懷孕前後

跳至

首頁
12

尾頁
   0


別墅

積分: 881


1#
發表於 15-5-3 16:33 |只看該作者
不過生完真係可以馬上穿高跟鞋?
myphoto.jpg




複式洋房

積分: 459


27#
發表於 15-5-6 03:34 |只看該作者
babygingerbread 發表於 15-5-6 01:57
我英國生,都係生完第二日就岀院... 仲要生完成晚都冇瞓過因為醫院要放bb響我隔離比我自已湊



...
係呀! 加拿大都係~ 我開刀架, 開完刀BB已經跟埋上房,一直係身邊~ 基本上開完刀1個鍾都唔知有冇,見你冇咩就教埋餵人奶... 每邊試餵15-30分鍾到... 成個人都仲wing下wing下...


大宅

積分: 4977

畀面勳章


26#
發表於 15-5-6 01:57 |只看該作者

引用:+本帖最後由+Gloria22sen+於+15-5-3+18:58+

原帖由 Gloria22sen 於 15-05-03 發表
本帖最後由 Gloria22sen 於 15-5-3 18:58 編輯

果頭生完,隔一晚就即刻出院,個傷口吾痛咩,真係睇見到 ...
我英國生,都係生完第二日就岀院... 仲要生完成晚都冇瞓過因為醫院要放bb響我隔離比我自已湊




大宅

積分: 2576


25#
發表於 15-5-4 23:58 |只看該作者

回覆:恭喜小公主,不過

中國人特別緊張jei





伯爵府

積分: 15582


24#
發表於 15-5-4 23:34 |只看該作者

回覆:恭喜小公主,不過

文化唔同啫,正如人地見我地生完,包到成隻糭咁,都覺得好奇怪呀


複式洋房

積分: 459


23#
發表於 15-5-4 23:28 |只看該作者
回覆 bosch 的帖子

哈哈,即係加拿大都算可以留係醫院比較耐~
加拿大都有人會係屋企生架, 不過比例上應該唔算好多



大宅

積分: 1651


22#
發表於 15-5-4 22:04 |只看該作者

回覆:恭喜小公主,不過

點解生完唔可以著高踭鞋...?




子爵府

積分: 10885

想生BB熱投 畀面勳章


21#
發表於 15-5-4 14:53 |只看該作者

引用:Quote:Siuwen 發表於 15-5-4 07:38 係加拿

原帖由 bosch 於 15-05-04 發表
尋日見有住英國既jm 話第二胎係約6個鐘要出院.

我住歐洲, 有d 醫院響產婦生完bb 2個鐘就出得院, 一般約6 ...
我住美國,都係會去醫院生啦。第一胎半夜入院,清晨生,頭一晚已經頂唔住,係咁問姑娘幾時出得院,結果係住咗36個鐘走人。今胎如果無咩特別應該都係咁上下


大宅

積分: 4555


20#
發表於 15-5-4 14:45 |只看該作者
bosch 發表於 15-5-4 10:19
尋日見有住英國既jm 話第二胎係約6個鐘要出院.

我住歐洲, 有d 醫院響產婦生完bb 2個鐘就出得院, 一般約6 ...
我住美國,䕶士同我講順產只會比我留一晚咋。


瑪瑙宮

積分: 128559

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 開心吸收勳章


19#
發表於 15-5-4 10:19 |只看該作者
Siuwen 發表於 15-5-4 07:38
係加拿大(其他西方國家唔知係唔係一樣)順產的話12-36小時後就要出院...開刀就3日,除左醫生覺得你有需要住多 ...
尋日見有住英國既jm 話第二胎係約6個鐘要出院.

我住歐洲, 有d 醫院響產婦生完bb 2個鐘就出得院, 一般約6個鐘, 有事或過左office hour 至俾過夜. 有好多人唔駛出院, 因為佢地響屋企生bb.

加拿大興唔興響屋企生bb??




瑪瑙宮

積分: 128559

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 開心吸收勳章


18#
發表於 15-5-4 10:09 |只看該作者
著鞋o者, 未生就話著高跟鞋會傷腰骨o者, 生完點解都唔著得? 外國人平時高跟鞋出街, 更何況佢係皇妃又要做show, 點都唔可以好似d 平民咁著運動服又要坐輸椅出黎出院吧.

佢地大人吹風係佢地覺得無問題至行出黎, 唔辛苦, 其實順產完一陣就已經可以幾乎生活如常架啦. 只係皇b 辛苦d, 為左要俾人影相, 只係戴住個薄帽仔咁吹風, 個car seat 又係冇遮冇掩咁風吹.


子爵府

積分: 11688


17#
發表於 15-5-4 07:43 |只看該作者

回覆:恭喜小公主,不過

我反而覺得佢好幸福,丈夫和她都流露幸福笑容!外國人穿高跟鞋好平常,生仔係好自然好平常嘅事,只係我哋中國嘅文化不同。


複式洋房

積分: 459


16#
發表於 15-5-4 07:38 |只看該作者
係加拿大(其他西方國家唔知係唔係一樣)順產的話12-36小時後就要出院...開刀就3日,除左醫生覺得你有需要住多幾日


大宅

積分: 4555


15#
發表於 15-5-4 06:19 |只看該作者
kINGSTON_BB 發表於 15-5-3 16:33
不過生完真係可以馬上穿高跟鞋?
外國人唔理咁多㗎,一生完b,護士就拎雪糕、冰水俾佢地,話食咗會舒服啲。好多人第二日就出院,出去散步,吹吓風咁。王妃著高踭鞋都係著一陣啫,轉頭就上車啦。


大宅

積分: 2211


14#
發表於 15-5-4 01:58 |只看該作者

回覆:恭喜小公主,不過

行一行出嚟say個hi就有車接返皇宮大把人服侍,有咩咁慘。外國人根本就無咁多禁忌,使乜我哋指指點點,人哋開心健康就得啦



點評

toffeechoco    發表於 15-5-4 20:36
mimorcat    發表於 15-5-4 09:16


珍珠宮

積分: 42576

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 開心吸收勳章 畀面勳章


13#
發表於 15-5-4 00:20 |只看該作者

回覆:恭喜小公主,不過

生完其實好攰仲要 set 頭化妝著高跟鞋出嚟做show戥佢辛苦,不過佢返到屋企實好多人服侍好快就調理好身子。

生活在花旗國一年有 300 天陽光普照的城巿裡


水晶宮

積分: 55381


12#
發表於 15-5-3 22:12 |只看該作者
Gloria22sen 發表於 15-5-3 21:25
回覆 EstrellaDamm 的帖子

甘你當時係開刀定順產架?可能真係睇個人體質啦。
順產呀。生完好似有好多腎上腺素,好精神。


大宅

積分: 2056


11#
發表於 15-5-3 22:01 |只看該作者

回覆:恭喜小公主,不過

外國人無我地中國人咁多禁忌,反而我覺得自己舒服就得,但係見佢生完就出嚟做show,真心覺得佢好慘,做完show先有得休息


男爵府

積分: 6246


10#
發表於 15-5-3 21:28 |只看該作者
回覆 kINGSTON_BB 的帖子

係囉,我地又話驚吹親又話吾濕得水,包到個頭實一實,怕入風。皇妃又裙又高踭鞋,外國人文化真係吾同我地。


男爵府

積分: 6246


9#
發表於 15-5-3 21:25 |只看該作者
回覆 EstrellaDamm 的帖子

甘你當時係開刀定順產架?可能真係睇個人體質啦。

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo