親子旅遊

跳至

首頁
1

尾頁
   4


大宅

積分: 1203


1#
發表於 15-5-10 23:33 |只看該作者
預備訂出年去京都既酒店,請問大家有好介紹嗎?
京都有溫泉浸嗎?
如果要住和式的是否要離車站比較遠呢?




伯爵府

積分: 16502


14#
發表於 15-8-17 18:01 |只看該作者
我最後懶搬酒店,結果沒有住到,我朋友就覺得OK,晚餐好好!


子爵府

積分: 10446


13#
發表於 15-8-17 16:23 |只看該作者
本帖最後由 christy-mama 於 15-8-17 16:23 編輯
be 發表於 15-5-17 20:04
我訂暑假一泊二食和牛兩大兩小學生29000yen

請問你住邊種房呀? 日文唔識睇..., 位置方便嗎? 你朋友最後住完有咩comment?


男爵府

積分: 5446


12#
發表於 15-8-4 11:33 |只看該作者
我十月中去, 暫時睇中:

(1) Kadensho (有風呂)
http://www.hotespa.net/hotels/kadensho/
http://www.tripadvisor.com/Hotel ... _Kinki.html#REVIEWS

(2) Karaku (冇風呂)
http://www.tripadvisor.com/Hotel ... efecture_Kinki.html


男爵府

積分: 8031


11#
發表於 15-8-3 20:00 |只看該作者

回覆:be 的帖子

我都想知




伯爵府

積分: 16502


10#
發表於 15-6-12 01:23 |只看該作者

引用:回覆 be 的帖子請問你是否已住過, 覺得如何

原帖由 charmWY 於 15-06-12 發表
回覆 be 的帖子

請問你是否已住過, 覺得如何
sorry,我未住過,我朋友下星期去也住這件,等他回來報告


大宅

積分: 3069


9#
發表於 15-6-12 00:00 |只看該作者
回覆 be 的帖子

請問你是否已住過, 覺得如何

是否包早攴及晚攴


伯爵府

積分: 16502


8#
發表於 15-5-19 23:41 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 be 於 15-05-17 發表我訂暑假

原帖由 WongPigPig 於 15-05-18 發表
請問你訂咗邊間?
秀峰閣


大宅

積分: 3329

好媽媽勳章


7#
發表於 15-5-18 18:15 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+AACDMama+於+15-05-10+發表預

原帖由 be 於 15-05-17 發表
我訂暑假一泊二食和牛兩大兩小學生29000yen
請問你訂咗邊間?




伯爵府

積分: 16502


6#
發表於 15-5-17 20:04 |只看該作者

引用:預備訂出年去京都既酒店,請問大家有好介紹

原帖由 AACDMama 於 15-05-10 發表
預備訂出年去京都既酒店,請問大家有好介紹嗎?
京都有溫泉浸嗎?
如果要住和式的是否要離車站比較遠呢?
我訂暑假一泊二食和牛兩大兩小學生29000yen


伯爵府

積分: 16502


5#
發表於 15-5-17 19:38 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 AACDMama 於 15-05-10 發表預

原帖由 be 於 15-05-17 發表
【公式】瞑想の湯 京都五条 ホテル秀峰閣 / 京都 ホテル予約 ホテスパ - HOTESPA.net - http://www.hotespa ...
去jalan平過官網,同集團有好多酒店,白濱海舟是其一


伯爵府

積分: 16502


4#
發表於 15-5-17 19:36 |只看該作者

引用:預備訂出年去京都既酒店,請問大家有好介紹

原帖由 AACDMama 於 15-05-10 發表
預備訂出年去京都既酒店,請問大家有好介紹嗎?
京都有溫泉浸嗎?
如果要住和式的是否要離車站比較遠呢?
【公式】瞑想の湯 京都五条 ホテル秀峰閣 / 京都 ホテル予約 ホテスパ - HOTESPA.net - http://www.hotespa.net/hotels/shuhokaku/


禁止訪問

積分: 10968


3#
發表於 15-5-17 19:12 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8293


2#
發表於 15-5-17 18:18 |只看該作者
間間睇下比較下,仲有成年時間,慢慢黎

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo