網購天地

跳至

首頁
12345...9

尾頁
   101


大宅

積分: 4302


1#
發表於 15-5-24 09:09 |只看該作者
跟這裡的JM淘了養老家的手工皂,噚日收貨,已試了洗臉皂和沖涼皂,洗臉皂我用純紅花茶油,其實這塊都幾貴,但真的不錯,洗完後沒有乾的感覺,仲覺得塊面好滑,不過都要試多一段時間才知。至於沖涼皂我用了迷迭香皂,話有瘦身作用,用左一日,沖完後都唔覺乾,有冇瘦身就唔知。

另外仲有一間淘左未收貨,這間淘了薯仔皂,諗住淘黎洗碗清潔用,唔知有冇JM淘過薯仔皂呢?
1432429581444.jpg


大宅

積分: 1364


180#
發表於 17-5-14 03:02 |只看該作者

回覆樓主:

我係hk網上訂開,本地做有信心d,佢又送網送皂盒,用身體皮膚上既野唔買陸貨


別墅

積分: 999


179#
發表於 17-5-12 10:12 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 etyuet 於 17-5-12 10:13 編輯

大家吾係香港買既? 其實計返運費都幾貴
我自己打皂,都好耐無買


男爵府

積分: 9834


178#
發表於 17-5-9 13:11 |只看該作者
藍莓 發表於 16-7-14 07:45
兩間養老家都是同一老闆。

我而家自己打皂,冇買喇!

自己打皂會出售嗎


大宅

積分: 3583


177#
發表於 16-7-14 23:23 |只看該作者
markbrother 發表於 16-7-14 15:25
咁啲油存敦期係幾耐?

都有半年以上,問題系隻隻用量唔同,剩返的也唔同,下次用又唔一定夠。都系算罷了


男爵府

積分: 5494


176#
發表於 16-7-14 15:25 |只看該作者
dickmamyan 發表於 16-7-14 13:36
都幾貴下。最主要的油要好多種,買又系一大支,有排都用唔洗

咁啲油存敦期係幾耐?


別墅

積分: 722


175#
發表於 16-7-14 15:15 |只看該作者

回覆樓主:

真係用純正進口油制作冇可能咁平
用開台灣香港手作


大宅

積分: 3583


174#
發表於 16-7-14 13:36 |只看該作者
markbrother 發表於 16-7-14 12:59

都幾貴下。最主要的油要好多種,買又系一大支,有排都用唔洗


男爵府

積分: 5494


173#
發表於 16-7-14 12:59 |只看該作者
dickmamyan 發表於 15-6-18 23:33
我學著做手工皂,依家全家用緊真係好過沐浴露。開班的老師都會出售,放心過淘寶買

...

自己整成本貴唔貴?我都想學,但一整就好大量,又驚用唔哂,D村料又唔知擺唔擺得 


大宅

積分: 4302


172#
發表於 16-7-14 07:45 |只看該作者
wai4919 發表於 16-7-13 23:32
養老家手工皂有2間,買那間呀~
你是否繼續用淘寶手工皂呀~得唔得呀用左咁耐~
...

兩間養老家都是同一老闆。

我而家自己打皂,冇買喇!

點評

貓貓6299    發表於 16-7-14 21:44


侯爵府

積分: 21243

開心吸收勳章


171#
發表於 16-7-13 23:32 |只看該作者
藍莓 發表於 15-5-24 09:09
跟這裡的JM淘了養老家的手工皂,噚日收貨,已試了洗臉皂和沖涼皂,洗臉皂我用純紅花茶油,其實這塊都幾貴, ...

養老家手工皂有2間,買那間呀~
你是否繼續用淘寶手工皂呀~得唔得呀用左咁耐~


侯爵府

積分: 21243

開心吸收勳章


170#
發表於 16-7-13 23:29 |只看該作者
無話可說 發表於 15-11-13 10:44
同埋香港價錢太搶錢,淘寶唔代表一定唔好,睇信譽啫!

原來有人在淘寶買皂,剛剛對手工皂有興趣,走去買,唔知得唔得,試左一個月,暫ok

在淘寶買原因平,個人認為大陸人工平,店舖平,地方偏遠地區平,地方大。所以價錢一定平過香港。
品質,就算香港買都唔知好唔好,因佢都冇 監管。所以也想試下,希望找到平靚正貨。


侯爵府

積分: 20975


169#
發表於 15-11-14 11:46 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 Obe2009 於 15-11-13 發表請

原帖由 無話可說 於 15-11-13 發表
養老家,就咁寫藥皂,好細件,得60g咋,$8.9~9.9咁上下
唔該晒!


象牙宮

積分: 235824


168#
發表於 15-11-13 10:44 |只看該作者

引用:不是宣傳,淘宝手工皂不要用係自己身上,成

原帖由 manfung79 於 15-11-13 發表
不是宣傳,淘宝手工皂不要用係自己身上,成份驚有問題。要用番本港貨比較安全,我有兩間推薦比大家,可以pm ...
同埋香港價錢太搶錢,淘寶唔代表一定唔好,睇信譽啫!


象牙宮

積分: 235824


167#
發表於 15-11-13 10:42 |只看該作者

引用:不是宣傳,淘宝手工皂不要用係自己身上,成

原帖由 manfung79 於 15-11-13 發表
不是宣傳,淘宝手工皂不要用係自己身上,成份驚有問題。要用番本港貨比較安全,我有兩間推薦比大家,可以pm ...
如果自己識整,有心機有時間有地方我都唔會淘,當然用過好先會分享!香港買唔一定好,識人買有媽字果間,搞到要睇醫生添


象牙宮

積分: 235824


166#
發表於 15-11-13 10:40 |只看該作者

引用:Quote:無話可說 發表於 15-5-24 12:20 我同

原帖由 Obe2009 於 15-11-13 發表
請問係邊隻中藥皂FOR濕疹好呀?
養老家,就咁寫藥皂,好細件,得60g咋,$8.9~9.9咁上下


大宅

積分: 2939


165#
發表於 15-11-13 08:15 |只看該作者

回覆:淘手工皂

不是宣傳,淘宝手工皂不要用係自己身上,成份驚有問題。要用番本港貨比較安全,我有兩間推薦比大家,可以pm我。


侯爵府

積分: 20975


164#
發表於 15-11-13 02:08 |只看該作者
無話可說 發表於 15-5-24 12:20
我同阿仔有濕疹,所以係用中藥皂,同埋牛奶皂沖涼,效果幾好,唔錯,今年年頭開始用,已經退晒濕疹,亦無再 ...
請問係邊隻中藥皂FOR濕疹好呀?


大宅

積分: 1121


163#
發表於 15-8-25 21:52 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 無話可說 於 15-05-26 發表呢

原帖由 maning 於 15-06-10 發表
有冇link?
X2


象牙宮

積分: 235824


162#
發表於 15-8-25 18:46 |只看該作者

引用:你有冇用番梘袋?如用,是淘的嗎? link pl

原帖由 stepsum 於 15-08-25 發表
你有冇用番梘袋?如用,是淘的嗎? link pls
通常買多幾件就會送好似$1.5個啫


首頁
12345...9

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo