懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 32267

2025勳章蛇年勳章 貓狗褓姆 BK Milk勳章


1#
發表於 15-5-1 19:58 |只看該作者
本帖最後由 lemontea520 於 15-5-5 17:38 編輯

岩岩同我姨傾計,原來我媽唔想第曉幫我長期湊b.原因係: 湊住甘我咪唔可以去玩囉?
其實我一早都知我媽唔可以長期湊b , 本身都諗住99湊既,唔會打搞我媽好耐……………… 我知佢心野但係聽到真係甘講,我就有啲不是味兒。為左去玩…………

**多謝大家既意見, 我個日忽左, E家冇野啦~~~~
到時再算啦~~~~唔理LU


沒有暴政 只有暴徒
香港媽媽不代表我


男爵府

積分: 7512


56#
發表於 15-5-6 16:01 |只看該作者
lemontea520 發表於 15-5-4 12:44
我一早都知,所以我一開始無諗住我媽湊,只係聽到真心說話時會有酸酸感覺

...
係會咁架喇...都真係去到呢d時候先見真情
「教養孩童,使他走當行的道,就是到老他也不偏離。」(箴22:6)


別墅

積分: 567


55#
發表於 15-5-5 16:32 |只看該作者
我第時都想去玩唔想幫仔女湊孫啊


侯爵府

積分: 24931

最關心BB問題熱投勳章 BK Milk勳章


54#
發表於 15-5-5 15:51 |只看該作者

回覆:有啲唔開心

點解要唔開心?個bb係你既,佢只係婆婆



珍珠宮

積分: 32267

2025勳章蛇年勳章 貓狗褓姆 BK Milk勳章


53#
發表於 15-5-5 15:27 |只看該作者

引用:Quote:lemontea520 發表於 15-5-5 13:06 係

原帖由 iamsosad 於 15-05-05 發表
托兒所係好多小朋友一齊, 變左BB會好易病, 所以我唔會揀。
你上網就咁SEARCH 社區保母啦, 譬如你係屯門區, ...
謝謝你

沒有暴政 只有暴徒
香港媽媽不代表我


男爵府

積分: 5552


52#
發表於 15-5-5 14:52 |只看該作者
你媽媽生得你出,就好應該好好湊大你,但唔代表佢應份幫你湊B,佢真係有權SAY NO,唔使唔開心。

幾年前,我準備陀B,有一日我媽媽叫我唔好生,我呆一呆問佢點解,佢話我地唔生B,兩公婆咪幾自由,跟住話佢唔想湊B。我話唔想湊咪咪湊囉,我可以請姐姐湊呀,婆婆湊唔湊跟本唔影響我生唔生B。佢唔想湊,我唔會勉強佢,始終唔係個個人都鍾意湊細路。

睇開的啦,唔使唔開心既


大宅

積分: 1834


51#
發表於 15-5-5 14:14 |只看該作者

回覆:有啲唔開心

你媽媽有呢個反應好正常丫,就算係我只有一個仔,我已經同老公決定將來一定唔會幫手湊孫,我哋要去玩!
等同而+用自己能力,講個part time姐姐幫手,一放工自己做番本份,年中無休,所以呀仔特別痴我




男爵府

積分: 6088


50#
發表於 15-5-5 13:54 |只看該作者
CHRISTY7209 發表於 15-5-5 13:26
我怕d 姐姐唔做唐樓
唔係呀, 我講O個個scheme係你湊亞B去姨姨屋企, 唔係姨姨去你度架。


男爵府

積分: 6088


49#
發表於 15-5-5 13:53 |只看該作者
lemontea520 發表於 15-5-5 13:06
係咪就甘search 社區保母就得架喇?
因為我姑拉衣家反口想霸住99,所以我諗住揾托孤所,如果有社區保母又可 ...
托兒所係好多小朋友一齊, 變左BB會好易病, 所以我唔會揀。
你上網就咁SEARCH 社區保母啦, 譬如你係屯門區, 咪SEARCH屯門社區保母, 一定有資料架, $20/HR, 我預一日10HR, 咁每日都係$200, 一星期湊5日, 咁一個月都係$4000, 當然你可能諗, $4000可請個賓賓, 但我同我老公都勁抗拒請賓賓, 我身邊D朋友請親D賓賓, 10個有10個半都係嘔血, 你要我比錢請個人日日由朝到晚篤眼篤鼻仲要住埋同一間屋, 我接受唔到呀。


複式洋房

積分: 463


48#
發表於 15-5-5 13:26 |只看該作者

引用:Quote:CHRISTY7209 發表於 15-5-5 09:49 我

原帖由 iamsosad 於 15-05-05 發表
本帖最後由 iamsosad 於 15-5-5 09:53 編輯
我怕d 姐姐唔做唐樓


大宅

積分: 1003

開心吸收勳章 DHA勳章 畀面勳章


47#
發表於 15-5-5 13:16 |只看該作者
Usagicat 發表於 15-5-1 20:20
唔駛唔開心喎,其實長輩湊大我哋已經唔容易。佢哋都有自己的興趣及選擇生活的自由。未必個個都想湊孫㗎。

...
贊成


珍珠宮

積分: 32267

2025勳章蛇年勳章 貓狗褓姆 BK Milk勳章


46#
發表於 15-5-5 13:06 |只看該作者

引用:Quote:CHRISTY7209 發表於 15-5-5 09:49 我

原帖由 iamsosad 於 15-05-05 發表
本帖最後由 iamsosad 於 15-5-5 09:53 編輯
係咪就甘search 社區保母就得架喇?
因為我姑拉衣家反口想霸住99,所以我諗住揾托孤所,如果有社區保母又可以考慮下

沒有暴政 只有暴徒
香港媽媽不代表我


珍珠宮

積分: 47069

畀面勳章


45#
發表於 15-5-5 12:17 |只看該作者

回覆:有啲唔開心

你第一胎,仲未明湊住個b有幾困身先錦想

你媽咪講嘅去玩唔係指去搵朋友玩,

湊住個....想落街食個早餐都有難度

如果個孫唔生性仲大獲.....唔好話去柯屎,

要柯篤尿都有難度

我......ftm,阿囡識爬之後,

成日都忍到老公返屋企先有得去廁所架


大宅

積分: 3910

畀面勳章


44#
發表於 15-5-5 10:27 |只看該作者
你身為人地的媽媽, 你又試諗下你第時要幫手湊孫, 你會有幾想??

她辛苦湊大你, 到你大, 佢自由, 佢想去玩都正常
你想下.....俾左係你做FTM....全日日日睇住個B....無得去玩, 咁你又會點諗? 果個係你B...你會好捨得為佢付出所有時間

但你唔好唔記得, 當年佢都為你付出所有時間

依家佢咁講, 係唔想全時間去湊晒個孫, 留返多少少私人時間, 你居然唔體諒


講真....你去旅行玩幾日, 放低俾佢湊, 可能佢就OK
日日係咁湊, 果個唔係佢生的B, 係你生的B

同埋佢年紀都大....手腳未必咁聽洗, 唔通仲日日幫你湊
等陣湊得唔好你又怪, 依家話唔湊你都怪左佢先....唔好話真係湊, 到時有人搵佢去旅行, 佢都行唔開


男爵府

積分: 6088


43#
發表於 15-5-5 09:52 |只看該作者
本帖最後由 iamsosad 於 15-5-5 09:53 編輯
CHRISTY7209 發表於 15-5-5 09:49
我都煩緊點湊,99是福建人無學識,成日話以前鄉下點湊大我老公,想幫我湊。但已經30年前的事,我老公就話俾 ...

我會請社區姨姨, 社區姨姨好平, $20/hr, 又係本地人, 仲要有哂cert, 係專業湊b架, 不過係因為政府資助同義務性質先會咁平, 佢呢個scheme專係for兩公婆都要返工無人湊b既夫婦用既。
你上網search社區保母啦, 好多資料架。


複式洋房

積分: 463


42#
發表於 15-5-5 09:49 |只看該作者

回覆:有啲唔開心

我都煩緊點湊,99是福建人無學識,成日話以前鄉下點湊大我老公,想幫我湊。但已經30年前的事,我老公就話俾得佢湊就唔好諗太多,但無錢請姐姐,而家好煩,坐月都唔知點算。第一胎好多野驚。


別墅

積分: 850


41#
發表於 15-5-5 09:43 |只看該作者

回覆:lemontea520 的帖子

樓主~ 我諗大家都係一番好意,唔好介意呀~ bk可能有太多“奉旨“四大長老湊既媽媽所以我見有時大家d反應都好大~
其實你可以同媽咪開心見誠傾傾,有時老人家未見到個b會未foresee到個情景,雖然佢的確會少左私人時間但第日會多左個乖孫陪佢! 如果你媽媽唔想日日湊咁困身而你請唔到姐姐,可否搵一兩日請半日鐘點/本地保姆湊住先?可以試下同佢解釋番佢最辛苦係頭兩年,到小朋友入幼稚園又會輕鬆番d, 或者你到時經濟好d就可以請姐姐幫手~


珍珠宮

積分: 32267

2025勳章蛇年勳章 貓狗褓姆 BK Milk勳章


40#
發表於 15-5-5 09:04 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 lemontea520 於 15-05-03 發

原帖由 standingbird 於 15-05-04 發表
人地留言比下意見,唔啱聽都算係開解下你,禁樣就話係鬧你~
sorry. 文字總令人有誤解。

沒有暴政 只有暴徒
香港媽媽不代表我


別墅

積分: 776


39#
發表於 15-5-4 23:43 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 standingbird 於 15-05-01 發

原帖由 lemontea520 於 15-05-03 發表
同上! 我無講過我生出黎既野要人負責! 我打個post出黎係想舒發,唔係要俾人插!
我唔係生完由佢係婆婆/麻麻 ...
人地留言比下意見,唔啱聽都算係開解下你,禁樣就話係鬧你~


伯爵府

積分: 15236


38#
發表於 15-5-4 19:51 |只看該作者

引用:岩岩同我姨傾計,原來我媽唔想第曉幫我長期

原帖由 lemontea520 於 15-05-01 發表
岩岩同我姨傾計,原來我媽唔想第曉幫我長期湊b.原因係: 湊住甘我咪唔可以去玩囉?
其實我一早都知我媽唔可 ...
或者佢對其他人講係咁講啫!試下直接啲了解,如果搵佢湊,佢有冇難處,睇下可唔可以解決,真係要去玩,都無話玩足五日架!睇佢可否將就星期六日去玩囉




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo