美容扮靚

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 226


1#
發表於 08-6-25 16:42 |只看該作者
各位好!

近幾個星期, 我身上出現咗好多好ichy的粒粒, 仲要係出現喺液下位置特別多, 每邊有20粒左右, back同肚就有10幾粒in total. 除了ichy外冇其他不妥. 相信係濕疹. 已經ichy咗3個星期. 我自己買咗隻藥膏叫妥善, 用完後都會好d, 但係這幾天有新粒粒, 真係好痛苦 . 有冇人可以介紹皮膚醫生(最好在旺角) OR 藥膏比我呢?

我冇食物敏感 & 今次都係第一次.

thank you 大家!


複式洋房

積分: 132


20#
發表於 08-7-30 00:32 |只看該作者
Yves Rocher Oat Milk bath gel can sooth this problem. You can try it to see if it helps you, price $59 for one bottle 400ml good enough for 3 moths, very concentrated formula


民房

積分: 27


19#
發表於 08-7-9 16:31 |只看該作者

天然治療濕疹及止癢方法

我上個月帶仔仔去聽了一個有關濕疹的講座, 介紹一些天然的治療濕疹方法, 唔用含類固醇藥膏. 仲教埋有咩食療有幫助, 幾好wor....我試過跟住做, 仔仔的濕疹真係好咗好多!!
我知道佢地7月11日晚上 7-8:30pm會再有濕疹講座, 有興趣的媽咪可致電26998837問下仲有無位.


禁止發言

積分: 58


18#
發表於 08-7-4 19:45 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 5747

wyeth冷知識勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


17#
發表於 08-7-4 16:42 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止發言

積分: 77


16#
發表於 08-7-4 09:35 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3590


15#
發表於 08-7-3 23:56 |只看該作者
原文章由 Tweety_Chu_Chu 於 08-6-27 01:17 發表
我聽一個專家講,其實濕診係因為自身免疫力過高,自己打返自己。外用藥膏只可以暫時舒緩,要徹底解決,一定要由內做起,平衡返免疫力。之前我有個朋友,睇中西醫三年,試過好多方法都唔好。西醫話係免疫力失調,醫生不斷比類固醇,搞 ...


Please PM me, thanks!


男爵府

積分: 5466


14#
發表於 08-7-3 14:08 |只看該作者
原文章由 Tweety_Chu_Chu 於 08-6-27 01:17 發表
我聽一個專家講,其實濕診係因為自身免疫力過高,自己打返自己。外用藥膏只可以暫時舒緩,要徹底解決,一定要由內做起,平衡返免疫力。之前我有個朋友,睇中西醫三年,試過好多方法都唔好。西醫話係免疫力失調,醫生不斷比類固醇,搞 ...

唔該pm我


大宅

積分: 2086


13#
發表於 08-7-3 03:37 |只看該作者
nu skin 有隻蘆薈膏好好用的,可以搽濕疹之餘仲可以搽暗瘡,都係百幾蚊!


複式洋房

積分: 393


12#
發表於 08-7-2 16:59 |只看該作者
Pls pm the details for me. Thanks alot!


子爵府

積分: 12516


11#
發表於 08-7-2 16:34 |只看該作者
原文章由 Tweety_Chu_Chu 於 08-6-27 01:17 發表
我聽一個專家講,其實濕診係因為自身免疫力過高,自己打返自己。外用藥膏只可以暫時舒緩,要徹底解決,一定要由內做起,平衡返免疫力。之前我有個朋友,睇中西醫三年,試過好多方法都唔好。西醫話係免疫力失調,醫生不斷比類固醇,搞 ...



Pls pm the details to me. Many thanks!


大宅

積分: 1319


10#
發表於 08-7-2 16:21 |只看該作者
Hi Tweety_Chu_Chu,

Pls pm the details to me. Many thanks!


男爵府

積分: 6459

畀面勳章


9#
發表於 08-7-2 12:53 |只看該作者
原文章由 Tweety_Chu_Chu 於 08-6-27 01:17 發表
我聽一個專家講,其實濕診係因為自身免疫力過高,自己打返自己。外用藥膏只可以暫時舒緩,要徹底解決,一定要由內做起,平衡返免疫力。之前我有個朋友,睇中西醫三年,試過好多方法都唔好。西醫話係免疫力失調,醫生不斷比類固醇,搞 ...


Hi Tweety_Chu_Chu,

Pls pm the details to me. Many thanks!

dlh525


男爵府

積分: 5634

畀面勳章


8#
發表於 08-6-27 15:33 |只看該作者
Please pm the details to me too. Thx~





原文章由 Tweety_Chu_Chu 於 08-6-27 01:17 發表
我聽一個專家講,其實濕診係因為自身免疫力過高,自己打返自己。外用藥膏只可以暫時舒緩,要徹底解決,一定要由內做起,平衡返免疫力。之前我有個朋友,睇中西醫三年,試過好多方法都唔好。西醫話係免疫力失調,醫生不斷比類固醇,搞 ...


別墅

積分: 643


7#
發表於 08-6-27 15:19 |只看該作者

回覆 #3 Tweety_Chu_Chu 的文章

Please pm the details to me too. Tks.


民房

積分: 23


6#
發表於 08-6-27 12:03 |只看該作者
原文章由 Tweety_Chu_Chu 於 08-6-27 01:17 發表
我聽一個專家講,其實濕診係因為自身免疫力過高,自己打返自己。外用藥膏只可以暫時舒緩,要徹底解決,一定要由內做起,平衡返免疫力。之前我有個朋友,睇中西醫三年,試過好多方法都唔好。西醫話係免疫力失調,醫生不斷比類固醇,搞 ...




Please pm the details to me. Thanks.


禁止訪問

積分: 156


5#
發表於 08-6-27 01:25 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 474


4#
發表於 08-6-27 01:17 |只看該作者
我聽一個專家講,其實濕診係因為自身免疫力過高,自己打返自己。外用藥膏只可以暫時舒緩,要徹底解決,一定要由內做起,平衡返免疫力。之前我有個朋友,睇中西醫三年,試過好多方法都唔好。西醫話係免疫力失調,醫生不斷比類固醇,搞到爛面、爛手。幸好,我個朋友聽專家講,而家已經好返好多啦!如有興趣,我可以PM資料比你架。


禁止訪問

積分: 1228


3#
發表於 08-6-26 20:07 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 3104


2#
發表於 08-6-25 18:22 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo