家庭理財

跳至

首頁
12

尾頁
   4


洋房

積分: 38


1#
發表於 15-5-8 21:16 |只看該作者
想月供股票比小朋友日後讀書用, 大約供十年左右, 心水想供3988 , 2822, 939 其中一隻, 大家可幫忙選擇嗎?謝謝


子爵府

積分: 14504


26#
發表於 15-5-20 18:57 |只看該作者

回覆:想月供股票

我由上年10月開始供939,每月2000,都算有賺,打算好位就放咗先,跌咗再一筆過買返,希望咁就增值快啲



]


侯爵府

積分: 21781


25#
發表於 15-5-20 11:58 |只看該作者
請問2800係咪唔值供住?謝謝
只要堅持相信神 是愛我,為我捨己
《麥田裏的守望者》為世界貢獻了一個詞語:守望。教育不是管,也不是不管。在管與不管之間,有一個詞語叫“守望“。


大宅

積分: 1253


24#
發表於 15-5-20 11:55 |只看該作者
我喺中銀月供做了約 10 年,主要揀恒生銀行,貪佢隔幾個月有息派,但當恒生升過 $130 我就轉貸。

我手上恒生平均價 (減去已收利息) 約 $9X 一股,所以係有賺。

轉過買建行同 A50,呢一刻都仲係有賺嘅,近來開始轉咗入滙豐。

其實月供股票啱一啲唔係成日睇住個市,同埋迫自己儲錢係一流。

如果個升到好高,隨時可以停咗唔供住,網上理財好易。


男爵府

積分: 9283


23#
發表於 15-5-13 11:12 |只看該作者

回覆:Winiho 的帖子

多謝回覆


男爵府

積分: 9283


22#
發表於 15-5-13 11:12 |只看該作者

回覆:ml6331 的帖子

多謝回覆


子爵府

積分: 11274


21#
發表於 15-5-13 11:05 |只看該作者

引用:+本帖最後由+DEAHEI+於+15-5-13+10:33+編輯

原帖由 DEAHEI 於 15-05-13 發表
本帖最後由 DEAHEI 於 15-5-13 10:33 編輯

回覆 Winiho 的帖子
2800




複式洋房

積分: 283


20#
發表於 15-5-13 11:01 |只看該作者

引用:中銀按入\"+投資\"+,+再按+\"賬戶資料\",+會sho

原帖由 janetlam74 於 15-05-13 發表
中銀按入" 投資" , 再按 "賬戶資料", 會show 你月供資料(分項)
見到了,謝謝你



點評

janetlam74    發表於 15-5-13 11:04


複式洋房

積分: 283


19#
發表於 15-5-13 10:57 |只看該作者

引用:+本帖最後由+DEAHEI+於+15-5-13+10:33+編輯

原帖由 DEAHEI 於 15-05-13 發表
本帖最後由 DEAHEI 於 15-5-13 10:33 編輯

回覆 Winiho 的帖子
我供2800




男爵府

積分: 9283


18#
發表於 15-5-13 10:33 |只看該作者
本帖最後由 DEAHEI 於 15-5-13 10:33 編輯

回覆 Winiho 的帖子

請問你供邊隻?


男爵府

積分: 9283


17#
發表於 15-5-13 10:32 |只看該作者
本帖最後由 DEAHEI 於 15-5-13 10:33 編輯

回覆 ml6331 的帖子

請問你供邊隻?


侯爵府

積分: 21781


16#
發表於 15-5-13 09:43 |只看該作者
中銀按入" 投資" , 再按 "賬戶資料", 會show 你月供資料(分項)
只要堅持相信神 是愛我,為我捨己
《麥田裏的守望者》為世界貢獻了一個詞語:守望。教育不是管,也不是不管。在管與不管之間,有一個詞語叫“守望“。


子爵府

積分: 11274


15#
發表於 15-5-13 09:07 |只看該作者

引用:五月份剛開始於中銀月供,想問可以點係個網

原帖由 Winiho 於 15-05-12 發表
五月份剛開始於中銀月供,想問可以點係個網睇到佢幾錢買及買咗未?
我都係剛5月係中銀月供!我都未識睇




複式洋房

積分: 283


14#
發表於 15-5-12 23:49 |只看該作者

回覆:想月供股票

五月份剛開始於中銀月供,想問可以點係個網睇到佢幾錢買及買咗未?




男爵府

積分: 7755


13#
發表於 15-5-10 14:31 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+moniquehong1987+於+15-05-08

原帖由 大力大力 於 15-05-09 發表
固定金額,如 1500 ㄧ個月~
咁同自己每月限制自己去買有冇分別?即同樣每月指定日期買指定銀碼咁計⋯例如手續費上同供股會有差別嗎?




水晶宮

積分: 74790


12#
發表於 15-5-10 00:44 |只看該作者

回覆:想月供股票

現金好過供,十年內大把機會,如熊市,大調整,到時低入高出百利冇一害,朋友三月前入市,上月尾放了,現不沾,等等等


洋房

積分: 38


11#
發表於 15-5-9 23:55 |只看該作者

回覆:CYWS 的帖子

其實冇話要供幾耐的


洋房

積分: 38


10#
發表於 15-5-9 23:54 |只看該作者

回覆:大力大力 的帖子

大力大力: 請問現在先開始供股會否太遲,因好多已經是高位了,及你覺得939,3988及2822, 你會選那一隻?


大宅

積分: 1208


9#
發表於 15-5-9 23:29 |只看該作者

回覆:想月供股票

原來中銀今個月set好買咗,後來del咗就買唔到要等下月10號後先可以買


水晶宮

積分: 74790


8#
發表於 15-5-9 23:17 |只看該作者

回覆:想月供股票

388同939不用,388己換股,換股佢想盡快賺錢,估見升就放,939升大多,如其中—間內銀壞賬額大,會影響其它如骨牌。。。


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo