懷孕前後

跳至

首頁
12

尾頁
   1


大宅

積分: 3523


1#
發表於 15-5-18 12:18 |只看該作者
本帖最後由 yyc1027 於 15-5-18 12:18 編輯

想請教各位媽媽分享下經驗通常陣痛入院/穿水入院...
去到入產房, 大概幾耐?

我老公想陪產
佢番OFFICE工既
放工時間係5:45

我地想預下時間
睇下到時佢放工過黎
定係一路係醫院等@_@
因為始終待產假好短
唔想曬左;-|


別墅

積分: 584


23#
發表於 15-5-20 12:59 |只看該作者

引用:Quote:Sharon_Baby 發表於 15-5-19 09:11

原帖由 yyc1027 於 15-05-20 發表
哈哈
咁呢樣我又唔太擔心
因為我日日番工都要行= =
你就好
呢胎我更唔願郁=_=


珍珠宮

積分: 32075

2025勳章蛇年勳章 2021可愛聖誕B勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


22#
發表於 15-5-20 08:47 |只看該作者

回覆:政府醫院老公陪產一問

去定喇


大宅

積分: 3523


21#
發表於 15-5-20 08:42 |只看該作者
Sharon_Baby 發表於 15-5-19 09:11
係我都覺得好耐
可能我運動做得少, 唔夠氣又唔夠力
你最後1周行多d 啦, 希望有用


哈哈
咁呢樣我又唔太擔心
因為我日日番工都要行= =
本身又做開運動XD


大宅

積分: 3523


20#
發表於 15-5-20 08:41 |只看該作者
長琦良美 發表於 15-5-19 19:11
待產假好似係可以自己定,總之係太太生果日十星期內放就ok唔該曬><!!!


男爵府

積分: 8820


19#
發表於 15-5-19 19:11 |只看該作者

引用:Quote:ElsieYek 發表於 15-5-18 21:19 我第

原帖由 yyc1027 於 15-05-19 發表
/___"
如果呀B係星期6/日先出世
咁老公係咪可以另外拎假拎3日架/?
待產假好似係可以自己定,總之係太太生果日十星期內放就ok
1432033867961.jpg


男爵府

積分: 8329


18#
發表於 15-5-19 09:35 |只看該作者
好偉大呀!


別墅

積分: 584


17#
發表於 15-5-19 09:11 |只看該作者

引用:Quote:Sharon_Baby 發表於 15-5-18 20:52

原帖由 yyc1027 於 15-05-19 發表
@_@都好耐下``
我都覺得好耐
可能我運動做得少, 唔夠氣又唔夠力
你最後1周行多d 啦, 希望有用


大宅

積分: 3910

畀面勳章


16#
發表於 15-5-19 09:05 |只看該作者
呢D 真係無得預GA....我見有朋友係醫院好耐都未生到
所以都係生得個時, 先即刻請假過來陪你好D


珍珠宮

積分: 48089

BB防敏心得分享勳章


15#
發表於 15-5-19 08:52 |只看該作者
政府係生先叫到架


大宅

積分: 3523


14#
發表於 15-5-19 08:48 |只看該作者
ElsieYek 發表於 15-5-18 21:19
我第一胎由穿水到入產房要3X個鐘,生就半個鐘,第二胎由陣痛到生都係三個鐘,呢d野真係好難預計

...

/___\"
如果呀B係星期6/日先出世
咁老公係咪可以另外拎假拎3日架/?


大宅

積分: 3523


13#
發表於 15-5-19 08:48 |只看該作者
Sharon_Baby 發表於 15-5-18 20:52
我上胎11:30 穿水, c6 傍晚6點左右到, 凌晨生
@_@都好耐下``


大宅

積分: 3523


12#
發表於 15-5-19 08:47 |只看該作者
codeecct 發表於 15-5-18 18:04
其實順產真係無得預,我自己就朝早10點見紅入院,到夜晚12點先開始5分鐘一次陣痛,半夜2點開咗2度,到4點開 ...
><辛苦曬啦媽媽
希望我呀女乖乖地=3=


大宅

積分: 3523


11#
發表於 15-5-19 08:46 |只看該作者
jocberry 發表於 15-5-18 17:41
放鬆d,我唔諗住嚇你,只係講兩個極端個案俾你參考,之前睇過有調查指第一胎預7-14hrs~加油!!

...
我想老公放工後先黎-V-如果可以
咁就唔洗曬左半日><


男爵府

積分: 5825

BK Milk勳章


10#
發表於 15-5-18 21:19 |只看該作者

回覆:政府醫院老公陪產一問

我第一胎由穿水到入產房要3X個鐘,生就半個鐘,第二胎由陣痛到生都係三個鐘,呢d野真係好難預計


別墅

積分: 584


9#
發表於 15-5-18 20:52 |只看該作者

回覆:EstrellaDamm 的帖子

我上胎11:30 穿水, c6 傍晚6點左右到, 凌晨生


水晶宮

積分: 55381


8#
發表於 15-5-18 18:33 |只看該作者
yyc1027 發表於 15-5-18 12:18
想請教各位媽媽分享下經驗通常陣痛入院/穿水入院...
去到入產房, 大概幾耐?
冇得預。個個唔同,可快可慢。


子爵府

積分: 13170

畀面勳章 BK Milk勳章


7#
發表於 15-5-18 18:04 |只看該作者

回覆:政府醫院老公陪產一問

其實順產真係無得預,我自己就朝早10點見紅入院,到夜晚12點先開始5分鐘一次陣痛,半夜2點開咗2度,到4點開咗四五度入產房,第二朝9點幾生。產前病房姑娘原本話開到七度可以叫老公入去陪產,點知到我開到差不多七度,問產房姑娘幾時可以叫老公入嚟,佢話要生得先可以叫後尾到開到八九度真係好痛,好想老公喺度,再追問姑娘先俾老公入




大宅

積分: 1820


6#
發表於 15-5-18 17:53 |只看該作者

回覆:政府醫院老公陪產一問

同公司講定生得就走


大宅

積分: 3052

叻叻勳章 睛靈勳章


5#
發表於 15-5-18 17:41 |只看該作者

回覆:政府醫院老公陪產一問

放鬆d,我唔諗住嚇你,只係講兩個極端個案俾你參考,之前睇過有調查指第一胎預7-14hrs~加油!!


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo