母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1512


1#
發表於 15-5-20 05:06 |只看該作者
奶太多,一邊都清唔曬!仲有另一邊要泵出黎,
咁样,bb只能食到前奶,食唔到後奶!!怎辦?
如先擠前奶出黎,佢食後奶,咁佢次次清,又怕会更多奶!惡性循環,怎辦?
係未要放棄埋身才可挽救?


大宅

積分: 1512


19#
發表於 15-5-21 15:24 |只看該作者

引用:我開頭都係太多,姑娘教連續兩次餵同一邊,

原帖由 sukie_soso 於 15-05-20 發表
我開頭都係太多,姑娘教連續兩次餵同一邊,第三第四次先餵另一邊,如此類推,之後調節到就可以轉返一次。 ...
學到嘢!thx


大宅

積分: 1542


18#
發表於 15-5-21 09:11 |只看該作者

回覆:是否要放棄埋身,才可解決太多奶?

乳房係個好神奇器官,唔用泵俾B啜,360度幫你啜通乳腺,供需平衡後你就唔會谷啦,距會識得自我調節!加油呀!


男爵府

積分: 5666


17#
發表於 15-5-20 20:01 |只看該作者
我開頭都係太多,姑娘教連續兩次餵同一邊,第三第四次先餵另一邊,如此類推,之後調節到就可以轉返一次。


大宅

積分: 1512


16#
發表於 15-5-20 19:03 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 nor.nat. 於 15-05-20 發表奶

原帖由 小mama 於 15-05-20 發表
太多奶係因泵得太多

你唔好泵清,泵到覺得舒服唔谷就停,奶會慢慢小,ji都可要,泵清愈泵愈多食唔晒,你仲 ...
唔谷,但有啲硬,唔通啲硬会唔会塞架?


大宅

積分: 1512


15#
發表於 15-5-20 19:01 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 nor.nat. 於 15-05-20 發表第

原帖由 幸福小珊子 於 15-05-20 發表
梗係唔係啦,食淨嘅後奶唔會消息架,總之兩個鐘內都餵同一邊
但佢通常三至四個鐘先食,兩個鐘咁快佢唔肯食!


用戶要求終止服務

積分: 5479


14#
發表於 15-5-20 17:36 |只看該作者

引用:奶太多,一邊都清唔曬!仲有另一邊要泵出黎

原帖由 nor.nat. 於 15-05-20 發表
奶太多,一邊都清唔曬!仲有另一邊要泵出黎,
咁样,bb只能食到前奶,食唔到後奶!!怎辦?
如先擠前奶出黎 ...
唔好泵咪得lor, 身邊自己會調節bb需要份量
餵完又泵身體咪以為你要雙份先夠


男爵府

積分: 6934


13#
發表於 15-5-20 15:58 |只看該作者

回覆:是否要放棄埋身,才可解決太多奶?

如果初生,係正常,等身體調節左就無問題


大宅

積分: 2808

食得好勳章 美好大世界2017勳章 BK Milk勳章


12#
發表於 15-5-20 15:12 |只看該作者

回覆:是否要放棄埋身,才可解決太多奶?

奶係無得泵清,你越泵只會越多,由佢埋身食,食幾多就幾多,過一排身體會自動調節返正確奶量。


珍珠宮

積分: 41556


11#
發表於 15-5-20 12:43 |只看該作者

引用:奶太多,一邊都清唔曬!仲有另一邊要泵出黎

原帖由 nor.nat. 於 15-05-20 發表
奶太多,一邊都清唔曬!仲有另一邊要泵出黎,
咁样,bb只能食到前奶,食唔到後奶!!怎辦?
如先擠前奶出黎 ...
太多奶係因泵得太多

你唔好泵清,泵到覺得舒服唔谷就停,奶會慢慢小,ji都可要,泵清愈泵愈多食唔晒,你仲辛苦


大宅

積分: 1420


10#
發表於 15-5-20 11:48 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+幸福小珊子+於+15-05-20+發表

原帖由 nor.nat. 於 15-05-20 發表
第二餐,可食到前一餐既後奶架咩?我以為每一餐都重新開始
梗係唔係啦,食淨嘅後奶唔會消息架,總之兩個鐘內都餵同一邊




大宅

積分: 1199


9#
發表於 15-5-20 11:39 |只看該作者

回覆:nor.nat. 的帖子

減泵,唔駛擔心BB唔夠飽。佢唔飽一定會喊繼續食。仲要記住你既身體唔係機器,唔係呢餐食完就會自動restart
放鬆D,好好enjoy!




大宅

積分: 1512


8#
發表於 15-5-20 08:59 |只看該作者

引用:你試下唔好泵,你話bb食唔到後奶,你泵清左

原帖由 幸福小珊子 於 15-05-20 發表
你試下唔好泵,你話bb食唔到後奶,你泵清左,到佢下次埋身佢都係食唔到後奶

其實前奶唔係話你啜到幾多就即 ...
第二餐,可食到前一餐既後奶架咩?我以為每一餐都重新開始


大宅

積分: 1420


7#
發表於 15-5-20 08:29 |只看該作者

回覆:是否要放棄埋身,才可解決太多奶?

你試下唔好泵,你話bb食唔到後奶,你泵清左,到佢下次埋身佢都係食唔到後奶

其實前奶唔係話你啜到幾多就即變後奶

而係慢慢變成後奶,種以唔駛太擔心食唔食到後奶

但如果真係擔心,你可以兩個鐘內要餵都係餵一邊,啃第一餐食唔到嘅後奶,你可以第二餐食返

仲有就係,你只要唔泵齋埋身,佢會做少啲奶架喇




大宅

積分: 1512


6#
發表於 15-5-20 08:11 |只看該作者

引用:Quote:nor.nat. 發表於 15-5-20 05:06 奶太

原帖由 bosch 於 15-05-20 發表
bb 幾大?

你埋身餵果陣,先左邊後右邊咁餵,下一餐係先右後左邊咁餵,bb 可以飲得多d 後奶。
一邊都啜唔曬


大宅

積分: 1512


5#
發表於 15-5-20 08:10 |只看該作者

引用:淨埋身唔好泵,過幾日就少。唔會少咗後奶,

原帖由 paulman 於 15-05-20 發表
淨埋身唔好泵,過幾日就少。
唔會少咗後奶,只會少咗前奶
你意思係埋身多啲後奶?


大宅

積分: 1904


4#
發表於 15-5-20 07:31 |只看該作者
淨埋身唔好泵,過幾日就少。
唔會少咗後奶,只會少咗前奶


瑪瑙宮

積分: 128559

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 開心吸收勳章


3#
發表於 15-5-20 06:46 |只看該作者
nor.nat. 發表於 15-5-20 05:06
奶太多,一邊都清唔曬!仲有另一邊要泵出黎,
咁样,bb只能食到前奶,食唔到後奶!!怎辦?
如先擠前奶出黎 ...
bb 幾大?

你埋身餵果陣,先左邊後右邊咁餵,下一餐係先右後左邊咁餵,bb 可以飲得多d 後奶。

我第一胎時只係擠約一安出黎,之後埋身,最後俾番前奶俾bb飲。


大宅

積分: 1512


2#
發表於 15-5-20 05:15 |只看該作者

回覆:是否要放棄埋身,才可解決太多奶?

現在唔泵清,而減產,但会否不足後奶?


首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo