範圍只限屋企附近,去遠少少都趕唔切返屋企等午睡訓醒又3點幾,出得去遠少少 ...
午睡又唔係一定要訓落床, 可以同佢搭長途巴士, 由佢在巴士訓架

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo