立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 1519
原帖由 JayLo 於 15-05-24 發表 請問耀才同致富買出買入佣金收幾多?有存倉費嗎?
珍珠宮
積分: 38869
kwsfcp 發表於 15-5-24 07:52 多謝回覆。 我比較過佢好比耀才同致富更平,但請問會唔會有d巧立名目ga收費,or隱瞞收費,真係唔該晒jm。
雲母殿
積分: 1297287
原帖由 kwsfcp 於 15-05-24 發表 多謝回覆。 我比較過佢好比耀才同致富更平,但請問會唔會有d巧立名目ga收費,or隱瞞收費,真係唔該晒jm。
原帖由 mandy952 於 15-05-23 發表 之前用佢,用電腦落盤,但佢當時冇app,要用佢個股票機,租要二百幾一個月,后來轉用其他有app的證券行 ...
原帖由 joanlaw2010 於 15-05-23 發表 用緊,我多數上網及 apps 落盤。我覺得ok
原帖由 yanyan-mummy 於 15-05-24 發表 http://www.tdsecurities.com.hk/fee.htm
JayLo 發表於 15-5-23 19:00 價錢?
積分: 4785
原帖由 kwsfcp 於 15-05-23 發表 請問有冇jm係用 電數訊數碼證券買股票,好少人提過,好想了解落盤快唔快...等問題 唔該晒
琥珀宮
積分: 191277
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy