夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   3


大宅

積分: 1522


1#
發表於 15-5-17 00:39 |只看該作者
C6因為數疊數欠債三十万,人工2万幾3万,計落一期還2万,我繫ftm媽咪阿仔9月返K1,因為好煩破產後會否影響小朋友,到底繫贊成佢破產好定繫一期期還數好,請大家俾下意見,吾該曬


水晶宮

積分: 64556

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 玩具勳章 冬日勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章


69#
發表於 15-5-19 16:51 |只看該作者

回覆:C6想破產

仲有無街數先?要攪清楚


珍珠宮

積分: 31256


68#
發表於 15-5-19 12:22 |只看該作者
kling84321 發表於 15-5-18 18:34
繫埋穩介賭熱線講明情況就有人幫手。

申請咗佢公司HR都會知架喎..


男爵府

積分: 9646

育兒性格勳章


67#
發表於 15-5-19 12:16 |只看該作者
為左30萬就破產?以後想搵銀行借錢例如買樓之類就難啦,還得起就還啦比D責任心,唔係下下破產就算數...


別墅

積分: 646


66#
發表於 15-5-19 11:33 |只看該作者
1. 戒賭
2. 30萬欠什麼財務?欠街數多少?
因為黑財破産都照追! 街數可否遲些還?先處理財仔!
沒有銀行數,相信信貸出了問題,較難做債務重組.....
3. 若果破産後,ー般可有你們3人生活費,租金,子女學費,水電煤,衣服,供養父母(可能),雜項....

可以參考ー下!


琥珀宮

積分: 156818

虎到金來勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


65#
發表於 15-5-19 03:31 |只看該作者

引用:我係樓主第一時間自己揾工做個仔既問題都唔

原帖由 wing514 於 15-05-18 發表
我係樓主第一時間自己揾工做
個仔既問題都唔係大問題, 馬死就要落地行架啦
個老公咁, 有第一次就有第二次
無錯,邊到有得諗人地湊無心機湊。

馬死落地行。

做個好榜樣比個仔睇,有咩事咪最多辛苦d去解決。而唔係不負責任咁逃避。




珍珠宮

積分: 38450


64#
發表於 15-5-18 23:21 |只看該作者

回覆:C6想破產

如果唔戒賭,還完呢畢數又會有第二畢

希望一家人每日開開心心返工(返學)去, 平平安安放工(放學)來!
全世界可以睇小佢,但佢亞媽我一定唔可以!
以平常心對待無常事~~~試問有多少人能做到呢!?


伯爵府

積分: 19396


63#
發表於 15-5-18 22:37 |只看該作者
三十万去破產, 好唔值得, 之後好多野都申請唔到, 而且係人格破產, 可能你地覺得冇乜野, 但我自己過唔到自己, 樓主老公根本有能力還到三十万


大宅

積分: 1522


62#
發表於 15-5-18 21:13 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 kling84321 於 15-05-18 發表

原帖由 serinawong 於 15-05-18 發表
應該是,明愛網上話幾日內就有專員跟進,點都要試下,睇返你D舊post, 已不是第一第二次,再唔解決,你都要 ...
繫吖


別墅

積分: 634


61#
發表於 15-5-18 21:01 |只看該作者

回覆:C6想破產

上google 打破產 影響。




別墅

積分: 872


60#
發表於 15-5-18 20:58 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+serinawong+於+15-05-18+發表

原帖由 kling84321 於 15-05-18 發表
繫埋穩介賭熱線講明情況就有人幫手。
應該是,明愛網上話幾日內就有專員跟進,點都要試下,睇返你D舊post, 已不是第一第二次,再唔解決,你都要諗後路




侯爵府

積分: 20309


59#
發表於 15-5-18 20:41 |只看該作者

回覆:C6想破產

你C6係因為賭而攪到周身債,如果以破產來解決問題,等同縱容佢下次再賭,佢要為自己做錯既事而承擔責任

如果係我,个囝一定交比6299湊,自己返出來打工,宜家茶餐廳做都最小有11K,兩公婆加埋3XK,扣除开支,每月可以還15K,2、3年咪攪掂

你6299年紀又唔係大,2个大人湊1个小朋友都唔掂,仲有,宜家係佢哋个囝,攪咗个爛灘子出來,好應該幫下手

破產後除了扣起幾千使費,餘下拿來還款,咁咪又係成分量都拿去還債,仲要背上破產名義,將來想問銀行申請咭、借錢買樓、做生意,麥都唔得,唔值

你先去check下債務重組,可以点還法,想還得冇咁吃力,最多還多小小利息,就算將來亞囝知道,反而你可以教佢,做錯事要承擔


公爵府

積分: 27460


58#
發表於 15-5-18 19:34 |只看該作者

回覆:kling84321 的帖子

咁樣,就要綜合下喇


大宅

積分: 1522


57#
發表於 15-5-18 18:34 |只看該作者

引用:為30萬破産唔值得,你老公人工唔低,幾年就

原帖由 serinawong 於 15-05-18 發表
為30萬破産唔值得,你老公人工唔低,幾年就還到,而且還錢其間仲可以自由,唔駛受破產约束,至於對小朋友有 ...
繫埋穩介賭熱線講明情況就有人幫手。


別墅

積分: 872


56#
發表於 15-5-18 17:36 |只看該作者

回覆:C6想破產

為30萬破産唔值得,你老公人工唔低,幾年就還到,而且還錢其間仲可以自由,唔駛受破產约束,至於對小朋友有冇影响,又点会冇呢,record 跟一世,唔知会唔会有日俾record影响到,想買樓俾小朋友住好D但唔可以,因为借唔到錢,破產期間想買D好野俾小朋友,但唔得,因为你老公一分一毫要俾人監管,如果買左保险,應该都要cut, 呀仔touchwood入院就排政府。

其实破完產都要還錢架喎,除左必要開支,其他都要用來還錢,所以有老公既名包括樓户口会凍結還錢,係唔係都要還,做咩要破產咁還。仲有其他限制,所以值唔值得同屋企人谂。

但最重要介賭,如果只係呢次就幫下佢,唔係就捉佢介賭。




公爵府

積分: 29353

開心吸收勳章 hashtag影視迷勳章


55#
發表於 15-5-18 17:35 |只看該作者
30萬唔洗破產呱? 叫你老公搞好債務重組先啦

同埋, 賭仔真係信唔過, 哩頭幫佢搞掂幾十萬, 果頭又有幾十萬, 我係你我就自己出番黎做野
.........................................


大宅

積分: 3630


54#
發表於 15-5-18 17:15 |只看該作者
kling84321 發表於 15-5-18 09:10
三十万繫埋重組吾到
我同事做過廿萬
保障自己同個仔,搵人幫手湊仔,自己出返黎做野
賭仔真係信唔過,唔為自己都為個仔諗下

30萬真係好細數,為左少少錢破產真係唔值,而且仲非常不負責任
希望你老公回頭是岸,仔都生埋,身教好重要


大宅

積分: 2228


53#
發表於 15-5-18 16:11 |只看該作者

回覆:kling84321 的帖子

搵甘多唔晒破產啦,辛苦2,3年乜都還晒啦,破佐產係就係唔晒還,但搵到既錢都要拿去還,只係夠基本生活費,以你C6搵成2,3萬,大可同銀行一筆過借來還晒,再分期還,破產尼家野未到最後,真係唔好想,影響好大


大宅

積分: 2237


52#
發表於 15-5-18 15:19 |只看該作者
marykk 發表於 15-5-17 11:08
如我係你會出去做番野先
因為佢未必可以依靠
Agree


別墅

積分: 956


51#
發表於 15-5-18 15:17 |只看該作者
30唔駛破產啦...

我22歳果陣幫老豆咩咗條賭債上身廿幾萬...果陣人工一萬唔到...

結果我分咗4年, 每個月還5千, 就咁還清筆費用, 身家仲好清白...

您好應該將所有債項放埋同一間財務公司...然後將債項拖長少少還款期..

雖然利息會俾多咗...但係相對還款額會容易應付到...


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo