少年成長

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 3186

育兒性格勳章 畀面勳章


1#
發表於 08-6-26 14:24 |只看該作者
每天要對住一個連基本禮貌都無的女兒,ㄑ早晨、唔該>永遠都唔會聽到 由細到大,每天都教她的基本禮貌,竟然現在全部無晒.我真的對她很差嗎?mouth: 你們可能會覺得「你可能菅得她太緊啦」但每日電話任打只要求返學的日子於每晚12時前收線,1個月逢假日可出亍8个中2次,咁我好過份嗎, 近日,每次叫她幫手就發晒脾氣,叫她幫手買包米(5公斤),她話:我唔食飯旣,吾買.叫她看着細佬1個半鐘,她又話:個仔又唔係我嘅,点解要我湊呀!自問對她無唔好,点算呢


禁止發言

積分: 704


24#
發表於 08-7-21 14:50 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 11353

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


23#
發表於 08-7-20 01:45 |只看該作者
我個女都啱啱14歲,其實我覺得佢ok乖,讀書科科都7,80分,只有maths差幾分!

其實佢咁,我都無嘢好講,只係佢既EQ係有問題,吓吓發脾氣!

佢無手尾,唔執房、唔鍾意做家務(叫到會做,但極度唔LIKE)、無禮貌、無大無細(因為我大佢十六年)、無交帶(去邊唔會同佢老豆同埋佢老豆個太太講!我叫佢唔想講都要SEND個短訊俾人呀,佢都唔做!)、唔想同大人講嘢(我都仲吹得兩嘢,佢老豆嗰邊就完全唔溝通到!)。

咁好彩佢都仲肯將所有問題交俾我幫佢解決,好似佢同學個FRIEND有咗,佢會打嚟問我點算,佢拍拖會同我講,散咗都講,起碼得個知字!

我對佢無乜要求,只想佢改好態度,但都好困難!大家都俾心機啦!

我仲有個啱啱7月18號1歲生日既囝囝,大家都努力做個好媽媽啦!


大宅

積分: 3186

育兒性格勳章 畀面勳章


22#
發表於 08-7-16 22:09 |只看該作者
[quote]原文章由 pinkiesalbe 於 08-7-15 13:38 發表

多難我都會試試用其他方法去同她溝通的,多謝妳們撐我 ,令我更有耐力去面對,至於姑姐都同她傾過了,但明白是一回事,肯面對現實又是一回事哦,係咪 ,anyway,thx !


子爵府

積分: 12443

好媽媽勳章


21#
發表於 08-7-15 13:38 |只看該作者
原文章由 M.F.Y 於 08-6-26 14:24 發表
每天要對住一個連基本禮貌都無的女兒,ㄑ早晨、唔該>永遠都唔會聽到 由細到大,每天都教她的基本禮貌,竟然現在全部無晒.我真的對她很差嗎?mouth: 你們可能會覺得「你可能菅得她太緊啦」但每日電話任打只要 ...



你女女正處於反判期,我也很明白,看佢她就好像看到自已年少一樣,我媽媽是個舊式女人,家教都是嚴厲的(但相比你你已經好得多),而我是大女,要我幫手照顧二個妹妹同做家務,當時都是不願意的,照顧得不好妹妹們學了不好的習慣,她只會責罵/打;因為她把重點放在妹妹們身上,所以到我12歲時開始,就好像你女兒,會想她根本不明白我,終日鵝鵝鵝好煩,會覺得她很老土,根本不想她理我出面d野,直至我攪出禍先知死;到我做左人媽咪才明白她的苦況,你有4小孩真的不易應付,你好想女兒幫下你手但她不合作,又要處理她成長問題;你可以找家中的長輩:姑姐等/同你女兒有計傾的朋友,同女兒傾下計讓她明日一點媽媽,探討下她內心世界,找人幫手好過讓情況失控惡化下去,當然你女兒未到我當時那地步,要記住象根圈得越緊反彈力越大,你一定要盡量控制自己的情緒(不要做出對她有過激行為),可以的話同丈夫商討一下。祝福你


大宅

積分: 1542


20#
發表於 08-7-15 10:39 |只看該作者
做父母真是不容易,不過願意努力的媽媽始終會有好結果。加油﹗

女兒正值青春期,受朋友影響是會的。不過,父母親的愛和關懷多過朋友,女兒就會回家。我知道你很愛女兒,但你怎樣表達出來呢?是要用心想一想的,有技巧的。單單禁止她,是不是唯一的辦法呢?

你說得對,你不孤單,你有很多同路人。以下就有一個
http://hk.myblog.yahoo.com/parentblog/article?mid=1313 (暴風媽媽的「愛子方程式」)

最重要是,不要放棄管教她。努力~~
親子王國已刪除閣下簽名檔內容,煩請自行檢視,頭像,頭銜,暱稱,如帶有廣告或宣傳推介成份,應立即修改或刪除,否則可被封鎖戶口,謝謝合作.


大宅

積分: 3186

育兒性格勳章 畀面勳章


19#
發表於 08-7-14 18:18 |只看該作者

回覆 #2 yoyomum2002 的文章

妳要堅強哦 原來有人面對的問題比我重難,我不會自怨自艾的,希望大家繼續努力


水晶宮

積分: 61247


18#
發表於 08-7-13 17:32 |只看該作者
看見樓主的遭遇,真的很同情,也要告訴自己一定要攪好親子關係,現在做父母真的不易,但你千萬不要放棄,媽媽這份職業是一生一世。


子爵府

積分: 11108


17#
發表於 08-7-12 16:41 |只看該作者
睇到你0既情形,就想起自己個女以前都係咁,而且係小五
時已經開始有問題,由放學唔知去左邊,到逃學,
成日要去學校等佢,有時等唔到又要週街搵佢,搵社工幫手,
只係越幫越忙,佢為左想同d同學讀埋一間中學,
連升中選校張表都敢改,學校發現就叫左我去學校,
同個女同社工同班主任一齊傾,社工話要尊重佢意願,
結果頭三個我選,其餘就佢選,本以為派左第三果間,
可以少見d豬朋狗友,點知後黎識d仲衰,
初時成日唔番學,之後就天光至番屋企,試過報警,
呀sir話都咁大都係貪玩,叫我過48小時至報案喎.
讀到F3果年,因為成日都冇番學,成日要去見訓導主任,
後黎因為唔可以承諾個女會改好,(跟本已經唔係我可以
控制範圍)惟有同佢退學,學校仲幫我諗埋理由,
當時我都好煩惱,同朋友呻,朋友仲驚到唔敢比佢d仔女同
我個女去玩,每次見社工都喊到收唔到聲,雖然社工幫唔到
我個女改好,但係又只見有社工我至可以盡情呻,
因為已經唔敢同朋友講個女d野,e d 已經係六,七年前0既事,
到而家個女一年做唔到半年野,一識男仔,就去左人地度住,
就係為左想佢知道冇野比家庭重要,屋企人永遠都係最親既人 ,
忍佢忍到今時今日.唔好意思,幫你唔到仲好似嚇你咁.
我只係張我d經歷話你知,你唔係最差果個,起碼你個女
仲有番學,有得救,唔好擔心.





原文章由 M.F.Y 於 08-6-26 14:24 發表
每天要對住一個連基本禮貌都無的女兒,ㄑ早晨、唔該>永遠都唔會聽到 由細到大,每天都教她的基本禮貌,竟然現在全部無晒.我真的對她很差嗎?mouth: 你們可能會覺得「你可能菅得她太緊啦」但每日電話任打只要 ...


大宅

積分: 3186

育兒性格勳章 畀面勳章


16#
發表於 08-7-12 13:52 |只看該作者

回覆 #1 wing1001win 的文章

我等待緊那一天的到來 thx!


民房

積分: 27


15#
發表於 08-7-11 01:01 |只看該作者
樓主.....我其實幾明白你個女諗咩~~~ 因為我以前都係咁~~朋友影響係好大既原因 .... 食煙 唔想讀書~ 成日出街唔返屋企 呀媽叫唔好做既野 就愈要去做 我呀媽試過喊住同我傾計 個一刻個心好痛 應承左佢會聽話 轉個頭又係同d 朋友周圍蒲 但人愈來愈大個 就開始識諗 冇野比家庭重要~ 朋友 , 情人都會走 但屋企人永遠都係自己最親既人


希望你個女會明白你


水晶宮

積分: 55562

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


14#
發表於 08-7-1 00:02 |只看該作者
其實等佢做暑期工都好,而家好多小朋友心態都係唔識體諒父母,而且花花世界吸引太大,希望你女女做暑期工後知道搵錢辛苦,態度有所改變啦。


大宅

積分: 3186

育兒性格勳章 畀面勳章


13#
發表於 08-6-30 17:01 |只看該作者
三順 &beagledog

對唔住呀 機Short了出多咗個文章

[ 本文章最後由 M.F.Y 於 08-6-30 17:04 編輯 ]


大宅

積分: 3186

育兒性格勳章 畀面勳章


12#
發表於 08-6-30 16:58 |只看該作者
三順 &beagledog

對唔住呀 我早2日太忙.所以無留意您倆子之回覆,唉,我同佢傾過啦.佢話而家靜係想出街,係屋企好悶想快D可以做暑期工,搵 買自己鍾意的東西,例如:手机、.......等,我有咁多個,當然要就住D錢嚟用,况且今年佢升中四,阿妹又升中一,2個細佬又讀幼稚園,咁佢就覺得物質又唔滿足到,關心又唔集中到佢掛mouth: 佢同我講,話個個同學都可以好自由, 就用完再比,係得佢樣樣都耍比人管 解又解釋過佢知屋企点解要咁.環境唔許可的時候人就要學習適應....等等無奈 佢唔肯去面對,我都無符自問不是富貴唯比上不足比下有餘呀


水晶宮

積分: 55562

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


11#
發表於 08-6-28 15:26 |只看該作者
樓主你女兒可能認為你忽略了她而作出激烈行為,目的是想你多痛愛她,這些妒忌心理我少年時也曾有過,直至今天我自已已為人母才明白作父母的困難,但這種心理問題一定是經過長時間才演變成今天的局面,我看樓主你真是要多放些心機在女兒身上,或許轉變溝通方法,例如用輕鬆一些的說話方式,多說一些她兒時的趣事來挑起你們的對話機會,講她感受到她在你心中的份量,因為我的子女都很喜歡聽自已少時的種種事,我和兒子的關系也不太好,就好像今天他參與賣活動,回家時我問他問題,開始時也是問一答一,後來我讚賞他很叻,再問他時就興致勃勃的說了一大堆話,從中我知道了他的想法,也讓他覺得我很在意他,支持他。樓主你可嘗試將重點放在大女身上,當你們的關系修補好,對整家人都會有得益。


大宅

積分: 3828


10#
發表於 08-6-28 11:25 |只看該作者

回覆 #9 M.F.Y 的文章

我明你唔係只叫佢幫手做野的.

比多d耐性同個女溝通,好似朋友咁同佢傾吓,唔好成日唔比呢樣果樣, 慢慢佢知你係關心佢.

你一個湊幾個細路,真係辛苦.

張相d貓你養的嗎, 好得意呀.


大宅

積分: 3186

育兒性格勳章 畀面勳章


9#
發表於 08-6-27 17:01 |只看該作者

beagledog

我諗您誤會了,我沒有只叫佢幫手做野 ,其實有很多野都係我自己做,佢唔係要我理佢,係要我唔駛理, 只要唔理佢去街去幾耐,佢鐘意點都唔理,但係生活上必需的物資你一樣不能少嘍

[ 本文章最後由 M.F.Y 於 08-6-27 17:04 編輯 ]


珍珠宮

積分: 45360


8#
發表於 08-6-27 16:43 |只看該作者
樓主, 經濟許可的話, 不如請個鐘點幫忙家務.
一個人管4個小朋友真係非同小可.

對小朋友"好", 唔係單從給予"自由"/"錢".

給他們"時間"---相處時間, 更為重要


子爵府

積分: 13634

醒目開學勳章 畀面勳章 貢獻勳章


7#
發表於 08-6-27 12:58 |只看該作者
原文章由 M.F.Y 於 08-6-26 14:24 發表
每天要對住一個連基本禮貌都無的女兒,ㄑ早晨、唔該>永遠都唔會聽到 由細到大,每天都教她的基本禮貌,竟然現在全部無晒.我真的對她很差嗎?mouth: 你們可能會覺得「你可能菅得她太緊啦」但每日電話任打只要 ...


我個女同你個女一樣大,有時會發脾氣,我都好火。

但我沒有妳咁好脾氣,因為我只會給她二次機會,第三次我一定會打,她沒有東西怕,只怕藤條同雞毛帚 (由細打到大)

不過我都會開始控制自己,而且她都算乖ge !
以心開揚待人真  晴朗笑容樂在心


大宅

積分: 3828


6#
發表於 08-6-27 12:49 |只看該作者
你要同佢溝通多d,唔好成日只叫佢幫手做野,你有冇在佢方面諗佢需要d咩, 佢成日都講電話係因為都冇人理佢, 你仲有3個仔女要湊所以忽略左佢.

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo