自由報料

跳至

首頁
1

尾頁
   0


民房

積分: 9


1#
發表於 15-5-3 20:28 |只看該作者
朋友幾年前喺DSC買咗即開式電熱飲水機,要飲熱水嘅時候㩒個制三至五秒就可以有一杯100度熱水,平時吾需要熱水就㩒凍水制就有凍水,咁就吾會浪費電費,但我去DSC佢哋已經無賣,所以搵吾到資料。上過淘寶搵,有好多款,但吾知邊個牌子好,又吾知安吾安全....

想請問各位有無人用過或者用緊?好吾好用?係咪真係慳到電費?


侯爵府

積分: 24964


9#
發表於 15-5-4 12:11 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+澳門媽媽+於+15-05-04+發表其

原帖由 sarahwong420 於 15-05-04 發表
同埋依家新的水煲「保溫」係唔會煮到100 度。
我用象印日本哥d,煲完100度再慢慢降溫keep住60度




珊瑚宮

積分: 114492

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


8#
發表於 15-5-4 10:45 |只看該作者

回覆:關於即開式電熱飲水機




男爵府

積分: 9978


7#
發表於 15-5-4 10:29 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+blankname+於+15-05-03+發表

原帖由 澳門媽媽 於 15-05-04 發表
其實之前學是學非已經講左,煲住keep warm係冇害
同埋依家新的水煲「保溫」係唔會煮到100 度。





侯爵府

積分: 24964


6#
發表於 15-5-4 10:21 |只看該作者

引用:回覆+澳門媽媽+的帖子但係一直煲住啲水好似

原帖由 blankname 於 15-05-03 發表
回覆 澳門媽媽 的帖子

但係一直煲住啲水好似吾係好有益
其實之前學是學非已經講左,煲住keep warm係冇害




男爵府

積分: 9978


5#
發表於 15-5-3 22:45 |只看該作者

回覆:關於即開式電熱飲水機

淘寶一早就有賣、但我覺得科技ge野,唔好淘喇




男爵府

積分: 9978


4#
發表於 15-5-3 22:44 |只看該作者

回覆:關於即開式電熱飲水機

但係好難以信幾秒就煮沸100 度水,我唔想飲生水, 點可能每次test 是否全杯水都夠100度




民房

積分: 9


3#
發表於 15-5-3 22:40 |只看該作者
回覆 澳門媽媽 的帖子

但係一直煲住啲水好似吾係好有益


侯爵府

積分: 24964


2#
發表於 15-5-3 20:44 |只看該作者

引用:朋友幾年前喺DSC買咗即開式電熱飲水機,要

原帖由 blankname 於 15-05-03 發表
朋友幾年前喺DSC買咗即開式電熱飲水機,要飲熱水嘅時候㩒個制三至五秒就可以有一杯100度熱水,平時吾需要熱 ...
其實我覺得呢d感覺上好似未算煲滾甘




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo