自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   1


男爵府

積分: 9809


1#
發表於 15-5-21 21:19 |只看該作者
的起心肝減肥幾年前試過節食點知胸都縮埋,怕怕
有無心得分享下




大宅

積分: 2294


28#
發表於 15-5-22 13:43 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 cocoli1026 於 15-05-21 發表

原帖由 kammm_0520 於 15-05-21 發表
唔想跑步😪地貧跑兩步都暈
游蛙泳,胸會大,其他地方會瘦


水晶宮

積分: 64720

馬年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章


27#
發表於 15-5-22 13:32 |只看該作者

回覆:點樣瘦身不瘦胸呀?

報名想知。

我個衰boby, 減肥, 第一瘦係個胸, 之後大肶, pat pat, byebye 肉,背脊, 面。 最後至到條車軚肚腩。

但係肥呢, 第一時間就係肚腩同面。

死未。

點評

irisyau4127    發表於 15-5-22 13:42


男爵府

積分: 9809


26#
發表於 15-5-22 13:26 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+kammm_0520+於+15-05-21+發表

原帖由 我係好媽媽 於 15-05-22 發表
我又唔怕喎,我都減緊肥瘦左廿磅左右,個圍明顯細左,因bra 帶扣入左,但個cup冇鬆到喎。我大肚大左1個cup, ...
咁好,我就係之前生完細左,過左兩年先回復正常可能肥左





男爵府

積分: 9809


25#
發表於 15-5-22 13:25 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+小羊羊迎迎媽咪+於+15-05-21+

原帖由 seaman1982 於 15-05-21 發表
我果陣慢跑減肥……
但其實就算我冇特別減,有時病之類自然瘦果D,都一樣唔瘦胸㗎喎。我一直認為正常……個 ...
胸有脂肪架




侯爵府

積分: 21324

好媽媽勳章 畀面勳章 hashtag影視迷勳章


24#
發表於 15-5-22 00:41 |只看該作者

引用:我一向都瘦身唔瘦胸㗎喎……最激果次瘦左廿

原帖由 seaman1982 於 15-05-21 發表
我一向都瘦身唔瘦胸㗎喎……
最激果次瘦左廿磅,個胸要用大一個cup既bra,因為胃腩冇左,突出程度大左。
Me too, 一樣瘦身唔瘦胸。我都以為係正常個個都係咁添。


侯爵府

積分: 21324

好媽媽勳章 畀面勳章 hashtag影視迷勳章


23#
發表於 15-5-22 00:40 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 我係好媽媽 於 15-05-21 發表

原帖由 kammm_0520 於 15-05-21 發表
圍同cup都細左
我又唔怕喎,我都減緊肥瘦左廿磅左右,個圍明顯細左,因bra 帶扣入左,但個cup冇鬆到喎。我大肚大左1個cup, 餵完2年人奶都冇細返呀。


水晶宮

積分: 51853

牛年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


22#
發表於 15-5-21 23:53 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 seaman1982 於 15-05-21 發表

原帖由 小羊羊迎迎媽咪 於 15-05-21 發表
勁,做咩運動
我果陣慢跑減肥……
但其實就算我冇特別減,有時病之類自然瘦果D,都一樣唔瘦胸㗎喎。我一直認為正常……個胸係乳線果D,又唔係脂肪,做咩會瘦?除非由始至終都只係肥,唔係真係有胸啫。


男爵府

積分: 7307


21#
發表於 15-5-21 23:48 |只看該作者

引用:我一向都瘦身唔瘦胸㗎喎……最激果次瘦左廿

原帖由 seaman1982 於 15-05-21 發表
我一向都瘦身唔瘦胸㗎喎……
最激果次瘦左廿磅,個胸要用大一個cup既bra,因為胃腩冇左,突出程度大左。
勁,做咩運動


水晶宮

積分: 51853

牛年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


20#
發表於 15-5-21 23:44 |只看該作者

回覆:點樣瘦身不瘦胸呀?

我一向都瘦身唔瘦胸㗎喎……
最激果次瘦左廿磅,個胸要用大一個cup既bra,因為胃腩冇左,突出程度大左。


大宅

積分: 3163


19#
發表於 15-5-21 23:43 |只看該作者

回覆:點樣瘦身不瘦胸呀?

瘦到的話,我不介意心口得番塊皮
前題係要真係瘦




大宅

積分: 3160


18#
發表於 15-5-21 23:40 |只看該作者

回覆:點樣瘦身不瘦胸呀?

留毛




水晶宮

積分: 57325


17#
發表於 15-5-21 23:00 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 iamlazy 於 15-05-21 發表我

原帖由 kammm_0520 於 15-05-21 發表
你點減?
跑步


水晶宮

積分: 57325


16#
發表於 15-5-21 22:59 |只看該作者

引用:個胸瘦左既意思係個cup細左

原帖由 我係好媽媽 於 15-05-21 發表
個胸瘦左既意思係個cup細左?
細左一cup


大宅

積分: 1888


15#
發表於 15-5-21 22:00 |只看該作者

回覆:點樣瘦身不瘦胸呀?

大住肚咩早食唔到,手腳明顯瘦左好多胸仲好似愈來愈漲




珍珠宮

積分: 40979

虎到金來勳章 減齡達人勳章 認識瑞士牛牛第二回 好媽媽勳章 睛靈勳章


14#
發表於 15-5-21 21:56 |只看該作者

回覆:點樣瘦身不瘦胸呀?

點瘦肚腩同大比?




珊瑚宮

積分: 107226


13#
發表於 15-5-21 21:33 |只看該作者
何只胸細,得番浸皮

玩具萬歲!


水晶宮

積分: 58606

牛年勳章 2018復活節勳章


12#
發表於 15-5-21 21:31 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+cocoli1026+於+15-05-21+發表

原帖由 kammm_0520 於 15-05-21 發表
唔想跑步😪地貧跑兩步都暈
急步行斜路




男爵府

積分: 9809


11#
發表於 15-5-21 21:27 |只看該作者

引用:做運動不節食!

原帖由 cocoli1026 於 15-05-21 發表
做運動不節食!
唔想跑步😪地貧跑兩步都暈




男爵府

積分: 9809


10#
發表於 15-5-21 21:26 |只看該作者

引用:有冇得只係減肚?

原帖由 ava_va 於 15-05-21 發表
有冇得只係減肚?
我都想知




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo