夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   1


禁止訪問

積分: 880


1#
發表於 15-5-11 16:47 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1188


89#
發表於 15-5-19 20:25 |只看該作者

回覆:我發現………………我有左

關係唔好就修理下。如果唔係有第三者,試下主動啲搞返好關係吧。當初會結婚就視對方為終身伴侶,既然要行一世咁點可以唔keep下段感情呢?
加油!祝你成功


禁止訪問

積分: 880


88#
發表於 15-5-19 13:56 |只看該作者

引用:其實如果你自己有能力係應該叫你生個bb出黎

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 953


87#
發表於 15-5-19 04:51 |只看該作者

回覆:我發現………………我有左

千其唔好諗住拎bb黎做籌碼,冇用架,個男人係唔要就唔要



別墅

積分: 953


86#
發表於 15-5-19 04:50 |只看該作者

回覆:我發現………………我有左

其實如果你自己有能力係應該叫你生個bb出黎,但係我可以講的就係,出世後bb係咪真係幸福,好似我甘,初初發現有左果陣其實都知個c6好大男人好控制狂,人人都勸我諗清楚,但係我死都要嫁,結果生左呀b出黎,我同呀b成日淪落係娘家,根本一d幸福都冇,到bb依家兩歲,佢先叫離婚,仲話以後都唔見個仔,我真係好後悔,好似害左個仔甘


禁止訪問

積分: 1623


85#
發表於 15-5-17 06:41 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+bitbitma+於+15-05-13+發表生

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 595


84#
發表於 15-5-17 03:34 |只看該作者
既然你一早想用bb做籌碼,我覺得呢個係緣份尼既!


禁止訪問

積分: 880


83#
發表於 15-5-14 14:31 |只看該作者

引用:Quote:馬丁c9 發表於 15-5-13 18:37 我同c6

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 343


82#
發表於 15-5-14 10:45 |只看該作者

回覆:馬丁c9 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 145


81#
發表於 15-5-14 10:36 |只看該作者


別墅

積分: 570


80#
發表於 15-5-14 10:12 |只看該作者

回覆:我發現………………我有左

感情唔好又攪?


子爵府

積分: 14135


79#
發表於 15-5-14 09:49 |只看該作者
馬丁c9 發表於 15-5-13 18:37
我同c6好好商量後,都係決定要,謝謝各位,我也相信可能真的同bb好有緣,因為医生話我子宮係向內屈……其實 ...
樓主妳都要保持心情開朗, 妳開心BB自然感受到, 家庭多一位成員生活及氣氛都不同了, 希望你們可以從新來過生活更美好 ^___^


大宅

積分: 3378


78#
發表於 15-5-14 03:04 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 WinnieCatCat 於 15-05-13 發

原帖由 馬丁c9 於 15-05-13 發表
我同c6好好商量後,都係決定要,謝謝各位,我也相信可能真的同bb好有緣,因為医生話我子宮係向內屈……其實 ...
祝福你


禁止訪問

積分: 880


77#
發表於 15-5-13 23:16 |只看該作者

引用:回覆 馬丁c9 的帖子祝你地一家大細 幸福 快

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 880


76#
發表於 15-5-13 23:15 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 馬丁c9 於 15-05-11 發表我自

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5077


75#
發表於 15-5-13 22:26 |只看該作者
回覆 馬丁c9 的帖子

祝你地一家大細 幸福 快樂,加油吖!
禁止在頭像相片,自定義頭銜,個人簽名,使用帶有 商業/個人/團體 廣告或宣傳推介成份之字句/圖片/超連結


複式洋房

積分: 372


74#
發表於 15-5-13 22:09 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 小豬澄 於 15-05-11 發表我會

原帖由 馬丁c9 於 15-05-11 發表
我自己有能力,但感情不穩定,我只怕將來個bb缺乏夫愛……
生啦!我單身都生,你有能力就更加要生。老公唔好,但仔女係一定會對你好, 等佢大啲你就知,一定要保住呀!


大宅

積分: 1510


73#
發表於 15-5-13 20:03 |只看該作者
馬丁c9 發表於 15-5-13 18:37
我同c6好好商量後,都係決定要,謝謝各位,我也相信可能真的同bb好有緣,因為医生話我子宮係向內屈……其實 ...
要做父母,希望你地真係認真考慮清楚,珍惜比此同小生命


珍珠宮

積分: 47485

畀面勳章 環保接龍勳章


72#
發表於 15-5-13 18:52 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 WinnieCatCat 於 15-05-13 發

原帖由 馬丁c9 於 15-05-13 發表
我同c6好好商量後,都係決定要,謝謝各位,我也相信可能真的同bb好有緣,因為医生話我子宮係向內屈……其實 ...
祝你一家幸福快樂
亦希望你願望成真加油


禁止訪問

積分: 880


71#
發表於 15-5-13 18:37 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 馬丁c9 於 15-05-12 發表避孕

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo