懷孕前後

跳至

首頁
12

尾頁
   9


大宅

積分: 1606


1#
發表於 15-5-5 21:53 |只看該作者
我想買台灣薑心比心,但唔知香港邊度有。

有冇水貨店有?

坐月應該買邊款? 我見薑梘同洗頭都有唔同味,邊隻好?

有冇媽咪可以分享一下?


洋房

積分: 62


35#
發表於 15-9-14 11:26 |只看該作者

Fb search: mehmehshop, 佢有台灣代購


禁止訪問

積分: 340

MommyPanel勳章


34#
發表於 15-9-13 07:56 |只看該作者

回覆:SUET111 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2276

BK Milk勳章


33#
發表於 15-9-8 12:53 |只看該作者
回覆 Summer_tsui 的帖子

HIHI :可唔可以 PM 地址比我叨 , THANKS


別墅

積分: 697


32#
發表於 15-8-17 02:11 |只看該作者

回覆:想買台灣薑心比心

提示: 該帖被管理員或版主屏蔽


別墅

積分: 664


31#
發表於 15-8-12 19:28 |只看該作者

回覆:Happymamii910 的帖子

我cap左圖放左係樓上wow


大宅

積分: 1398


30#
發表於 15-8-9 13:54 |只看該作者
SHOWER GEL 好似精油, 用室溫水十分小小小小小熱


大宅

積分: 1277


29#
發表於 15-8-9 01:04 |只看該作者

回覆:cclarry 的帖子

包咩




大宅

積分: 1277


28#
發表於 15-8-9 01:04 |只看該作者

引用:銅鑼灣有得賣,老板好nice架我都買左薑皂同

原帖由 xinek 於 15-07-03 發表
銅鑼灣有得賣,老板好nice架我都買左薑皂同洗頭水
可否pm me地址?




大宅

積分: 2547


27#
發表於 15-8-8 10:25 |只看該作者
我用過佢地既toothpaste, hand cream, shampoo and body wash..其實薑味唔重.....

我都未必再買


大宅

積分: 2567


26#
發表於 15-8-6 09:27 |只看該作者
我買咗咖啡薑皂試下,無乜薑味,所以諗緊坐月係迷真係有用


別墅

積分: 503


25#
發表於 15-8-5 17:27 |只看該作者
SET - 包什麼?


複式洋房

積分: 375


24#
發表於 15-8-5 17:04 |只看該作者

回覆:想買台灣薑心比心

提示: 該帖被管理員或版主屏蔽


男爵府

積分: 6568


23#
發表於 15-7-25 14:38 |只看該作者

回覆:xinek 的帖子

可否pm地址給我?




別墅

積分: 664


22#
發表於 15-7-25 01:46 |只看該作者

回覆:CREATION 的帖子


1437759959528.jpg

點評

rebeckywai    發表於 15-9-9 17:40


男爵府

積分: 8886

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 陪月勳章 2016畫展勳章 親子王國15週年勳章


21#
發表於 15-7-10 21:57 |只看該作者
回覆 xinek 的帖子

邊樹?


男爵府

積分: 7049


20#
發表於 15-7-5 00:20 |只看該作者

引用:我想買台灣薑心比心,但唔知香港邊度有。有

原帖由 Summer_tsui 於 15-05-05 發表
我想買台灣薑心比心,但唔知香港邊度有。

有冇水貨店有?
托朋友買過,,冇咩特別。唔會再買


別墅

積分: 664


19#
發表於 15-7-3 17:40 |只看該作者

回覆:想買台灣薑心比心

銅鑼灣有得賣,老板好nice架我都買左薑皂同洗頭水


複式洋房

積分: 184


18#
發表於 15-7-2 14:33 |只看該作者

回覆:Summer_tsui 的帖子

我都想知道




男爵府

積分: 5093


17#
發表於 15-6-7 11:07 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+kinbee_ar+於+15-05-26+發表

原帖由 Summer_tsui 於 15-05-26 發表
可否PM地址
有fb 嗎?




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo