自由報料

跳至

首頁

尾頁
   2


大宅

積分: 1364


1#
發表於 15-5-23 15:31 |只看該作者
琴日晏就同奶奶老公一齊帶bb去健康院打針,見時間尚早就話去香港仔富臨飲個下午茶,老公上去攞位,我同奶奶推住bb車等left,上到去個帶位話坐左邊啲枱之後又話五好叫我坐反右邊既枱,我推住車左右左右甘比佢點黎點去,老公就火起爆個帶位,您要set今晚人地擺酒無問題,但您五好點黎點去喇,之後就比定左張枱我先推車過去,前面擺兩張椅係到阻住晒,我係甘揮手見到都五理,我都開始興興地,您想執埋張枱都應句等陣丫,係我努力禁




大宅

積分: 1285


68#
發表於 15-5-27 15:04 |只看該作者
去酒樓都成日受氣~好少去


大宅

積分: 2953


67#
發表於 15-5-27 10:18 |只看該作者

回覆:真係嬲到想講粗口

「褲淋」的服務態度,我領教過好多次




子爵府

積分: 12679


66#
發表於 15-5-27 08:56 |只看該作者

回覆:may273815238 的帖子

甘又係,加d痰當生粉。



伯爵府

積分: 16475


65#
發表於 15-5-26 13:42 |只看該作者

回覆:真係嬲到想講粗口

係我爆完我應該唔吃走啦,你甘爆人,實加料

Ruph出世啦,2010


大宅

積分: 1507


64#
發表於 15-5-26 13:35 |只看該作者

回覆:Ouhui 的帖子

做得好


別墅

積分: 685


63#
發表於 15-5-26 11:57 |只看該作者
本帖最後由 sharonming 於 15-5-26 11:58 編輯

銅纙灣利舞台果間利X閣都係啦,上星期日諗住一家人開開心心去飲茶,點知漏單之餘個女伙計態度超差,仲要鬧我地傻,個四眼經理過黎跟進態度一樣唔多好,上樑不正下樑歪,最後我地當然唔食埋單啦,點知埋單時又收我地漏左單食物既錢,想點呀
不過宜家好多酒樓侍應(尤其好多人擺酒既酒樓)都係請PART TIME,服務質素係差D架喇,不過估唔到飲餐茶都咁唔開心啫,唯有以後唔幫襯~


別墅

積分: 671


62#
發表於 15-5-26 11:01 |只看該作者


侯爵府

積分: 20285


61#
發表於 15-5-26 09:20 |只看該作者
回覆 Ouhui 的帖子

你爆完伙計後,仲有冇留低飲茶,或者即走?


子爵府

積分: 10174


60#
發表於 15-5-26 08:40 |只看該作者

引用:佐敦嗰間都係,明明見到你㗎,但叫十世都無

原帖由 Alvinchun 於 15-05-23 發表
佐敦嗰間都係,明明見到你㗎,但叫十世都無人理你
佐敦有個waiter好惡咁駡個客


子爵府

積分: 10174


59#
發表於 15-5-26 08:38 |只看該作者

引用:香港仔富_

原帖由 Ouhui 於 15-05-23 發表
香港仔富_
下?!呢間!我小心啲先


子爵府

積分: 14194


58#
發表於 15-5-26 07:52 |只看該作者

引用:荃灣廣場鴻星好好態度,仲有埋大家樂果隻bb

原帖由 Mamashum 於 15-05-24 發表
荃灣廣場鴻星好好態度,仲有埋大家樂果隻bb椅,唔係舊式傳統bb椅。厠所有一隔係for換片,裡面有張換片架及b ...
我都係咁話,荃灣紅星好好,位同位間好闊,又唔駛搭檯,係我飲茶首選


子爵府

積分: 14506


57#
發表於 15-5-26 07:27 |只看該作者

引用:琴日晏就同奶奶老公一齊帶bb去健康院打針,

原帖由 Ouhui 於 15-05-23 發表
琴日晏就同奶奶老公一齊帶bb去健康院打針,見時間尚早就話去香港仔富臨飲個下午茶,老公上去攞位,我同奶奶 ...
呢間係差,上多一層新光好過


男爵府

積分: 6309

開心吸收勳章 我的育兒心得勳章


56#
發表於 15-5-26 07:18 |只看該作者

回覆:真係嬲到想講粗口

樂富富臨都係咁,d侍應企起隔離傾計都唔會幫手加水,要自己加


琥珀宮

積分: 156804

虎到金來勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


55#
發表於 15-5-26 03:08 |只看該作者

引用:荃灣廣場鴻星好好態度,仲有埋大家樂果隻bb

原帖由 Mamashum 於 15-05-24 發表
荃灣廣場鴻星好好態度,仲有埋大家樂果隻bb椅,唔係舊式傳統bb椅。厠所有一隔係for換片,裡面有張換片架及b ...
新開張唔同d啦




大宅

積分: 4766


54#
發表於 15-5-26 02:36 |只看該作者

引用:緊自己心中既怒火時,有個傳菜丫姐!攞住個

原帖由 Ouhui 於 15-05-23 發表
緊自己心中既怒火時,有個傳菜丫姐!
攞住個長方型盤上面有個熱辣辣既蒸籠!
好努力甘死迫爛甘迫過去,舉過 ...
荃灣個間情況一樣 冇人招呼 我唔係要熱情招待 即揾個人收下點心籠都冇 個個做到送賓咁嘅樣 個經理用粗囗罵員工 我好體諒佢地 自此冇再去
你同個阿姐講 又唔係我阻住你 你飛過去呀麻


大宅

積分: 4346


53#
發表於 15-5-25 23:07 |只看該作者

回覆:真係嬲到想講粗口

一路都撐你,有時佢地d態度真係令人好氣憤。 但見到最後你話人地去攞死亡證,我都吾爭你, 點鬧都好,吾好鬧人地屋企人


大宅

積分: 1050


52#
發表於 15-5-25 22:19 |只看該作者

引用:荃灣廣場鴻星好好態度,仲有埋大家樂果隻bb

原帖由 Mamashum 於 15-05-24 發表
荃灣廣場鴻星好好態度,仲有埋大家樂果隻bb椅,唔係舊式傳統bb椅。厠所有一隔係for換片,裡面有張換片架及b ...
雖然態度不錯,但是馬拉糕有加料,就是黃色地氈的毛毛,還好,發現得早。:


子爵府

積分: 13912

2018復活節勳章


51#
發表於 15-5-25 22:07 |只看該作者


子爵府

積分: 11994


50#
發表於 15-5-25 21:56 |只看該作者

回覆:真係嬲到想講粗口

有D人你唔發火當你死


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo