爸爸專區

跳至

首頁
12

尾頁
   0


洋房

積分: 41


1#
發表於 15-6-19 11:03 |只看該作者
最好沙田區,方便返放工。出入停車場時唔小心hi花晒車側邊。因為累積咗幾次,有4件要噴同少凹,同埋裙腳爆咗。唔該晒先。


別墅

積分: 804


32#
發表於 15-11-3 17:45 |只看該作者

引用:回覆 VancouverBC2005 的帖子大圍立信係邊

原帖由 Mandez 於 15-11-03 發表
回覆 VancouverBC2005 的帖子

大圍立信係邊?
大圍城河道


伯爵府

積分: 16547


31#
發表於 15-11-3 10:36 |只看該作者
我月頭俾van仔鈔壞沙板, 上個星期喺西環整, 換左新沙板, 又噴埋車尾Hi 花, 佢再幫我執埋車頭燈同個擔, 三日完工, total 4.5K
小朋友放暑假比平日更忙!


複式洋房

積分: 185


30#
發表於 15-11-3 10:15 |只看該作者
回覆 VancouverBC2005 的帖子

大圍立信係邊?



大宅

積分: 3130


29#
發表於 15-11-3 07:44 |只看該作者

回覆:VancouverBC2005 的帖子

可pm資料嗎?




大宅

積分: 3130


28#
發表於 15-11-3 07:44 |只看該作者

回覆:be_c.workshop 的帖子

可pm資料嗎?




子爵府

積分: 12144


27#
發表於 15-9-24 00:55 |只看該作者

引用:我識果啲,全部係屯門,元郎,錦田,我以前

原帖由 wcwken 於 15-06-20 發表
我識果啲,全部係屯門,元郎,錦田,我以前係火炭問個價,係大西北既一倍價。

...
請問元朗,屯門邊間平? 大約幾錢一封


別墅

積分: 878


26#
發表於 15-9-23 22:57 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 Wkit 於 15-09-21 發表請問要

原帖由 VancouverBC2005 於 15-09-21 發表
整左5日,但中間有2,3日下雨,$1200 一幅
請問可否pm資料


男爵府

積分: 5033


25#
發表於 15-9-23 02:05 |只看該作者

回覆:想請教爸爸們有冇噴油手工好嘅車房

點為之一幅?如果一隻門呢?知唔知幾多錢左右?🙏🏻



[img align=right]http://mud.mm-a7.yimg.com/image/3857997831[/img]


複式洋房

積分: 148


24#
發表於 15-9-21 22:47 |只看該作者
之前問過大圍幾間都幾貴
試下問火炭果D比較好


大宅

積分: 2529


23#
發表於 15-9-21 18:09 |只看該作者

回覆:VancouverBC2005 的帖子

唔該哂。


別墅

積分: 804


22#
發表於 15-9-21 11:38 |只看該作者

引用:Quote:VancouverBC2005 發表於 15-9-20 08:

原帖由 Wkit 於 15-09-21 發表
請問要整幾耐?同幾錢?我都被部專線小巴撞花個車尾bumper,又唔想擺低部車,拖咗兩個月都未攞去整 ...
整左5日,但中間有2,3日下雨,$1200 一幅


大宅

積分: 2529


21#
發表於 15-9-21 11:21 |只看該作者
VancouverBC2005 發表於 15-9-20 08:36
我地上次揩花左 bumper用大圍立信,ok 喎,又唔貴
請問要整幾耐?同幾錢?我都被部專線小巴撞花個車尾bumper,又唔想擺低部車,拖咗兩個月都未攞去整


別墅

積分: 804


20#
發表於 15-9-20 08:36 |只看該作者

引用:最好沙田區,方便返放工。出入停車場時唔小

原帖由 Sdu01 於 15-06-19 發表
最好沙田區,方便返放工。出入停車場時唔小心hi花晒車側邊。因為累積咗幾次,有4件要噴同少凹,同埋裙腳爆 ...
我地上次揩花左 bumper用大圍立信,ok 喎,又唔貴


別墅

積分: 662


19#
發表於 15-9-20 03:33 |只看該作者

回覆:想請教爸爸們有冇噴油手工好嘅車房

但噴油有得即日攞反去湊仔咩?
要擺低幾日下嘛?
仲要如果落雨天 仲耐啲添!




別墅

積分: 818


18#
發表於 15-9-18 14:42 |只看該作者
請 Pm 我thx


大宅

積分: 1614


17#
發表於 15-9-16 11:30 |只看該作者
本帖最後由 leica 於 15-9-16 11:30 編輯
shingfx 發表於 15-6-20 18:19
火炭有間一人車房,$1200一件


可否PM 地址比我,謝謝


珊瑚宮

積分: 109173

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


16#
發表於 15-9-15 17:48 |只看該作者
嘩..........而去到1200件喇,


禁止訪問

積分: 4279


15#
發表於 15-9-15 14:24 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5976


14#
發表於 15-7-7 11:14 |只看該作者
Sdu01 發表於 15-6-19 11:03
最好沙田區,方便返放工。出入停車場時唔小心hi花晒車側邊。因為累積咗幾次,有4件要噴同少凹,同埋裙腳爆 ...
我老公上個月都係出停車場時唔小心hi花右後軚車側邊, 好在只傷一幅. 朋友介绍係大圍整, 兩日搞掂, 承惠$2000. 手工都OK.

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo