爸爸專區

跳至

首頁
12

尾頁
   0


子爵府

積分: 14954


1#
發表於 15-5-16 00:20 |只看該作者
28見到啲水貨佬賣嘅水貨車,嗰口價係咪首次稅,驗車,牌費全包㗎?




民房

積分: 6


27#
發表於 15-11-26 11:34 |只看該作者

回覆:Kitty媽媽 的帖子

可否pm車行資料我,謝謝




大宅

積分: 2529


26#
發表於 15-11-23 19:12 |只看該作者

回覆:hinyuMa 的帖子

其實我都係揾公司代Bid同代辦手續,由日本運返香港 ,代驗環保及出牌。雖然要等成3個月,但係可以自己揀啱心水車,日本分紙又比較可靠,咪數同分紙上的相差幾拾咪。到而家揸咗兩年都咁滿意。


別墅

積分: 773


25#
發表於 15-11-23 17:04 |只看該作者
回覆 mrslili 的帖子

你可以PM 我嗎?


子爵府

積分: 12062


24#
發表於 15-11-23 14:19 |只看該作者

回覆:morekwok 的帖子

我都係買左依部呀


複式洋房

積分: 231


23#
發表於 15-11-7 14:12 |只看該作者
回覆 Kitty媽媽 的帖子

請問可pm我嗎 , 想買部水貨Rumion , 謝謝


公爵府

積分: 25275


22#
發表於 15-10-21 21:06 |只看該作者

回覆:想問下未出牌啲水貨車

我都想要pm,thx




子爵府

積分: 14178


21#
發表於 15-10-21 21:01 |只看該作者

引用:我剛買左架水貨sienta,未出牌,在車行買,

原帖由 mrslili 於 15-05-19 發表
我剛買左架水貨sienta,未出牌,在車行買,所有费用都包,(除牌費)。車行比我先驗車,車ok才落訂。驗車1100 ...
可以pm我嗎? thx


子爵府

積分: 14954


20#
發表於 15-10-21 13:10 |只看該作者

引用:Quote:mrslili+發表於+15-5-19+18:47+我剛

原帖由 babehim 於 15-10-21 發表
麻煩你pm 我,thx
比人推返上黎,佢地講係綠x , 不過建議你地睇多幾間自己再做下功課




子爵府

積分: 14954


19#
發表於 15-10-21 13:10 |只看該作者

引用:回覆+mrslili+的帖子mrslili,可以pm資料給

原帖由 cutebb88 於 15-10-18 發表
回覆 mrslili 的帖子

mrslili,可以pm資料給我嗎?thx^^
比人推返上黎,佢地講係綠x , 不過建議你地睇多幾間自己再做下功課




大宅

積分: 1878


18#
發表於 15-10-21 12:29 |只看該作者
mrslili 發表於 15-5-19 18:47
我剛買左架水貨sienta,未出牌,在車行買,所有费用都包,(除牌費)。車行比我先驗車,車ok才落訂。驗車1100 ...
麻煩你pm 我,thx


別墅

積分: 535


17#
發表於 15-10-18 02:35 |只看該作者
回覆 mrslili 的帖子

mrslili,可以pm資料給我嗎?thx^^


別墅

積分: 535


16#
發表於 15-10-18 02:33 |只看該作者
回覆 Kitty媽媽 的帖子

kitty 媽媽,可以pm資料給我嗎?thx^^


複式洋房

積分: 106


15#
發表於 15-5-19 23:11 |只看該作者

回覆:想問下未出牌啲水貨車

另外有個做法,就係去返啲車的車會群組,買返啲師兄放的車, 因為較hit 的水貨車都係那幾個款, 水貨車返來後都要花些錢去做維修。


大宅

積分: 1367


14#
發表於 15-5-19 22:37 |只看該作者
jaykate 發表於 15-5-19 17:25
試過經代BID 由日本BID 返來到出牌,所花的錢比本地水貨車行出車多,但最少可以知清楚係部乜野車. 由此經驗 ...


花既錢應該唔會比車行多,應該比車行少,如果你對比 28car 那個 3 分樓下既車,咁無計....

同分數,買 4 分車,一般多數比車行平 $10000 以上,不過我未試過,這些資料係某間代 BID 的公司說的。



子爵府

積分: 14954


13#
發表於 15-5-19 20:43 |只看該作者

引用:試過經代BID+由日本BID+返來到出牌,所花的

原帖由 jaykate 於 15-05-19 發表
試過經代BID 由日本BID 返來到出牌,所花的錢比本地水貨車行出車多,但最少可以知清楚係部乜野車. 由此經驗 ...
謝謝




子爵府

積分: 14954


12#
發表於 15-5-19 20:43 |只看該作者

引用:我剛買左架水貨sienta,未出牌,在車行買,

原帖由 mrslili 於 15-05-19 發表
我剛買左架水貨sienta,未出牌,在車行買,所有费用都包,(除牌費)。車行比我先驗車,車ok才落訂。驗車1100 ...
麻煩你pm我呀,謝謝。




大宅

積分: 2296


11#
發表於 15-5-19 18:47 |只看該作者

回覆:werty 的帖子

我剛買左架水貨sienta,未出牌,在車行買,所有费用都包,(除牌費)。車行比我先驗車,車ok才落訂。驗車1100元就自己比,如果車有問題,車行會賠2000元比客做驗車费及補償……我就觉得均真。之後有乜問题,車行又肯幫我跟,我第-次買車,不敢去28找私讓,太多出事case,如有需要你pm我比車行facebook你自己上去睇


複式洋房

積分: 106


10#
發表於 15-5-19 17:25 |只看該作者
試過經代BID 由日本BID 返來到出牌,所花的錢比本地水貨車行出車多,但最少可以知清楚係部乜野車. 由此經驗可知水貨車行將會給你一部怎樣的車. 真係要小心, 最好找第三方驗車才落訂.


子爵府

積分: 14954


9#
發表於 15-5-18 09:49 |只看該作者

引用:+本帖最後由+Kitty媽媽+於+15-5-18+08:58+

原帖由 Kitty媽媽 於 15-05-18 發表
本帖最後由 Kitty媽媽 於 15-5-18 08:58 編輯

水貨佬賣嘅水貨車,日本水貨車會有分數,最高 5 分,但當 ...





首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo