懷孕前後

跳至

首頁
12

尾頁
   0


複式洋房

積分: 186


1#
發表於 15-5-17 09:57 |只看該作者
第三十八週,個肚比之前硬左,但行路依然自如,上個星期醫生話bb已落盤五分二。 唔知肚硬又代表啲咩呢?


子爵府

積分: 14043


26#
發表於 15-5-20 00:51 |只看該作者

引用:第三十八週,個肚比之前硬左,但行路依然自

原帖由 DaphneSweet 於 15-05-17 發表
第三十八週,個肚比之前硬左,但行路依然自如,上個星期醫生話bb已落盤五分二。 唔知肚硬又代表啲咩呢?

...
e生會講落到幾多架?是不是用超聲波睇?




公爵府

積分: 27460


25#
發表於 15-5-18 23:25 |只看該作者

回覆:DaphneSweet 的帖子

後期係會經常咁嘅,假宮縮


洋房

積分: 40


24#
發表於 15-5-18 23:11 |只看該作者

回覆:進入38週

我都係,38週5,成日瞓唔到,原來係好正常!





公爵府

積分: 27735


23#
發表於 15-5-18 21:39 |只看該作者

引用:第三十八週,個肚比之前硬左,但行路依然自

原帖由 DaphneSweet 於 15-05-17 發表
第三十八週,個肚比之前硬左,但行路依然自如,上個星期醫生話bb已落盤五分二。 唔知肚硬又代表啲咩呢?

...
好正常…落盤就會咁


珍珠宮

積分: 35821


22#
發表於 15-5-18 21:24 |只看該作者

回覆:進入38週

假宮縮,如果你宮縮得越來越密,證明真宮縮


男爵府

積分: 6822

育兒性格勳章


21#
發表於 15-5-18 21:20 |只看該作者
37周覆診有照有沒有掉頭,今日38周都有照因假宮縮肚皮硬摸唔到胎位,所以助產士再照
我是助產士小組
反而36周見醫生只是姑娘摸肚有掉頭,沒有照


男爵府

積分: 5117

Poo得好勳章 笑得好勳章 BB防敏心得分享勳章 瞓得好勳章 Xmas吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第一回


20#
發表於 15-5-18 21:07 |只看該作者

引用:Quote:域琪425+發表於+15-5-18+16:29+我38

原帖由 hunghungb 於 15-05-18 發表
我同你差不多,今日廣華照話落左2/5,所以會好聚
想問廣華係咪臨生會再照?因為我只係oscar時照過,thx




大宅

積分: 1352


19#
發表於 15-5-18 21:05 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+DaphneSweet+於+15-05-17+發

原帖由 新手mame 於 15-05-18 發表
咁勁仲行到!我行一陣覺得好累啦…
夜晚訓得唔好,一定要去厠所
煮個飯都累到死…腰又痛又累個肚又 ...
我都係有d搞肚痛及 M 痛喎




男爵府

積分: 6822

育兒性格勳章


18#
發表於 15-5-18 16:41 |只看該作者
域琪425 發表於 15-5-18 16:29
我38週啦,想問問各位媽媽點樣先唯之落咗盤呀?我就個恥骨位痛囉,有瞓醒起身果時同行路都痛囉,咁姐係咪已 ...
我同你差不多,今日廣華照話落左2/5,所以會好聚


大宅

積分: 2579


17#
發表於 15-5-18 16:29 |只看該作者

回覆:進入38週

我38週啦,想問問各位媽媽點樣先唯之落咗盤呀?我就個恥骨位痛囉,有瞓醒起身果時同行路都痛囉,咁姐係咪已經落咗盤啦?


大宅

積分: 3992


16#
發表於 15-5-18 14:21 |只看該作者
tatababy123 發表於 15-5-18 00:10
我38w4,都係無動靜,晚晚3,4點先訓到,又係訓到11,12點。。等待中。。。。。

...

我果陣時都晚晚訓唔到,墊高隻枕頭風,半訓半坐咁。


大宅

積分: 3992


15#
發表於 15-5-18 14:19 |只看該作者
38周足月喇,落咗盤嘅話,好快就生得。肚硬喺假性宮縮。


大宅

積分: 1608


14#
發表於 15-5-18 14:13 |只看該作者

引用:第三十八週,個肚比之前硬左,但行路依然自

原帖由 DaphneSweet 於 15-05-17 發表
第三十八週,個肚比之前硬左,但行路依然自如,上個星期醫生話bb已落盤五分二。 唔知肚硬又代表啲咩呢?

...
咁勁仲行到!我行一陣覺得好累啦…
夜晚訓得唔好,一定要去厠所
煮個飯都累到死…腰又痛又累個肚又成日硬
仲好似腸胃炎咁有時痛一陣又冇左!


翡翠宮

積分: 92389

BB防敏心得分享勳章


13#
發表於 15-5-18 13:58 |只看該作者
多D休息,平時可以適當散步,仲有2W就可以同BB見面喇。


複式洋房

積分: 186


12#
發表於 15-5-18 13:33 |只看該作者

回覆:littlecrystalli 的帖子

健康院話我地知嫁


別墅

積分: 747


11#
發表於 15-5-18 01:28 |只看該作者

回覆:進入38週

落左幾多份幾,請問係私家定政府醫生講俾你地知架?




大宅

積分: 2677


10#
發表於 15-5-18 00:10 |只看該作者

引用:今日38w1,未有動靜,個肚有時會硬,腰骨好

原帖由 ricky0223 於 15-05-17 發表
今日38w1,未有動靜,個肚有時會硬,腰骨好痛,最大問題係晚上訓吾到,訓下醒下,早上訓到11、2點,日頭成 ...
我38w4,都係無動靜,晚晚3,4點先訓到,又係訓到11,12點。。等待中。。。。。


複式洋房

積分: 186


9#
發表於 15-5-17 16:47 |只看該作者

回覆:進入38週

會呀, 做少少嘢就會好攰


大宅

積分: 1352


8#
發表於 15-5-17 16:45 |只看該作者

回覆:進入38週

我今天 39w 啦,醫生又沒有說落盆落左幾多分之幾,我自己感覺就好低,成日要用手托住先至行到路。
仲有成日會突然之間好攰,大家會不會?




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo