家庭理財

跳至

首頁

尾頁
   0


公爵府

積分: 25137

hashtag影視迷勳章 醒目開學勳章


1#
發表於 15-4-30 11:52 |只看該作者
真心問, 求意見!

媽咪留番d金器放咗响保險箱多年,
每年要交保險箱費用時就會諗厘個問題...

是否應該賣咗佢, 把錢投資在其他地方?

大家認為點處理好?



男爵府

積分: 8700


49#
發表於 15-5-24 18:05 |只看該作者
是是但但 發表於 15-4-30 12:45
除非係大量金器, 如果唔係我覺得留返佢, 俾下一代。
如果好多, 就留龍鳳鈪與一兩件靚既, 其他先諗下賣, 不 ...

我完全同意!


大宅

積分: 2451


48#
發表於 15-5-24 17:51 |只看該作者

回覆:myww 的帖子

唔到緊要關頭唔會諗


子爵府

積分: 13446


47#
發表於 15-5-22 10:24 |只看該作者
回覆 myww 的帖子

唔好意思多口問句,如果聯名戶口其中一方唔喺度,個戶口會俾剩下的一個可以繼續用得,抑或要報告俾銀行開過一個新既戶口呢?


大宅

積分: 1477


46#
發表於 15-5-21 14:37 |只看該作者

回覆:媽咪留下的金器, 會否轉其他投資?

我媽果時留左d金器比我,到現在唔洗補錢都可以買對鈪比我




珍珠宮

積分: 43608

醒目開學勳章 畀面勳章


45#
發表於 15-5-21 08:54 |只看該作者

引用:真心問,+求意見!媽咪留番d金器放咗响保險箱

原帖由 myww 於 15-04-30 發表
真心問, 求意見!

媽咪留番d金器放咗响保險箱多年,
唔會




別墅

積分: 725


44#
發表於 15-5-21 02:37 |只看該作者

回覆:judychungpuiyan 的帖子

樓住請邊間開既保險箱?$250好便啊!




公爵府

積分: 25137

hashtag影視迷勳章 醒目開學勳章


43#
發表於 15-5-7 12:12 |只看該作者

引用:有紀念價值既全部唔賣創興保險箱,可以用信

原帖由 emilyjj 於 15-05-06 發表
有紀念價值既全部唔賣
創興保險箱,可以用信用咭積分交租金, 如無記錯, 16000分=$90
謝謝你的提議,TKS




別墅

積分: 786


42#
發表於 15-5-6 16:24 |只看該作者
有紀念價值既全部唔賣
創興保險箱,可以用信用咭積分交租金, 如無記錯, 16000分=$90

提議樓主可將媽媽留下現金做定存或穩健投資, 利息交保險箱租金


子爵府

積分: 13406

親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


41#
發表於 15-5-5 14:46 |只看該作者

回覆:Strawberrys 的帖子

cant agree more


子爵府

積分: 11946


40#
發表於 15-5-5 14:00 |只看該作者

回覆:媽咪留下的金器, 會否轉其他投資?

好有紀念價值,不會賣!會一代傳一代!




侯爵府

積分: 20309


39#
發表於 15-5-5 11:24 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 eunice_enya 於 15-04-30 發

原帖由 eggcarol 於 15-05-05 發表
一様,2個女,將來留比佢地做嫁妝。

全部都有紀念價值



水晶宮

積分: 51830


38#
發表於 15-5-5 09:40 |只看該作者

引用:我冇理,諗住留到兩個女出嫁用.如果將來佢

原帖由 eunice_enya 於 15-04-30 發表
我冇理,諗住留到兩個女出嫁用.
如果將來佢地讀書要錢先考慮賣左佢.
一様,2個女,將來留比佢地做嫁妝。

全部都有紀念價值




公爵府

積分: 25137

hashtag影視迷勳章 醒目開學勳章


37#
發表於 15-5-5 08:53 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+myww+於+15-05-04+發表我都係

原帖由 m123s789 於 15-05-05 發表
最大那款A?
我都唔記得是甚麼size了,開完都無再去睇,只是每年比租。中或大,但不是裝A4文件那款。




大宅

積分: 3837


36#
發表於 15-5-5 00:52 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 m123s789 於 15-05-04 發表我

原帖由 myww 於 15-05-04 發表
我都係創興,加到$1400
最大那款A?


公爵府

積分: 25137

hashtag影視迷勳章 醒目開學勳章


35#
發表於 15-5-4 23:55 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+judychungpuiyan+於+15-05-04

原帖由 m123s789 於 15-05-04 發表
我都係用緊創興銀行喎,他們是無分新舊客或一收費的,用咗接近廿十年,這十年八載年年都上調箱租,最細那C ...
我都係創興,加到$1400




水晶宮

積分: 63456

馬年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章


34#
發表於 15-5-4 23:32 |只看該作者

回覆:媽咪留下的金器, 會否轉其他投資?

當然唔賣,留個紀念嘛!第日老左就傳俾囝囝。不過我之前搬屋去另一區,所以cut左保險箱, d金器擺埋落我媽個保險箱度,個箱我同媽&家姐聯名嘅!




大宅

積分: 3837


33#
發表於 15-5-4 22:40 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 m123s789 於 15-05-04 發表我

原帖由 judychungpuiyan 於 15-05-04 發表
我啱啱打比我媽,佢話之前寄信來話加到去$450,我哋个款係最細既,順利創興銀行

...
咁就差唔多,這C款剛好細B款一半


大宅

積分: 1815


32#
發表於 15-5-4 21:41 |只看該作者
回憶是無價


侯爵府

積分: 20309


31#
發表於 15-5-4 21:30 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 judychungpuiyan 於 15-05-04

原帖由 m123s789 於 15-05-04 發表
我都係用緊創興銀行喎,他們是無分新舊客或一收費的,用咗接近廿十年,這十年八載年年都上調箱租,最細那C ...
我啱啱打比我媽,佢話之前寄信來話加到去$450,我哋个款係最細既,順利創興銀行


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo