婆媳關係

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 1159


1#
發表於 15-6-15 11:14 |只看該作者
6299 都係典型潮族,平時不會買嘢俾孫仔,只是把別人不穿不玩的發黃舊衣和封塵的小玩具硬塞比我。我説不用了,幾次之後就發火!話「俾乜嘢你都唔要!」99 發功話「好呀,你買新衣俾佢啦,我會付你,但我只會見單俾錢!」
大佬,我不希罕你d 嘢!
耳朵不停用潮州囗音「見單俾錢!」。。。討厭!




大宅

積分: 1227


34#
發表於 15-6-19 18:46 |只看該作者
我老公個邊係潮人,但冇咁的情況,反而要俾個孫最好的


大宅

積分: 1159


33#
發表於 15-6-19 10:46 |只看該作者

引用:回覆+hugomamama+的帖子我公公婆婆係潮州人

原帖由 maybbc 於 15-06-19 發表
回覆 hugomamama 的帖子

我公公婆婆係潮州人 不過無咁架啵
你屋企好好




禁止訪問

積分: 3690


32#
發表於 15-6-19 10:18 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6210

最關心BB問題熱投勳章 wyeth冷知識勳章


31#
發表於 15-6-19 02:08 |只看該作者

回覆:潮州家族-見單俾錢?

我62都係潮州人,不過佢成日買嘢俾我個仔,無執舊嘢


大宅

積分: 2876


30#
發表於 15-6-17 04:04 |只看該作者

回覆:潮州家族-見單俾錢?

我99都係執d舊到黃既玩具同舊到黃同穿左窿既衫比我女,2010年生產既學習褲話留比我女,過期濕紙巾都留比我女
99係樓下商場,我坐月拜託佢幫我買罐奶粉,佢返黎同我講左3次幾錢比張單我,我即刻比返佢,佢都話我女好x巴閉,過期野唔用




水晶宮

積分: 73572

BK Milk勳章


29#
發表於 15-6-16 14:15 |只看該作者

回覆:潮州家族-見單俾錢?

照要攞返屋企前
叫老公掉


男爵府

積分: 8382


28#
發表於 15-6-16 13:07 |只看該作者
hugomamama 發表於 15-6-16 10:48
已説了,我話唔駛啦!佢咪面黑黑囉!其實她諸多不滿因為我不讓佢湊孫,請咗工人,所以她極不滿。6299 一共 ...
我99四個仔, 得我呢個新抱有得生...我又係唔比佢湊, 連帶佢落街我都唔比, 有時我黑下佢面佢都無SAY.......不過會同我老公打小REPORT...幸好唔係一齊住


大宅

積分: 1159


27#
發表於 15-6-16 10:48 |只看該作者

引用:咪同佢講唔駛佢比番錢,+我自己買比BB得勒

原帖由 TropyC 於 15-06-16 發表
咪同佢講唔駛佢比番錢, 我自己買比BB得勒
已説了,我話唔駛啦!佢咪面黑黑囉!其實她諸多不滿因為我不讓佢湊孫,請咗工人,所以她極不滿。6299 一共十幾個孫,只得我生了一個男丁丁,所以樣樣都想搶想霸。
呻完舒服哂




大宅

積分: 1159


26#
發表於 15-6-16 10:39 |只看該作者

回覆:Carmencheung914 的帖子

佢係真的冇禮貌!我c6 不會幫我,佢當聽不到。我要幫自己。




複式洋房

積分: 152


25#
發表於 15-6-16 10:26 |只看該作者

回覆:hugomamama 的帖子

宜家得你有錢呀?屌!!你99講野都幾過份




男爵府

積分: 8382


24#
發表於 15-6-16 10:07 |只看該作者
咪同佢講唔駛佢比番錢, 我自己買比BB得勒


大宅

積分: 3028


23#
發表於 15-6-15 23:59 |只看該作者

回覆:hugomamama 的帖子

你有冇啲又黃又舊嘅衫,同用到封塵嘅家具呀?你醒啲畀佢,等佢知己所不欲,勿施於人




大宅

積分: 1976


22#
發表於 15-6-15 23:35 |只看該作者

引用:左手比你,+一路好靚呀好靚呀,+右手掉左佢.

原帖由 mini1204 於 15-06-15 發表
左手比你, 一路好靚呀好靚呀, 右手掉左佢.





子爵府

積分: 13406

親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


21#
發表於 15-6-15 23:23 |只看該作者

回覆:hugomamama 的帖子

你老公有無出聲


伯爵府

積分: 19137


20#
發表於 15-6-15 22:57 |只看該作者

回覆:hugomamama 的帖子

呢d都係個別,有d都好好嘅




別墅

積分: 573


19#
發表於 15-6-15 19:55 |只看該作者

回覆:潮州家族-見單俾錢?

我跟住同我c6 complaint. 老實講 你捐去救世軍 你都要洗乾淨先捐 佢可能真係當我乞兒 洗都費事 仲要係佢自己打黎話比我地 我地冇佢攞




侯爵府

積分: 21319

我的育兒心得勳章


18#
發表於 15-6-15 17:38 |只看該作者

引用:我都收過c6嗰邊嘅人吾要嘅垃圾比我個女 我

原帖由 ChanSiuTung 於 15-06-15 發表
我都收過c6嗰邊嘅人吾要嘅垃圾比我個女 我發現其中既衣物 竟然有食淨既餠乾碎 佢對我真係好 可能知我窮 當 ...
會唔會有蚤架


大宅

積分: 1159


17#
發表於 15-6-15 15:46 |只看該作者

回覆:ChanSiuTung 的帖子






別墅

積分: 573


16#
發表於 15-6-15 15:40 |只看該作者

回覆:潮州家族-見單俾錢?

我都收過c6嗰邊嘅人吾要嘅垃圾比我個女 我發現其中既衣物 竟然有食淨既餠乾碎 佢對我真係好 可能知我窮 當乞兒施括我同我個女




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo