爸爸專區

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2358


1#
發表於 15-6-2 18:31 |只看該作者
學車,想搵個可以係元朗上下堂既師傅,有介紹嗎?


大宅

積分: 2358


10#
發表於 16-2-3 00:32 |只看該作者

回覆:tpyjasmine 的帖子

可介紹嗎?




大宅

積分: 2358


9#
發表於 16-2-3 00:32 |只看該作者

回覆:有元朗教車師傅介紹嗎?

無上黎一排 無睇到個post
我第一次fail 左,5號考第2次 無轉過師傅
如果第二次都唔得 就轉啦




大宅

積分: 2556


8#
發表於 16-2-1 00:31 |只看該作者
有冇油塘線的師傅介紹?


珍珠宮

積分: 32465


7#
發表於 16-1-14 17:15 |只看該作者

引用:可否告知我元朗教車師傅的contact.+Thx +

原帖由 evanbb 於 16-01-12 發表
可否告知我元朗教車師傅的contact. Thx
如果學私家車自動波我就有介紹嘅
我上年7月學車,學30堂,10月考牌
1 take 過




洋房

積分: 76


6#
發表於 16-1-12 17:35 |只看該作者

回覆:yy_yy 的帖子

可否告知我元朗教車師傅的contact. Thx




大宅

積分: 2614


5#
發表於 15-7-6 16:55 |只看該作者
有無沙田區車師傅? 2 牌, 小型貨車


別墅

積分: 744


4#
發表於 15-6-8 00:13 |只看該作者

回覆:Auyeung29 的帖子

我都好想知!




伯爵府

積分: 15397


3#
發表於 15-6-7 06:52 |只看該作者

回覆:有元朗教車師傅介紹嗎

有呀,你係私家車定貨VAN

我和我最後的倔強,握緊雙手絕對不放,下一站是不是天堂,就算失望不能絕望!


大宅

積分: 3199


2#
發表於 15-6-7 00:16 |只看該作者

回覆:有元朗教車師傅介紹嗎?

有呀⋯岩岩跟左個師傅補左幾堂⋯1 take pass ⋯有興趣就pm我啦




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo