自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 8910

2018復活節勳章


1#
發表於 15-4-30 21:33 |只看該作者
晚晚聽到都打冷震




公爵府

積分: 25800


93#
發表於 15-5-1 15:42 |只看該作者

回覆:TBB可唔可以唔好再俾阿姐唱歌吖?

我記得少女的祈禱


伯爵府

積分: 17890

BK Milk勳章


92#
發表於 15-5-1 15:37 |只看該作者
回覆 KINKICHAN824 的帖子



禁止訪問

積分: 8360

BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 畀面勳章


91#
發表於 15-5-1 15:36 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珊瑚宮

積分: 108889

畀面勳章 BK Milk勳章


90#
發表於 15-5-1 14:53 |只看該作者

引用:本世紀最大謎團:其實阿姐知唔知自己唱歌好

原帖由 shmom 於 15-04-30 發表
本世紀最大謎團:

其實阿姐知唔知自己唱歌好難聽?
我估佢好自豪



<3<3Rilakkuma+PostPet+Pooh


彩鑽殿

積分: 718550

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


89#
發表於 15-5-1 14:48 |只看該作者

回覆:TBB可唔可以唔好再俾阿姐唱歌吖?




大宅

積分: 1703


88#
發表於 15-5-1 14:34 |只看該作者

回覆:TBB可唔可以唔好再俾阿姐唱歌吖?

我以為得我先覺得難聽原來有咁多人都覺。


珍珠宮

積分: 33371


87#
發表於 15-5-1 10:46 |只看該作者

回覆:TBB可唔可以唔好再俾阿姐唱歌吖?

確實係好難聽


珊瑚宮

積分: 100509

2024年龍年勳章 牛年勳章


86#
發表於 15-5-1 10:42 |只看該作者

回覆:TBB可唔可以唔好再俾阿姐唱歌吖?

我都好怕聽呀姐唱歌




大宅

積分: 1142


85#
發表於 15-5-1 10:39 |只看該作者

回覆:TBB可唔可以唔好再俾阿姐唱歌吖?

其實首歌幾好聽




公爵府

積分: 27262

hashtag影視迷勳章


84#
發表於 15-5-1 10:19 |只看該作者

引用:喺嗰種唱腔比較難接受即係我都接受唔到劉華

原帖由 BKsquare 於 15-05-01 發表
喺嗰種唱腔比較難接受

即係我都接受唔到劉華嗰種唱腔一樣
Me 2, 雖然我幾鍾意劉華,但我唔聽佢d歌嘅


侯爵府

積分: 20488


83#
發表於 15-5-1 10:19 |只看該作者

回覆:TBB可唔可以唔好再俾阿姐唱歌吖?

阿姐自我感覺良好


水晶宮

積分: 58743


82#
發表於 15-5-1 09:48 |只看該作者

回覆:TBB可唔可以唔好再俾阿姐唱歌吖?

喺嗰種唱腔比較難接受

即係我都接受唔到劉華嗰種唱腔一樣


水晶宮

積分: 51674

畀面勳章 BK Milk勳章


81#
發表於 15-5-1 09:19 |只看該作者

引用:我覺得佢後生時唱京華春夢那時期的歌好啲,

原帖由 irischowys 於 15-04-30 發表
我覺得佢後生時唱京華春夢那時期的歌好啲,之後唱歌好似用粵劇腔唱時代曲,有點不倫不類

...
我覺得佢把聲保養得唔好




水晶宮

積分: 67220

醒目開學勳章 畀面勳章


80#
發表於 15-5-1 09:15 |只看該作者

回覆:TBB可唔可以唔好再俾阿姐唱歌吖?

虐待,加埋小淫虫方生,就算有松哥都唔睇

孩子之心有如泥膠,當它還是柔軟可塑時,請好好把握時間,塑造你心中所愛。「忙碌」、「疲倦」永遠不是好借口,孩子大得很快,今日拿不出時間會變成明日的遺憾!


琥珀宮

積分: 175233

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


79#
發表於 15-5-1 09:08 |只看該作者

回覆:TBB可唔可以唔好再俾阿姐唱歌吖?

强烈支持!
超級趕客!

若要人不知 唔好咁低B !  : P


水晶宮

積分: 71291


78#
發表於 15-5-1 08:48 |只看該作者

回覆:TBB可唔可以唔好再俾阿姐唱歌吖?

幾廿年前從我呀公嗰代,一聽到佢唱歌屋企人已經鬧爆,鬧足咁多年都好肯定佢係最難頂藝人奬冠軍,TBB:請放過我地喇



            


大宅

積分: 3484


77#
發表於 15-5-1 08:35 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+波子+於+15-04-30+發表如果知

原帖由 shmom 於 15-04-30 發表
佢身邊無人話佢知?
佢咁惡!邊個夠膽出聲吖!我自小聴見佢唱歌,我會轉台or 關電視




男爵府

積分: 6172


76#
發表於 15-5-1 08:34 |只看該作者

回覆:TBB可唔可以唔好再俾阿姐唱歌吖?

聞西個老婆,攞你命三千!

點評

ac917    發表於 15-5-1 08:45


大宅

積分: 4641


75#
發表於 15-5-1 08:18 |只看該作者

回覆:TBB可唔可以唔好再俾阿姐唱歌吖?

冇睇


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo