立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 3523
別墅
積分: 584
原帖由 yyc1027 於 15-05-20 發表 哈哈 咁呢樣我又唔太擔心 因為我日日番工都要行= =
珍珠宮
積分: 32075
Sharon_Baby 發表於 15-5-19 09:11 係我都覺得好耐 可能我運動做得少, 唔夠氣又唔夠力 你最後1周行多d 啦, 希望有用
長琦良美 發表於 15-5-19 19:11 待產假好似係可以自己定,總之係太太生果日十星期內放就ok唔該曬><!!!
男爵府
積分: 8820
原帖由 yyc1027 於 15-05-19 發表 /___" 如果呀B係星期6/日先出世 咁老公係咪可以另外拎假拎3日架/?
積分: 8329
原帖由 yyc1027 於 15-05-19 發表 @_@都好耐下``
積分: 3910
積分: 48089
ElsieYek 發表於 15-5-18 21:19 我第一胎由穿水到入產房要3X個鐘,生就半個鐘,第二胎由陣痛到生都係三個鐘,呢d野真係好難預計 ...
Sharon_Baby 發表於 15-5-18 20:52 我上胎11:30 穿水, c6 傍晚6點左右到, 凌晨生
codeecct 發表於 15-5-18 18:04 其實順產真係無得預,我自己就朝早10點見紅入院,到夜晚12點先開始5分鐘一次陣痛,半夜2點開咗2度,到4點開 ...
jocberry 發表於 15-5-18 17:41 放鬆d,我唔諗住嚇你,只係講兩個極端個案俾你參考,之前睇過有調查指第一胎預7-14hrs~加油!! ...我想老公放工後先黎-V-如果可以咁就唔洗曬左半日><
我想老公放工後先黎-V-如果可以
積分: 5825
水晶宮
積分: 55381
yyc1027 發表於 15-5-18 12:18 想請教各位媽媽分享下經驗通常陣痛入院/穿水入院... 去到入產房, 大概幾耐?
子爵府
積分: 13170
積分: 1820
積分: 3052
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy